پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۰، ۰۷:۲۹ ق.ظ

۰

متاسفانه باز هم بستگان و اطرافیان آقای هاشمی آتش بیار این معرکه ساختگی شده‌اند.

تکرار/مشاور سابق رئیس مجمع تشخیص در گفتگو با فارس: در انتخابات 84 هم مهدی هاشمی برخلاف نظرسنجی‌ها می‌گفت بابا برنده است

خبرگزاری فارس 88/03/29: محمدحسن قدیری ابیانه گفت: همانگونه که در انتخابات سال 84 برخلاف نظرسنجی‌های علمی، مهدی هاشمی می‌گفت بابا برنده است، ادعای وقوع تقلب در انتخابات اخیر نیز تکرار شده است و متاسفانه باز هم بستگان و اطرافیان آقای هاشمی آتش بیار این معرکه ساختگی شده‌اند.

خبرگزاری فارس: در انتخابات 84 هم مهدی هاشمی برخلاف نظرسنجی‌ها می‌گفت بابا برنده است

محمدحسن قدیری ابیانه مشاور سابق اطلاع رسانی و ارتباطات رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: در اول تیر 1384 و در آخرین روز دور دوم تبلیغات انتخاباتی بین آقایان احمدی نژاد و هاشمی رفسنجانی، رئیس یک نهاد نظر سنجی افکار عمومی که گرایش به شدت ضد احمدی نژادی داشت، برای من که مشاور اطلاع رسانی و ارتباطات رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بودم، نتایج نظر سنجی روز قبل را ارسال کرد تا آن را به رئیس مجمع تشخیص مصلحت ارائه کنم. آخرین نظر سنجی روز سه شنبه انجام شده بود و نتیجه آن چهار شنبه صبح جمع بندی و حدود ظهر بدست اینجانب رسید. جلسه ستاد انتخاباتی آقای هاشمی، در مجمع تشخیص در حال برگزاری بود.

وی افزود: در آخرین نظر سنجی آمده بود که احمدی نژاد حدود 5 تا 6 میلیون رای بیشتر از هاشمی دارد. مطمئن شدم که ایشان در انتخابات شکست فاحشی خواهند خورد. گروهی پیشنهاد می کردند که آقای هاشمی برای جبران اختلاف آرا دست به هنجار شکنی بزند. از اینکه چنین افرادی خود را طرفدار آقای هاشمی می دانند و در ستاد ایشان جمع شده اند به شدت متاثر بودم. از آمارها کپی گرفتم و وقتی مهدی هاشمی از جلسه بیرون آمد آن را به وی دادم تا در جلسه تحویل آقای هاشمی دهد و گفتم ایشان چند میلیون رای از احمدی نژاد عقب است.

او گفت من این آمار را قبول ندارم و بابا برنده است! مطمئن شدم که آمار را تحویل آقای هاشمی نخواهد داد. قدیری ابیانه تصریح کرد: لذا بلافاصله مشغول به تهیه گزارشی شدم و ضمن آوردن آمار مذکور فاصله چند میلیونی و شکست وی را حتمی دانستم و تاکید کردم که بسیاری از افراد مومن و وفادار به انقلاب اسلامی این تصور برایشان ایجاد شده است که ایشان رو در روی رهبری قرار گرفته و در صدد تضعیف جایگاه ولایت فقیه هستند و این امر آنها را از ایشان دور خواهد کرد و پیشنهاد دادم تا بر اموری تاکید کنند که همراهی ایشان با مقام معظم رهبری را به اثبات برساند و تاکید کردم که این امر می تواند تا حدودی آراء را جلب نماید ولی تاکید کردم که با این وجود با اختلاف چند میلیون نفر در انتخابات شکست خواهند خورد و باید خود را آماده چنین واقعیتی بنمایند.

 وی ادامه داد: منتظر شدم تا جلسه تمام شود و وقتی همه رفتند قبل از اینکه آقای هاشمی بیرون بیایند نامه را از طریق دفترشان تحویل دادم. شب به صدا و سیما رفتم تا از نزدیک شاهد آخرین مناظره زنده تلویزیونی باشم. از ایشان قبل از ورودشان به سالن مصاحبه پرسیدم که آیا گزارش آخرین نظر سنجی را که برای ایشان در نامه نوشتم دیده اند یا خیر که تایید کردند. قدیری تصریح کرد: با پایان مصاحبه از ایشان جدا شده و با چند تن از دوستان صدا و سیما دیدار کردم. ساعت 2 نیمه شب از صدا و سیما خارج شدم و به منزل برگشتم.

مشاور سابق اطلاع رسانی و ارتباطات هاشمی رفسنجانی گفت: پنج شنبه تبلیغات انتخاباتی ممنوع بود. جمعه سوم تیر انتخابات با شکوه تمام برگزار شد. به چند جا سر کشیدم. انتخابات در کمال نظم و صحت برگزار شد؛ با توجه به حرفهایی که می شنیدم و صحنه هایی که از برخی اطرافیان آقای هاشمی می دیدم، می دانستم که مخالفین احمدی نژاد دم از تقلب خواهند زد و حاضر به پذیرش شکست نخواهند بود. نتیجه انتخابات همان شد که در آخرین نظرسنجی پیش بینی شده بود و احمدی نژاد با 17 میلیون رای در مقابل 10 میلیون رای پیروز انتخابات شد. اما همانطور که انتظار می رفت متاسفانه زمزمه تقلب در انتخابات توسط اعضای ستاد و بستگان ایشان سر داده شد حال آنکه تردیدی در پیروزی دکتر احمدی نژاد نبود.

