پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۱۰ ب.ظ

۲

جهان در در عصر پارینه سنگی نیست که مشایی هوس ریاست جمهوری به سرش زده است.

مشاور سابق هاشمی ، با تاکید بر این که کاندیداتوری در سن بالا، خیانت به کشور است، تصریح کرد: مشایی حتی صلاحیت ریاست یک اداره را هم ندارد چه برسد به ریاست جمهوری!

دکتر محمد حسن قدیری‌ابیانه در گفتگو با خبرنگار انقلاب نیوز در تحلیل کاندیداتوری اسفندیار رحیم مشایی در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: اگر ما به جای جمهوری اسلامی ایران، جمهوری انحرافی ایران داشتیم مشایی نامزد مناسبی بود اما برای جمهوری اسلامی ایران صلاحیت ندارد و حتی ایشان صلاحیت رئیس یک اداره شدن هم ندارد، چه برسد به ریاست جمهوری!

قدیری ابیانه تصریح کرد: با مواضعی که آقای مشایی گرفته نه تنها رجال مذهبی محسوب نمی شود بلکه ایشان اولاً رجال نیست ثانیاً افکار ایشان افکار ضد مذهبی است ضمن اینکه رجال سیاسی هم به شمار نمی رود.

وی افزود: مشایی که هر موضعی می گیرد ، بعد از آن دنبال توجیه و ماله کشی روی اظهارات خود باشد و لذا معلوم است بلد نیست حرف هم بزند؛ وی مدعی شده که عصر اسلام گرایی گذشته است من هم می گویم جهان در عصر یخی نیست در عصر پارینه سنگی هم نیست که آقایی مشایی هوس ریاست جمهوری به سرش زده است.

این کاندیدای احتمالی انتخابات گفت: به هر حال ایشان به هیچ وجه صلاحیت ریاست جمهوری را ندارد و بنده اگر رئیس جمهور شوم ایشان را به کارگزینی معرفی می کنم تا حکم انفصال ازخدمتش صادر شود.

وی ابراز داشت:  اصرارآقای مشایی و احمدی نژاد برای نامزدی ایشان به دلیل باقی ماندن در قدرت و احیاناً دست اندازی به بیت المال مردم است. کما اینکه سفرهای استانی و میتینگ ورزشگاه آزادی و میلیاردها تومان هزینه برای آن در راستای تبلیغ مشایی از بیت المال بوده است.

قدیری ابیانه در خاتمه گفت: بنده معتقدم در دو موقعیت است که خیلی فشار به انسان می آید یکی شب اول قبر می باشد، یکی هم زمان ترک قدرت؛ ترک قدرت برای آقای احمدی نژاد و مشایی از فشار شب اول قبر بدتر می باشد و لذا به هر ترفندی مایل هستند در عرصه قدرت بمانند و هیچ ملاحظه قانونی و شرعی هم در این کار نمی کنند!

۹۲/۰۲/۲۸

نظرات  (۲)

سلام
اقای دکتر
من از سال 82 که شهید آنیلی رو شناختم، کم و بیش با دیدگاه شما آشنا شدم. امیدوارم موفق باشید. آقای دکتر قدیری هر وقت جهان نیوز از شما نقل قول میکند، می گوید مشاور سابق هاشمی. چرا؟ منظوری دارند؟ امیدوارم عامدانه نباشد. میشه شما هم در این مورد توضیح بدهید؟ ممنون هستم.
پاسخ:
می خواهند بگویند کسی که مشاور هاشمی بوده چنین مطالبی را در مورد جناح به اصطلاح اصلاح طلبان می گوید. بنده جدا از مسئولیتهایی که داشتهام به عنوان شخص حقیقی سخن می گویم. و بهتر است به این اشاره شود.
با سلام و ارزوی سلامتی برای شما بنده پیگیر خبر ها و مطالب روشنگر شما هستم و به دوستان اطلاع رسانی میکنم وجهت هر کمکی در انتخابات برای شما آماده ام. خدا در مسیر حق و افشای مشت شیاطین شمارا مکم کند انشاالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">