پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۰۳ ق.ظ

۵

رونوشت جهت استحضار:

  • جناب آقای دکتر صالحی وزیر محترم امور خارجه جهت استحضار  و اقدام به صلاحدید
  • ریاست محترم بازرسی ریاست جمهوری جهت استحضار
  • جناب آقای مشایی رئیس محترم دفتر ریاست جمهوری جهت اطلاع و انجام هر چه می توانید علیه اینجانب
  • جناب آقای بقایی معاون محترم اجرایی ریاست جمهوری در ارتباط با دروغ بافی های حقیرانه
  • معاون محترم حقوقی و امور مجلس ریاست جمهور جهت استحضار
  • جناب آقای احمدزاده معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری جهت آمادگی برای اقدامات قضایی در قبال دروغ بافی سخیف، حقیرانه و رذیلانه
  • وزیر محترم اطلاعات جهت استحضار با پیشنهاد انجام بررسی های لازم توسط آن سازمان

ملاحظات: قرار بود رئیس محترم جمهور ترتیب جبران موضوع و اقدام آنها به عذر خواهی اقدام کنند که نکردند

باسمه تعالی

جناب آقای دکتر احمدی نژاد رئیس محترم جمهور

موضوع: ماجرای نمایش مجسمه های مستهجن و دروغپراکنی مسئولان سازمان میراث فرهنگی و گردشگری

با سلام و احترام به استحضار عالی می رساند:

به دنبال انتشار خاطره اینجانب (قدیری ابیانه) در وبلاگ شخصیم در مورد جلوگیری از نمایش مجسمه های مستهجن توسط سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در زمان ریاست آقای مشایی، که در بدو ورودم در مکزیک در حال نمایش بود و شامل سه مجسمه می شد که عبارت بودند از:

یک اثر کوچک از معاشقه زن و مردی برهنه. با عرض پوزش از توصیف مورد مذکور . این تصویر از جمله در یک صفحه کامل یکی از روزنامه های آنجا منتشر شده بود که آن را برای جناب آقای مصطفوی قائم مقام وقت وزیر امور خارجه فرستادم.

دو مجسمه دیگر که در یک اندازه و سایز از گل ساخته شده بود، مرد و زن برهنه ای را نشان می داد. مرد عورتی برخواسته به اندازه تقریبی یک سوم قد مجسمه داشت و زن شکافی بزرگ در عورت برجسته آن.

سازمان میراث فرهنگی و گردشگری از جمله از زبان رئیس فعلی سازمان مطالب کذبی در مورد اسلام آوردن مکزیکی ها بدست اینجانب ذکر کرده است که تعجب اینجانب از مسئولان این سازمان را بر انگیخت. بخصوص که در طرح مطالب کذب مطالبی را مطرح کرده اند که می تواند برای روابط ما با مکزیک و حتی دیگران مسئله ساز باشد.

محورهای مطروحه عبارتند از:

-         افراد مشکوک و بد سابقه به سفارت ایران در مکزیک رفت و آمد می کردند.

-         سفارت به هر یک از آنها برای اینکه مسلمان شوند هزار دلار داده بود.

-         پلیس و وزارت امور خارجه مکزیک به رفت‌وآمدهای مشکوک افراد سابقه‌دار به سفارت جمهوری اسلامی ایران اعتراض کرده‌اند.

-         پلیس و وزارت امور خارجه مکزیک به سفارت جمهوری اسلامی ایران گفته بودند این افراد سابقه‌دار مدعی هستند پول‌های دریافتی را همین‌طوری گرفته‌اند و قصد جاسوسی در کار نبوده است.

این در حالی است که هرگز افراد سابقه دار به سفارت رفت و آمد نکرده اند و هرگز پولی به هیچکس بابت مسلمان شدن پرداخت نشده است و نیز هرگز پلیس و وزارت امور خارجه مکزیک موضوعی به نام تردد افراد سابقه دار و پول گرفتن آنها را مطرح نکرده اند و این اظهارات صرفا تراوشات قلم و ذهن بیمار مسئولین این سازمان و کسانی است که کمترین ملاحظات دیپلماتیک را در دروغ بافی خود رعایت نمی کنند.

در اطلاعیه مذکور از زبان هیات ایرانی به ریاست آقای بقایی قائم مقام وقت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به ذکر خاطره ای از ملاقاتشان با اینجانب در مکزیک پرداخته اند که این هم کذب محض است. در این متن به نقل از اینجانب نوشته اند که:

-         «من مدتی است که در یک طرح فرهنگی، تعدادی از مکزیکی‌ها را مسلمان کرده‌ام.

-         «این مکزیکی‌ها به سفارت می‌آیند و مسلمان می‌شوند و ما به آن‌ها هزار دلار آمریکا می‌پردازیم و من اکنون چندین نفر را این‌گونه مسلمان کرده‌ام!»

ذکر چنین اتهاماتی و سایر مطالبی که در بیانیه آورده اند کاملا دروغ است. در بین صدها نفری که در مدت ماموریت اینجانب بر اثر سخنرانی ها و جلسات پرسش و پاسخ مسلمان شده اند، چندین استاد دانشگاه، خبرنگار، رئیس و صاحب دانشگاه، معلم، دانشجو، قاضی، شخصیتهای سیاسی از احزاب و گرایش های مختلف دیده می شوند.

