پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۵۰ ب.ظ

۰

این اظهارات رئیس جمهور یعنی چه؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۵۰ ب.ظ

ملاحظاتی از قدیری ابیانه:

  • اینکه رئیس جمهور گفته است که به زودی به جایی خواهیم رسید که اگر انسان از قدرت مغزش استفاده کند بدون هیچ وسیله ارتباطی می‌تواند همزمان با 10 هزار نفر ارتباط برقرار کند را از کجا دریافته است؟!
  • این افرادی که می توانند بدون تجهیزات همزمان با 10 هزار نفر ارتباط برقرار کنند و اکنون نیز در دنیا هستند چه کسانی هستند؟!
  • باید بتوانیم علاوه بر کره زمین با آسمان و کرات دیگر ارتباط برقرار کنیم یعنی چه؟!
  • آیا این فرد مورد نظر آقای آحمدی نژاد که می تواند همزمان بدون تجهیزات مخابراتی با 10 هزار نفر ارتباط برقرار کند، و علاوه بر زمین می تواند با آسمانها و کرات دیگر ارتباط برقرار کند مشایی نیست؟!!

به این خبر توجه کنید:

احمدی‌نژاد: به گزارش مشرق به نقل از فارس، سومین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز به مناسبت روز جهانی مخابرات و جامعه اطلاعاتی در سالن اجلاس سران برگزار شد.

محمود احمدی نژاد در این جشنواره اظهار داشت: ما هنوز اسیر تجهیزات هستیم. من باور دارم که به زودی مردم برای برقراری ارتباط با یکدیگر از مرز تجهیزات عبور خواهند کرد.

وی توضیح داد: به زودی به جایی خواهیم رسید که اگر انسان از قدرت مغزش استفاده کند بدون هیچ وسیله ارتباطی می‌تواند همزمان با 10 هزار نفر ارتباط برقرار کند. همین الان نیز افرادی در دنیا هستند که این قابلیت را دارند.

احمدی نژاد گفت: انسان باید بر دانش روز احاطه داشته باشد، باید بتوانیم علاوه بر کره زمین با آسمان و کرات دیگر ارتباط برقرار کنیم که به مرز انسانیتی که خداوند برای انسان مقرر کرده برسیم.

۹۲/۰۲/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">