پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۹:۳۶ ب.ظ

۱

رفسنجانی آرامش سال های سالمندی را از خود گرفت.

مهدی هاشمی مجازات سنگینی خواهد شد.

به گزارش زندگی، محمد حسن قدیری‌ابیانه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت: مشایی حتی صلاحیت ریاست یک اداره را هم ندارد چه برسد به ریاست جمهوری!

وی گفت به نظر من ، آقای هاشمی رفسنجانی با این تصور وارد انتخابات شده که پیروز انتخابات شود، در غیر این صورت حاضر به قبول ریسک یک شکست دیگر انتخاباتی نمی بود.

وی افزود: ایشان گفته بود که اگر کسان دیگری وارد صحنه بشوند که توانایی اداره کشور راداشته باشند لازم نمی بینم که وارد صحنه شوم و با توجه به این که از آن طیف آقایان روحانی، عارف و خیلی های دیگر ثبت نام کرده بودند، اقدام آقای هاشمی به این معناست که هیچ کدام از آنها را قادر به اداره کشور نمی داند.

این فعال سیاسی همچنین بیان داشت: از سویی درحال حاضر ایشان 79 ساله می باشند و قبلا هم گفته اند که چندان هم قادر به راه رفتن نیستند ؛ طبعاً دوره ریاست جمهوری 4 سال می باشد که ایشان در این صورت دولت را در سن 84 سالگی تحویل می دهد و در صورت پیروزی در دور دوم، این کار را در سن 88 سالگی انجام می دهد.

وی گفت: به اعتقاد بنده، خانواده و اطرافیان نقش اصلی را در حضور آقای هاشمی در صحنه انتخابات ، ایفا کردند.

قدیری ابیانه اضافه کرد: از سویی می دانیم که پرونده فرزند ایشان، مهدی  هاشمی در دادگاه در جریان است و قاعدتاً مجازات سنگینی در انتظار او خواهد بود چون کاری که انجام داده کار ضد انقلابی علیه نظام بوده و خودش هم با عناصر ضد انقلاب مرتبط بوده و مرتکب جرم هایی چون جو سازی علیه نظام و انقلاب و سوء استفاده از بیت المال برای توطئه علیه رهبری و نظام شده است و شاید آیت الله هاشمی امیدوار است که با رسیدن به پست ریاست جمهوری بتواند اعمال نفوذ بیشتری کند برای این که فرزندش را از مجازات سنگین نجات دهد.

وی خاطرنشان کرد: به هر حال به نظر من ایشان اشتباه کرد که کاندیدا شد چرا که با نامزدی ، در حقیقت آرامش  سال های سالمندی را تا حدودی از خود گرفت.

سفیر سابق ایران در مکزیک یادآور شد: به فرض پیروزی ایشان در انتخابات نیز توسط ایشان دولت خانه سالمندان در پاستور تشکیل می شود.

وی یادآور شد: نکته دیگری که قابل توجه است و مایل هستم که توجه آقای هاشمی را به آن جلب کنم این فرمایش حضرت امام (ره) است که ببینید اگر دشمنان اسلام وانقلاب از کار شما راضی هستند بدانید که در مسیر خطا حرکت می کنید.

مشاور سابق هاشمی رفسنجانی افزود : رسانه های غربی که در دشمنی آنها با ایران تردیدی وجود ندارد از کاندیداتوری و حتی از رئیس جمهور شدن آقای هاشمی به شدت استقبال می کنند که  این باید یک علامتی باشد برای ایشان و شناخت بیشتر از اطرافیانی که ایشان را به سمت کاندیدا شدن ترغیب کردند.

ملاحظات: این خبرگزاری قول داده بود مصاحبه را قبل از درج با بنده چک کند تا اشتباهی در نقل قول نشود که چنین نکرد. من گفته بودم که قبلا آقای هاشمی گفته بود که با این سن اگر نامزد شود خیانت است که خبرنگار این جمله را به بنده نسبت داده است. بنده همواره نقدهای خویش را با رعایت احترام و نزاکت در باره ایشان بیان می کنم.

