پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۵۳ ب.ظ

۲

کابینه هاشمی‌ به خانه سالمندان تبدیل می‌شود

چهارشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۵۳ ب.ظ

قدیری‌ابیانه در گفت‌وگو با فارس مطرح کرد: وجه اشتراک هاشمی و احمدی‌نژاد

مشاور پیشین آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: حضور هاشمی نشان می‌دهد وی هیچ یک از افراد کارگزاران و اصلاح‌طلبی را که در انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند، لایق ریاست جمهوری نمی‌داند و کابینه‌اش نیز به خانه سالمندان تبدیل خواهد شد.

محمدحسن قدیری‌ابیانه کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در خصوص هم‌پوشانی تفکرات هاشمی و احمدی‌نژاد در زمینه موروثی بودن و نگاه غیردموکراتیک به دولت اظهار داشت: هاشمی و خاتمی هر دو در پایان دوران ریاست جمهوری خود به راحتی قدرت را واگذار کردند؛ اما بنده با تمام انتقادهایی که به هاشمی درباره ورودش در این سن و سال به عرصه رقابت دارم، معتقدم ثبت‌نام وی قانونی بود اما آقای احمدی‌نژاد از بدترین روش ممکن در 33 سال اخیر جهت ماندن در قدرت استفاده کرد.

قدیری‌ابیانه به دست‌اندازی به بیت‌المال برای تبلیغ جریان انحرافی اشاره کرد و افزود: آنها با این کار شئونات ریاست جمهوری را پایین آوردند و ما شاهد سفرهای استانی، همایش‌ها و نمایشهایی هستیم که با هدف تبلیغ جریان انحرافی صورت می‌گیرد و بر همین اساس قرار است دوباره در استادیوم آزادی همایشی تحت عنوان «یادواره فردوسی» برگزار شود که همه این‌ها هزینه کردن از بیت‌المال برای مشایی بوده و اقدام مجرمانه است.

نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری از قوه قضاییه درخواست کرد همانطور که این قوه پیش از این وعده کرده بود سریعا با تخلفات انتخاباتی برخورد کند.

سفیر سابق ایران در مکزیک گفت: مجازات تخلفات انتخاباتی طبق ماده 93 قانون ریاست جمهوری، 6 ماه انفصال از خدمات دولتی و حبس است که این جرم هم برای احمدی‌نژاد و هم برای برخی اعضای هیئت دولت همچون بقایی به دلیل حضور در وزارت کشور برای معرفی مشایی واقع شده است.

قدیری‌ابیانه در خصوص وجه اشتراک هاشمی و احمدی‌نژاد تصریح کرد: این دو با نظام ولایی دچار زاویه شده‌اند و هر دو مایلند در راس قوه مجریه قرار گیرند.

نامزد احتمالی ریاست جمهوری یازدهم در خصوص کاندیداتوری هاشمی در سن 80 سالگی خاطرنشان کرد: این نشان می‌دهد هاشمی هیچ یک از افراد کارگزاران و اصلاح‌طلبی که در انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند را لایق ریاست جمهوری نمی‌داند.

وی با بیان اینکه ما باید توجه کنیم که یک فرد 80 ساله تا 4 سال دیگر 84 ساله می‌شود قادر به پیگیری امور اجرایی و سازندگی کشور نخواهد بود، افزود: کابینه هاشمی‌رفسنجانی به خانه سالمندان تبدیل می‌شود.

قدیری‌ابیانه با تاکید بر اینکه مشایی در این انتخابات رد صلاحیت خواهد شد، ادامه داد: ‌رقابت اصلی بین اصولگرایان از یک طرف و از سوی دیگر بین جناح هاشمی یا احمدی‌نژاد خواهد بود و این در حالی است که اصولگرایان با یکدیگر متحد شوند.

وی افزود: در صورتیکه رقابت بین اصولگرایان با کارگزاران و اصلاح‌طلبان صورت گیرد، مشائیست‌ها از اصلاح‌طلبان حمایت می‌کنند اما اگر رقابت بین جناح دولت و اصولگرایان باشد، اصلاح‌طلبان از جناح انحرافی حمایت خواهند کرد.

قدیری‌ابیانه با تاکید بر اینکه اصلاح‌طلبان و جریان انحرافی هر دو به دنبال تصاحب قدرت هستند اما در عین حال برای به قدرت نرسیدن اصولگرایان متحدند تصریح کرد: ما بار دیگر در انتخابات 92 شاهد اتحاد دشمنان داخلی و خارجی و رسانه‌های بیگانه بر علیه ولایت‌مداران و اصولگرایان خواهیم بود.

۹۲/۰۲/۲۵

نظرات  (۲)

آقای دکتر
به نظر بنده این کار شما صحیح است که دیگران را نقد میکنید.
چون وقتی کسی نامزد ریاست جمهوری میشود در واقع دارد خودش را در معرض رای مردم قرار میدهد.
مردم باید بتوانند تحلیل کنند که این شخص توان این کار را دارد یا نه!؟ البته فقط توان ملاک نیست و صلاحیت هم ملاک است که برخی مثل مشائی و هاشمی اصلا صلاحیتش را ندارند. مردم برای تحلیلشان نیاز به علم و اطلاعات دارند. البته نه هر اطلاعاتی! فقط آنچه که مرتبط است و مردم را به این جمع بندی و بصیرت میرساند که فلانی یا صلاحیت ندارد یا توان رساندن این بار را به سر منزل ندارد کافی است و قصد ریختن آبروی شخص در محیطهای دیگری غیر از محیط سیاست را ندایم.
به هر حال از این تلاشی که میکنید تشکر میکنم.
باز هم پیشنهادم را تکرار میکنم که در زمان تبلیغات انتخاباتی در صحنه بمانید و با نقد منصفانه خودتان از گفتمان مقاومت، گفتمام امام و رهبری دفاع کنید ولی قبل از انتخابات به نفع اصلح(حالا هر کسی که خودتان با حجت شرعی او را اصلح تشخیص داده اید) کنار بروید.
شجاعت شما در برخورد با قدرتمندانی که ما آنها را با نام اصحاب فتنه و انحراف میشناسیم ستودنی است.
امیدوارم بتوانید لبخندی بر لبان رهبری عزیز بنشانید.
پاسخ:
ان شاء الله
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام آقای دکتر این احتمال را نمیدهید که اصولگرایان و اصلاح طلبان رای همدیگر رادر رقابت خنثی کرده و جریان انحرافی از این اختلاف و آب گل آلود رای بیاورند؟/*** **** ***** ** ********** * ***** * ***** *** *** ******** **** **** * ***** ****** ** ******* * ****** **** *** **** ** *** *** ****** **
پاسخ:
سلام. باید اصلگرایان در شرایط کشور متحد شوند البته بر اساس برنامه و نه فقط فرد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">