پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۸:۳۲ ب.ظ

پاسخی به طرفدار مشایی

سه شنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۸:۳۲ ب.ظ

حجت‌الاسلام !!! امیری‌فر، مسئول شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری در گفت‌وگو با روزنامه خورشید با بیان اینکه عده‌ای به قدیری‌ابیانه برای اغتشاش در کنفرانس خبری مهندس مشایی ماموریت داده بودند، گفت: «قدیری‌ابیانه به دلیل کارهای خلاف عرف در زمان سفارتش در مکزیک، اخراج شد و از آن زمان کینه رئیس‌جمهور را به دل گرفت. اقدام زشت او در وزارت کشور از همین کینه نشأت می‌گیرد.»

ملاحظات: آخوندنمای دربار مشایی به نام امیری فر مدعی شده بنده کارهای خلاف عرفی کرده و اخراج شده ام.

اولا کار خلاف عرف بنده مسلمان کردن صدها نفر بوده. این را قبول دارم. در عصری که مشایی می گیوید عصر اسلام گرایی گذشته است، تبلیغ وترویج اسلام جرم است.

ثانیا اخراجی درکار نبود و ماموریت که سه سال است سه سال و سه ماه طول کشید و پایان یافت.

ثالثا آقای احمدی نژاد به خودم گفت که چرا برگشتی باید می ماندی تا نفر بعدی بیاید و اضافه کرد که به آقای متکی گفته و تاکید و حتی مکتوب کرده ام که هیچ سفیری را تا جایگزین آماده اعزام نشده باز نگرداند و بنده پاسخ گفتم که وقتی ماموریت پایان می یابد من نمی توانم بگویم باز نمی گردم.

رسم وزارت امور خارجه این است که ماموریت ها سه سال است و بنابراین تقریبا هر ساله یک سوم ماموران اعم از سفیر و غیره تعویض می شوند. و ماموریت ها در دوران وزارتامور خارجه آقای دکتر ولایتی سه ساله شد.

بنابراین ادعاهای این آخوند دربار مشایی نشان میدهد که وی آدم بی تقوایی است که این چرندیات را می گوید و البته او می داند که این اظهاراتش کذب است و دیری نخواهد پایید که وی خلع لباس خواهد شد.

اگر توفیقی ممکن شود باید پول هایی را که از مشایی گرفته اند تا سنگ سینه او را بزند مشخص شود تا مشخص گردد دین خود را به چند فروخته اند.

بنده هیچ دشمنی شخصی با آقای احمدی نژآد ندارم. بلکه مواضع وی در حمایت از باند انحرافی و تخلفات ضد قانونی عدیده وی و سرپیچی از فرامین رهبری و ادعاهای سخیف دینی وی برایم مشمئز کننده است.

۹۲/۰۲/۲۴

نظرات  (۱۰)

سلام
من الله توفیق
سلام بر جناب آقای دکتر ابیانه عزیز بنده در جلسه مناظره تان با آقای حق شناس بودم واقعا احساس غرور کردم از اینکه انقلاب هنوز همچنین سربازان ومدافعانی دارد و بر غیرت و شرفتان از صمیم قلب درود میفرستم در پاسخ به آن دوستمان (امین)که فرموده بودند:" شما آدم خوبی هستید ولی در حد ریاست جمهوری نیستید"عرض میکنم مگر ریاست جمهوری حد دارد؟هر کس در توان خود ببیند که حضورش میتواند به انقلاب واسلام کمک میکند علاوه بر شروط دیگر که در قانون اساسی آمده در حد ریاست جمهوری است علی الخصوص اگر ولایتمدار و انقلابی هم باشد. امید وارم همیشه شاهد نقش آفرینی حضرتعالی و سایر همسنگرهایتان در دفاع از ارزش های این نظام مقدس در نبرد با استکبار و ایادی داخلی و خارجی صهیونیسم در تمام ابعاد باشیم و لیاقت همکاری و همراهی شما را در این مسیر خطیر داشته باشم انشاءالله
آقای قدیری این آقا امیری فر اوایل افشائ جریان انحرافی را که توسط سربازان گمنام امام زمان بازداشت شده بود و.....را فراموش کرده ؟اگه لازم باشد اطلاعات بیشتری از این امام جماعت نهادکه خود را شاکرد حضرت آقا قلمداد میکند اما ذره ای از دریای معرفت و علم و بصیرت را از آقا فرا نگرفته است را عنوان خواهیم کرد.
سلام آقای دکتر
افرادی مانند شما کاری بس دشوار دارید. به روشنگری ها ادامه بدهید و به توکل خدا کنید.
جریان منحرف و فتنه گر کم داشتیم آقای احمدی نژاد یکی دیگر هم درست کرد. آقای احمدی نژاد ما رو شرمنده و سرافکنده کرد.

موفق و پیروز باشید
۲۵ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۰:۳۴ علی تمام زداه
آقای ابیانه من پیگیر مبارزه شما با این آدم منحرف (مشایی) هستم. درود به غیرت و شرفت
۲۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۳:۱۹ غلامرضا مولوی
برادر گرامی شما حرص نخور

جناب قدیری اگر کسی کسی را می خواهد بشناسد که می شناسد
لازم به بحث رسانه ای نیست

تیتر قشنگ نیست

شما اگر حقی غصه نخور اگر هم نیستید که هیچ
چیزی از شما کم نمی شود

اگر جای حضرت علی بودی که 25 سال سکوت و تحمل کرد

تبلیغات سو از قدیم بوده شما فقط روشنگری بفرما
اگر شما هم مثل اون ها باشید از همونهایی

موفق باشید

تقوای سیاسی لزوم همه افراد
آنها رعایت نمی کنند شما رعایت کن
پاسخ:
از توصیه شما متشکرم. تیتر را عوض کردم.
آقای ابیانه بنده یک دانشجوی نسل سوم انقلاب هستم و بسیار خوشحالم که کشورم فردی مثل شما را در خود پرورش داده است. هنوز سخن "به نام خدایی که از ناوهای آمریکا قوی تر است" در گوشم زمزمه میشود. از شما به خاطر تلاش بی نظیرتان در جهت نابودی حلقه انحرافی بسیار سپاسگذارم. در پناه ایزد منان باشید.
مطمئن باشید خودتون هم رد صلاحیت خواهید شد پس اینقدر جوش نزنید واین نکته رو هم بگم که اون کاری که جنابعالی در وزارت کشور کردید به نفع مشایی تمام شد چون درصدی از مردم کشور طرفدار آزادی هستند شما گفتید مشائی دستور مجسمه های مستهجن را صادر کرده این اقدامتون موجب میشه تا کسانیه طرفدار آزادی و سکولار هستند وتعدادشون هم خیلی زیاده به مشائی علاقه مند بشند ورای ایشون بیشتر بشه
سلام آقای قدیری
شما آدم خوبی هستید ولی در حد ریاست جمهوری نیستید. به عنوان یک علاقمند به شما این مطلب را عرض کردم
موفق باشید
با سلام
آقای قدیری ان شاالله که قصد شما نجات انقلاب و رسوایی منافقین زمانه است همانطور که از سوابق و دوستان شما شنیده ام. این اقایان مثل مشایی برای کسب قدرت نه تنها آبروی دیگران حتی دین خود و حقایق عالم هستی را فدا خواهند کرد،شما راه سختی در پیش دارید برای شما دعا می کنیم و امیدوارم که مشمول دعای امام زمان هم باشید.
والله خیراً حافظا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">