۹۲/۰۲/۲۸

نظرات  (۱)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
با سلام
نکته اول
شما خودتان فکر می کنید که خیلی جوان هستید ، شما هم با هاشمی باید به خانه سالمندان بروید شماها 8 سال پیش هم می گفتید هاشمی پیر است
نکته دوم
** **** ***** ** **** *** **** *** ***** **** ******** ****
**** ***

چه ربطی بین حضرت نوح و فرزندانش بود ، حضرت نوج حتی در آخرین لحظات عمر فرزندانش ازآنها خواست که به دین خدا بیایند تا بخشیده شوند !! مگر فرزندان هاشمی جرمشان از کفر بالاتر است!!
نکته چهارم
من نمی دانم چه ربطی بین هاشمی و جریان خارج از ایران است آن ضد انقلابی که شما می گویید به خون هاشمی تشنه اند و این جریان طرفدار هاشمی نیست این جریان با جانبداری از یک گروه خاص فقط ایجاد جنجال و آشوب می کند همچنان که در دوره کاندیداتوری موسوی این اتفاق افتاد این خودخواهی سردمداران کشور ما بود که ایجاد شورش کرد و الان همه شان از کرده خودشان یعنی انتخاب احمدی نژاد پشیمان هستند

شما با این حرف هایتان دنبال چه می گردید ؟ شماها انسان هایی هستید که می خواهید با بزرگ نمایی عیوب دیگران عیوب خود را پنهان کنید ، شما فکر می کنید که به بهشت می روید .
الله اعلم
من 30 سال سن دارم و وقتی حرف های شما را می خوانم از طرز تفکر شما خجالت می کشم.

پاسخ:
سلام.
بنده یک جوان 59 ساله هستم! وی قبول کنید که سن 79 تا 834 سالگی سن پیری است. تعصب یه خزج ندهید. برای هر کاری یک سن پیری قائلم. در فوتبال فرد 30 ساله را می گویند پیر است. در مرجعیت به 60 ساله می گویند جوان.
بنده عضویت در مجلس خبرگان رهبری و یا حتی مجمع تشخیص مصلحت نظام 79 سالگی را پیر نمی دانم ولی برای ریاست قوه مجریه که یک قلمش بسیح امکانات در زمان زلزله است پیر می دانم. 
نکته سوم
مسئولیت فرزندان و تخلفاتشان با خودشان است به شرطی که مثل حضرت نوخ از آنها برائت بجوید. ما چنین برائتی ندیدیم.
نکته چهارم
زمانی جریان ضد انقلاب و دشمن به خون هاشمی تشنه بودند ولیامروز رسانههای بیگانه به شدن از ایشان دفاع می کنند واین علامت خوبی نیست.
حداقل این است که به ایشان برای تضعیف اصل ولایت طمع کرده اند.
در دوره کاندیداتوری موسوی نیز همه دشمنانا با همه رنگ های آن چه در داخل و چه خارج از موسوی حمایت نمودند. و این تحریم ها و فشارها به مردم نتیجه امیدواری است که امثال او به دشمن دادند.
برخی ویژگی ها در برخی مسئولیتها نا مناسب است و همانها در برخی مناسب دیگر مناسب است.
مثل احساس قوی ای که خداوند در ذات زن قرار داده که بی آ« زن، زن نیست ولی همین احساسات در مسند قضاوت مضر است زیرا نباید احساسات در قضاوت وارد شود. یا مثلا پیری در مقام مشورت دادن مناسب است زیرا کوله باری از تجربه را دارد و
همین پیری در مقام اجرایی مخل امور است.
یک مثال: اگر روحانی کاروان حج مسن باشد بهتر است ولی اگر کاروان دار پیر باشد از انجام مراسم نیز باز میمانید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">