طرح این ادعای کذب آن هم در بیانیه رسمی سازمان میراث فرهنگی توهینی است به همه کسانی با آشنایی با حقانیت قرآن و در شرایط سخت جامعه خویش به اسلام گرویده اند. همچنین توهینی است به اینجانب که به طرح دیدگاه های اسلامی پرداخته و سه کتاب نیز به انگلیسی و اسپانیایی در باره اسلام تدوین و منتشر نموده ام. کتابهایی که حسب اطلاع به عنوان روش تبلیغ مورد توجه جامعه المصطفی در قم برای آموزش روش تبیلغ قرار گرفته است و بنیاد بعثت نیز این کتابها را به زبان انگلیسی و اسپانیایی در دست انتشار دارد.

جناب آقای احمدی نژاد

انتصاب چنین افراد نادانی بر مصدر سازمان میراث فرهنگی و گردشگری باعث تعجب است. مطالب فوق اگر از رادیو اسرائیل پخش می شد جای تعجب نداشت. اما اینکه سازمانی دولتی در ایران سفارت جمهوری اسلامی ایران را متهم به چنین مطالب سخیفی بنماید نشانه سطح نازل کسانی است که بر مصدر امور در این سازمان تکیه زده اند.

فقط افراد دین فروش ممکن است در ذهن بیمارشان دیگران را به خرید و فروش دین متهم نمایند، هرچند خود به خوبی به کذب بودن آن اذعان دارند چرا که خود به این داستانسرایی پرداخته اند.

حضرت عالی اخیرا فرموده اید که: "باید ایران را به عنوان کشوری نمونه در عرصه فرهنگ،‌ اقتصاد، عمران و آبادانی به دنیا معرفی کنیم تا فرهنگ غنی و ناب آن مورد اقبال جهانیان قرار گیرد."

آیا این مجسمه ها نشانه فرهنگ ناب ایران است؟!

اینجانب به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران وظیفه شرعی و قانونی خود را برای ممانعت از نمایش این مجسمه هاس مستهجن به عمل آورده ام و حتی در پایان یک سمینار یادداشتی شخصا تحویل جنابعالی دادم تا دستور ممانعت از نمایش آن را در مکزیک و در سایر کشورها صادر فرمایید.

اینها بخشی از همان مجسمه هایی بودند که میراث فرهنگی برای نمایش فرهنگ تاریخی ایران برگزیده بود. اینها همان مجسمه هایی بودند که علیرغم تاکید اینجانب بر ممنوعیت نمایش مجدد آن، آقای مشایی در قامت رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری خواستار نمایش مجدد آن شده بود و اینها بخصوص آن دو مجسمه زن و مرد عریان مجسمه هایی بودند که علیرغم اعلام نظر سفارت مبنی بر ممنوعیت نمایش آن در موزه دوم، به عنوان مهمترین اثر تاریخی ایران در ابتدای ورودی بخش موزه ایران به نمایش در آمده بودند.

و حال که در خاطرات خود به آن اشاره کرده ام توسط عاملین نمایش آن مجسمه های مستهجن مورد هجوم و داستانسرایی کذب به قصد لطمه به حیثیت قرار گرفته ام.

جناب آقای احمدی نژاد

بنده به پیشنهاد شخص جنابعالی به ماموریت خارج کشور اعزام شدم.

جنابعالی به عنوان رئیس جمهور قاعدتا می بایست از کسانی که وظایف خود را به خوبی انجام داده اند قدردانی و متخلفان را مواخذه فرمایید.

بد نیست که دستور فرمایید این سه مجسمه را به شما نشان دهند. البته اطمینان یابید که مجسمه هایی که برایتان می آورند مجسمه های دیگری به قصد فریب جنابعالی نباشد.

البته ذکر این نکته لازم است که از نمایش این مجسمه های مستهجن استقبال فراوانی در مکزیک به عمل آمد و حتی رئیس جمهور و وزیر امر خارجه هم جزو بازدید کنندگان آن بودند و تصویری متفاوت از ایران را برای آنها به نمایش گذاشت! که در فرهنگ مکزیک البته مذموم نیست!

لطفا موضوع را بررسی فرمایید تا اگر نمی دانید بدانید که چه افراد فاسد و دروغ پرداز و بی توجه به مصالح ملی و اسلامی را بر مصدر میراث فرهنگی گماشته اید. تا با مقایسه دستور جنابعالی به آقای مشایی در پی نوشت نامه اینجانب بدانید که چگونه دستورات جنابعالی را به اجرا می گذارند! و خواستار عدم ممانعت از نمایش مجسمه های مستهجن می شوند!

اگر دستور منع نمایش مجسمه های مستهجن را (پیرو تسلیم نامه ای شخصی از سوی اینجانب به ایشان) به اقای مشایی داده باشید، بدانید که بجای انجام دستور جنابعالی خواستار نمایش مجدد آنها شده اند. نمایشگاهی که توسط شخص آقای مشایی افتتاح شده بود و من در زمانی وارد مکزیک شدم که هفته های پایانی نمایشگاه اول آن را می گذراند.

