پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۳:۲۹ ب.ظ

۱

پیروزی اصلاح طلبان در انتخابات موجب افزایش تحریم هاست

پنجشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۳:۲۹ ب.ظ

قدیری ابیانه در گفتگو با بی باک: تحلیلی بر کاهش موقت قیمت ارز

القای بهبود اقتصاد کشور با روی کار آمدن نامزد اصلاح طلب توسط رسانه های ضد انقلاب، برای مدت محدودی موجب کاهش قیمت ارز خواهد شد اما به محض پیروزی سازش کاران نه تنها تحریم ها کاهش نخواهد یافت بلکه روند صعودی هم خواهد داشت، زیرا ملتی که تحت تاثیر فشار تحریم ها و تبلیغات غربی ها عقب نشینی کند این پیام را به دشمن ابلاغ می کند که فشارها موثر بوده و نتیجه چنین پیامی لغو فشارها نیست بلکه باعث تشدید فشارها است.

به گزارش سرویس "تا انتخابات" بی باک، با ورود برخی از کاندیداها در عرصه انتخابات تغییر و تحولاتی در اقتصاد و بازار به وجود آمد که باعث ایجاد جو روانی در جامعه شده و رسانه های دشمن نیز از این فرصت برای تبلیغ کاندیدای مورد نظر بهره بردند.

دکتر محمد حسن قدیری ابیانه دکترای علوم استراتژیک و سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک در گفتگو با خبرنگار بی باک اظهار داشت: با توجه به ورود آقای هاشمی به صحنه انتخابات، مجموعه کارگزاران و جناح اصلاح طلب حول هاشمی متحد خواهند شد، رئیس جمهور هم تلاش خواهد کرد به هر قیمتی که شده عضوی از حلقه انحراف را به کشور تحمیل کند. از سوی دیگر بقیه جریانات اصولگرا شامل: جبهه پایداری، ائتلاف2+ 1 و آقایان ابوترابی و متکی و در نهایت عناصر مستقلی که اصول گرا هستند، در صحنه حضور دارند. قاعدتاً اصولگرایان هم باید به سمت اتحاد گام بردارند تا رقابت بین اصولگرایان باعث پیروزی رقیب که همان اصلاح طلبان یا انحرافیون هستند مبدل نگردد.

قدیری ابیانه در ادامه بیان داشت: اتحاد بین اصولگرایان باید حول برنامه ای مشخص صورت گیرد، برنامه هایی که کاندیداهای اصولگرا ارائه می دهند از اهمیت بالایی برخوردار است، در نهایت باید منتظر نظر شورای نگهبان برای تایید صلاحیت ها بود.

وی افزود: با توجه به تعداد کثیر نامزدها که ناشی از نقص در قوانین انتخاباتی کشور است، شورای نگهبان ناچار است از بین نامزدهای موجود، تعداد محدودی را تایید صلاحیت کند.

سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک خاطر نشان کرد: انتخابات ریاست جمهوری سال 92 به احتمال بیش از 95٪ به دور دوم کشیده خواهد شد، اگر یک طرف این رقابت، اصولگرایان و طرف دیگر، جناح انحرافی و یا کارگزاران اصلاح طلبان باشد تمام رسانه های خارجی و ضد انقلاب مانند بی بی سی، رادیو آمریکا و رادیو اسرائیل برای شکست نامزد اصولگرا متحد خواهند شد و تمام امکانات رسانه ای خود را برای ایجاد تنش به کار خواهند گرفت.

وی گفت: با توجه به اتفاقات اخیر در صحنه قبل از شروع فرآیند رسمی انتخابات و با توجه به شواهد عینی، رسانه های ضد نظام و ضد انقلاب سعی خواهند کرد به هر نحو ممکن نامزد اصولگرا را تخریب کرده و وی را بی تدبیر و بی برنامه، ضعیف و ناتوان جلوه دهند، و در مقابل بر توانایی های نامزد رقیب که همان اصلاح طلبان یا منحرفین هستند تاکید کنند.

قدیری تاکید کرد: با توجه به برخی اتفاقات در اقتصاد و بازار، رسانه ها و سایت های دشمن در تبلیغات خویش اینگونه جلوه خواهند داد که با روی کار آمدن نامزد سازش کار، اقتصاد کشور رو به بهبود خواهد رفت، روابط با غرب برقرار خواهد شد و در نهایت تحریم ها هم  لغو خواهد شد، نفس چنین تبلیغات رسانه ای در غرب مبنی بر لغو تحریم ها در صورت روی کار آمدن سازش کاران، خود در کاهش قیمت ارز اثرگذار خواهد بود، البته تا زمان برگزاری انتخابات، زیرا بخش عظیمی از افزایش قیمت ارز و طلا ناشی از جو روانی است.

دکترای علوم استراتژیک در پایان تصریح کرد: ایجاد چنین جوی توسط رسانه های ضد انقلاب برای مدت محدودی موجب کاهش قیمت ارز خواهد شد اما به محض پیروزی سازش کاران نه تنها تحریم ها کاهش نخواهد یافت بلکه روند صعودی هم خواهد داشت، زیرا ملتی که تحت تاثیر فشار تحریم ها و تبلیغات غربی ها عقب نشینی کند این پیام را به دشمن ابلاغ می کند که فشارها موثر بوده و نتیجه چنین پیامی لغو فشارها نیست بلکه باعث تشدید فشارها است.

۹۲/۰۲/۲۶

نظرات  (۱)

امیدواریم فردی رئیس جمهور شود که به اسلام و مسلمین و ایران خیانت نکند و در خط اصول اسلام حرکت کند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">