پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۷:۱۰ ب.ظ

۱

با استعفای هاشمی انتخابات زودرس برگزار خواهد شد.

قدیری ابیانه کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفتگو با شبستان: کهولت سن هاشمی رفسنجانی منجر به استعفای وی در دوران ریاست جمهوری اش خواهد شد.

محمد حسن قدیری ابیانه، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه اسفندیار رحیم مشایی قطعاً تایید صلاحیت نمی شود چون نه تنها از رجال مذهبی نیست بلکه دچار بدعت ضدمذهبی و ضداسلامی است بنابراین قطعاً رجل مذهبی محسوب نمی شود به خبرنگار سیاسی شبستان گفت: مشایی به دلیل اینکه یکبار که حرف می زند صدبار باید بگوید منظورم این بود و آن نبود رجل سیاسی محسوب نمی شود.

قدیری ابیانه با بیان اینکه سوءاستفاده از امکانات و بودجه دولتی هم در پرونده مشایی وجود دارد، تصریح کرد: اگر احمدی نژاد درپایان دولت هشت ساله اش به تعیین مصادیق قدیسی پرداخته است مشایی از همان زمان ثبت نام در انتخابات قدیس تعیین می کند.

سفیر سابق ایران در مکزیک درخصوص بررسی صلاحیت آیت الله هاشمی از سوی شورای نگهبان اظهار داشت: در مورد هاشمی مساله متفاوت است تصمیم با شورای نگهبان است اما به نظر من اگر بر فرض هاشمی تایید صلاحیت شود و رای بیاورد باید در فاصله 80 تا 84 سالگی امور جاری کشور را اداره کند و کبر سنی وی اجازه مدیریت کشور را به او نمی دهد و عملاً قادر به اداره کشور در این سن نخواهد بود.

قدیری ابیانه خاطرنشان کرد: در چنین شرایط جسمانی به دلیل کهولت ناچار به استعفا بوده و در نتیجه شاهد انتخابات زودرس خواهیم بود.

وی ادامه داد: ضمن اینکه برداشتن چنین بار مسئولیت اجرایی سنگینی در این سن به آیت الله هاشمی برای سلامتی شان مضر و خطرناک است.

کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری یازدهم درخصوص صلاحیت خودش و نتیجه بررسی ان از سوی شورای نگهبان تصریح کرد: من فکر می کنم شرایط لازم را برای تایید دارم و به عنوان اصولگرای مستقل در انتخابات شرکت کرده ام اما تصمیم نهایی با شورای محترم نگهبان است و بنده به تصمیم شورای نگهبان هر چه باشد تمکین می کنم و از حق قانونی این شورا در تشخیص و احراز صلاحیت ها که طبق قانون به عهده ان گذاشته شده است حمایت می کنم.

قدیری ابیانه تاکید کرد: هر چند ممکن است در مورد تایید صلاحیت شده ها و یا احراز صلاحیت نشده ها نظر متفاوتی داشته باشیم.

وی با اشاره به احتمال تایید صلاحیت محمدرضا عارف از سوی شورای نگهبان خاطرنشان کرد: این در حالی است که من معتقدم کسی که در جریان فتنه سکوت کرده در حالی که تمام دشمنان داخلی و خارجی بر علیه نظام بسیج شده اند و در استانه انتخابات می گوید: تقلب در انتخابات نبوده اما تخلف بوده نمی تواند در خطرات جمهوری اسلامی ایران را حمایت و حفاظت کند.

وی در پایان عنوان کرد: حتی اگر اعضای شورای نگهبان خودشان هم نامزد می شدند، چه بسا صلاحیت خود را تایید نمی کردند مثلاً به فرض چنانچه آیت الله جنتی که مردی پاک مخلص و مومن بوده و هم رجل سیاسی و هم مذهبی محسوب می شود، نامزد می شد صلاحیتش برای پذیرش مسئولیت ریاست جمهوری به دلیل کبر سنی تایید نمی شد.

۹۲/۰۲/۲۸

نظرات  (۱)

عجیب است که اقای هاشمی دوباره وارد صحنه شدند.در مورد مدیریت ناکارامد ایشان همین بس که در هشت سال ریاست جمهوری خود نتوانستد حتی یک مدیر لایق وکارامد و مورد اطمینان پرورش دهند . امروز دوباره خود وارد شده اند و هیچکدام از زیر دستان سابق خود را هم قبول ندارند. انتخابات 92 مانند انتخابات 84 است و مردم دوباره به رییس جمهوری جدید ونه شخصی مورد حمایت دولت روی کار رای خواهند داد. انتخابات 92 خیلی ها را از توهم بیرون خواهد اورد و بصیرت ملت نمایان خواهد شد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">