قدیری ابیانه با بیان اینکه هنوز هم برخی از بستگان آقای هاشمی دست از ادعای بی اساس تقلب دست بر نمی دارند، اظهار داشت: ادعای وقوع تقلب در انتخابات اخیر نیز تکرار شده است و متاسفانه باز هم بستگان و اطرافیان آقای هاشمی آتش بیار این معرکه ساختگی شده اند و این در حالی است که بسیاری از تحلیل گران بیطرف خارجی نیز از قبل بر اساس نظر سنجی ها، پیروزی قاطع آقای احمدی نژاد را پیش بینی کرده بودند.

 وی افزود: مطابق با گزارش رسانه های گروهی، خبرگزاری فرانسه نوشت؛ سازمان غیردولتی «ترور فری تومارو» که یک سازمان تخصصی در زمینه مطالعه افکار عمومی است در آستانه انتخابات ایران یک نظرسنجی تلفنی در 30 استان انجام داده است و بر پایه نظرسنجی خود اعلام کرد احمدی نژاد دو برابر بیشتر از مخالفانش رای بدست آورد.

وی تصریح کرد: خبرگزاری «رویترز» نیز در همین زمینه با تایید این مطلب که احمدی نژاد در آستانه انتخابات در نظرسنجی ها جلوتر از رقبای خودش بوده است نوشت «دو شرکت غیردولتی آمریکا طی یک نظرسنجی تلفنی سرتاسری در ایران اعلام کرد احمدی نژاد با نسبت دو بر یک از موسوی پیش است.»

قدیری ابیانه ادامه داد: مطمئن هستم که اطرافیان موسوی و خود وی و همسرشان می دانند که پیروز انتخابات نیستند و قطعاً نظر سنجی های واقعی گروه های هوادار وی نیز این واقعیت را نشان داده اند ولی موسوی را بازی داده و به او پیروزی را القاء نموده اند. از دو حال خارج نیست یا اینکه او را محاصره کرده اند و به وی اجازه اطلاع از حقایق را نداده اند که البته بعید نیست و این خود نشانه ضعف است و یا اینکه او می داند که شکست خورده است و حال که پس از دو دهه سکوت وارد میدان شده و طوری عمل کرده که تمام آبروی خود را به انتخابات گره زده است، می داند در انتخابات شکست خورده و علی رغم آن، مصالح ملت را فدای وجهه خود کرده است.

 وی خاطرنشان کرد: جدا جای سوال است که چگونه وی در تبلیغات انتخاباتی خود را وفادار به قانون و رعایت آن می داند و پس از شکست مردم را دعوت به تظاهرات غیر قانونی می کند، در حالی که می داند مورد حمایت بیگانگان قرار گرفته و این تظاهرات به دست عوامل بیگانه به آشوب کشیده می شود. چگونه است که خود را پیرو خط امام (ره) می نامد و این رهنمود حضرت امام (ره) را که تأکید فرمودند که "اگر دشمنان از شما خشنود بودند بدانید در بیراهه هستید " را نادیده می گیرند. آیا موسوی نمی داند که رادیو آمریکا، رادیو اسرائیل و بی بی سی سنگ او را به سینه می زنند و مواضع او را تکرار می کنند؟

 قدیری ابیانه با اشاره به سخنان همسر موسوی، گفت: زهرا رهنورد نیز در مصاحبه با شبکه بی بی سی انگلستان به مهمترین دلایل تقلب در انتخابات اشاره کرده و گفته است «یک سری نقاطی هستند که اصلا مشخص است که خودش ملاک تشخیص نادرست بودن نتایجی است که وزارت کشور اعلام کرده است مثلا آذربایجان و ترک زبان ها هیچ وقت فرزند خودشان را نمی گذارند که به کس دیگری رأی بدهند. ... خود من لر هستم و موسوی هم بارها گفته من داماد لرستان هستم. بنابر این اهالی لرستان موسوی را نمی گذارند به آقای احمدی نژاد رأی بدهند. این دو تا ملاک است و باقی موارد هم شبیه همین است»؛

آخر این چه توهین بزرگ و تحقیری است که در حق مردم لر و ترک روا می دارند؟ یعنی ملاک رای این هموطنان ما به یک نامزد به خاطر داشتن ترک بودن یا همسری لر داشتن است؟ توهینی از این بالاتر نیز به شعور مردم وجود دارد؟ وی افزود: متاسفانه عملکرد اطرافیان آقای موسوی و هاشمی، حماسه بزرگ و شیرین حضور مردم را تلخ کرد اما یقین دارم که این حوادث انقلاب را پایدارتر خواهد کرد و مردم ما آزمونهایی به مراتب سخت تر از حوادث اخیر را با موفقیت پشت سر گذاشته اند. خداوند عاقبت همه ما را ختم به خیر کند و دست ما را هرگز از دامان ولایت جدا نگرداند.

۹۰/۱۱/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">