پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۹:۰۳ ق.ظ

۳

تبلیغات مخرب کرم حلزون در تلویزیون

شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۹:۰۳ ق.ظ

درتبلیغات تلویزوینی که به کرات پخش می شود از زبان خانم هایی در برنامه گفته می شود که:

«از پوست صورتم خجالت می کشم» و « از زمانی که کرم حلزون استفاده می کنم اتکا به نفسم بیشتر شده است».

اتکا به نفس آن هم در روابط اجتماعی باید به علم وایمان و عمل صالح باشد ونه به ظاهر و رنگ پوست. اینها دارند همان ارزش های غربی را که جذابیت و زیبایی را به عنوان ارزش اجتماعی تلقی می شود وارد فرهنگ ایرانی می کنند.

از استفاده از کرم ها ایراد نمی گیرم. ازاینکه اعتماد به نفس به ویژگی پوست صورت ربط داده شود و به عنوان یک ارزش اجتماعی مطرح شود ایراد می گیرم.

۹۲/۰۲/۲۸

نظرات  (۳)

سلام استاد من هم بانظرشماموافقم ولی هرانتقادی بشه همه میگن چون رییس صداوسیمارورهبرانتخاب میکنه پس اونها انعکاس دهنده نظرات رهبری هستند یاحداقل نظارت برصداوسیمارو بیشترکنند تااینجور کارها اتفاق نیفته.
پاسخ:
باید بدانند که رهبری امکان مشاهده همه برنامه ها را ندانرد. اگر اشکالی وارد است به خود مسئولان صدا و سیما وارد است.
واقعا بجا این مطلب را گذاشتید آقای دکتر
جدای از این که این تبلیغات دید و باور ها و ارزش افراد جامعه را تغییر می دهد بلکه من افرادی را می شناسم که با دید شهوانی به اینگونه تبلیغات نگاهمی کنند.
شاید بگید در تهران و برخی شهرها در خود جامعه بدتر از این هست ولی همه جا که آنجاهای قابل تاسف نیستند
۲۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۸:۱۷ محمدرضا خسروی
من و خیلی از افراد مومنی که میشناسم دیگر به صدا و سیما امیدی نداریم که انتقاد کنیم حالا نمی گویم قطع امید کردم ولی امید چندانی ندارم.
سفارش دهندگان پیام های بازورگانی صاحب امتیاز صدا و سیما شده اند مگر نمیدونستید!؟ این افزایش سالانه چندین شبکه هم برای پاسخ به نیاز افزایش پیامهای تبلیغاتی است دیگه.
گویا رسالت جدید صدا و سیما اینه که در هیچ زمینه ای از شبکه های ماهواره ای کم نیاره ; نه در تعدد شبکه ها نه در حجم تبلیغات و نه در محتوای تبلیغات. احتمالا در قدم های بعدی تصمیم میگیرند شبکه های خصوصی تلویزیونی راه بیاندازند که کلا دیگه سازمان صدا و سیما همین اندک مسءولیت و پاسخ نگویی ناچیز را هم مجبور نباشد.
لیبرالیسم واقعی به این میگن ها آقای دکتر کجای دنیا تلویزیونی انقدر آزاد و لیبرال دیدین ( البته آزاد برای به غیر از مومنان و انقلابی ها و ولایت مدارها)
من در همین جا یه پیشنهاد هم برای اهل نجوم دارم که با توجه به رویت و اکتشاف مکانهای بینهایت دور در فضا برای سهولت و راحتی در بیان فاصله دورترین نقاط در فضا واحد نجومی جدیدی بنام فاصله صدا و سیما جمهوری اسلامی از ارزشهای تشیع و انقلابی و اسلامی به سازمانهای علمی بین المللی مربوطه اراءه شود.
با تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">