آیا به نظر شما سفیر باید به توصیه آقای مشایی عمل می کرد و در مقابل نمایش مجسمه معاشقه عریان ایستادگی نمی نمود؟"

در صورت انجام این بررسی، می توانید به شناخت ماهیت کسانی پی ببرید که بی جهت بر زلال زلال بودن آنها تاکید دارید.

جنابعالی قاعدتا می بایست در مقابل اراجیف مسئولان سازمان میراث فرهنگی (فعلی ، سابق و اسبق) حداقل در سطح دولت عکس العمل نشان داده و خواستار برخورد با مروجین آن باشید.

بدینوسیله از سازمان میراث فرهنگی و مسئولان آن اعم از رئیس سازمان و روابط عمومی آن و نیز از کسانی که به نقل قول کذب از اینجانب پرداخته اند و نیز از آقای مشایی که منشاء نمایش مجسمه های مستهجن بوده اند نزد جنابعالی شکایت آورده خواستار توبیخ و عزل مسئولان ذی ربط می باشم.

از جنابعالی که همواره بر دفاع از حیثیت همکارانتان تاکید کرده اید انتظار دارم دستور بررسی صادر فرمایید و با ناشرین اکاذیب علیه سفیری که به پیشنهاد خود جنابعالی عازم ماموریت خارج شده و وظیفه قانونی و شرعی خویش را در حراست از حیثیت ملی و مذهبی ملت ایران و معرفی اسلام انجام داده و دستاوردهای کم نظیری داشته است برخورد و از سفارت اعاده حیثیت فرمایید. سفارتی که رئیس جمهور مکزیک در ملاقات محرمانه با رئیس سازمان ملی امنیت آمریکا (مطابق با اسناد ویکی لیکس) فعالیت آن را بسیار گسترده ارزیابی نموده است. هرچند معتقدم حمله این عناصر منحرف به اینجانب بر حیثیت اجتماعی اینجانب می افزاید.

از آنجا که کانال رساندن نامه به جنابعالی همان جریان انحرافی است و مطمئن نیستم که نامه را به رویت جنابعالی برسانند، تلاش می کنم از طریق غیر رسمی نیز نامه را بدست جنابعالی برسانم و منتظر نشانه هایی از رسیدن نامه به حضرتعالی می مانم.

پیشنهاد می کنم بازرسی ریاست جمهوری و یا شخص جناب آقای رحیمی معاون اول محترم ریاست جمهوری را که در زمان تصدی مسئولیت قبلی خود فعالیت های سفارت را از نزدیک مشاهده کرده و مورد تقدیر و حمایت قرار داده اند مسئول بررسی موضوع فرمایید.

ضمنا بنده قصد شکایت قضایی از نامبردگان را دارم که در صورت برخورد جنابعالی با نامبردگان شاید از انجام آن منصرف شوم.

جهت استحضار جنابعالی مطالب زیر را به ضمیمه تقدیم می نمایم:

1-    خاطرات درج شده قدیری ابیانه در وبلاگ خود پیرامون نمایش آثار مستهجن

2-    بیانیه سازمان میراث فرهنگی در عکس العمل به انتشار خاطرات

3-    پاسخ قدیری  ابیانه به اراجیف سازمان میراث فرهنگی

انتظار دارم با این افراد منحرف برخورد و دستور فرمایید اینجانب را نیز از نتیجه اقدامات مطلع نمایند.

با پوزش از تصدیع اوقات

محمد حسن قدیری ابیانه

رونوشت جهت استحضار:

  • جناب آقای دکتر صالحی وزیر محترم امور خارجه جهت استحضار  و اقدام به صلاحدید
  • ریاست محترم بازرسی ریاست جمهوری جهت استحضار
  • جناب آقای مشایی رئیس محترم دفتر ریاست جمهوری جهت اطلاع و انجام هر چه می توانید علیه اینجانب
  • جناب آقای بقایی معاون محترم اجرایی ریاست جمهوری در ارتباط با دروغ بافی های حقیرانه
  • معاون محترم حقوقی و امور مجلس ریاست جمهور جهت استحضار
  • جناب آقای احمدزاده معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری جهت آمادگی برای اقدامات قضایی در قبال دروغ بافی سخیف، حقیرانه و رذیلانه
  • وزیر محترم اطلاعات جهت استحضار با پیشنهاد انجام بررسی های لازم توسط آن سازمان
۹۲/۰۲/۲۵

نظرات  (۵)

تو بی نظیری مَررررد!!...
فقط میتونم همینو بگم

علی یارت
سلام
از شجاعت شما تقدیر می شود اجرتان با امام زمان (عج) ادامه دهید تا مردم این نکات قابل تدبیر را بدانند .
سلام پس عکس هی از مجسمه کو
اقای قدیری از شجاعت وجسارت شما در افشاگری ونیز دین داریتان متشکریم
با سلام ،ممنون از روشنگری هایتان منتظر جواب دیگران در مقابل مطالب شما و انتشار آن هستیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">