پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۳:۳۳ ب.ظ

۰

مجلس باید جرایم و مجازات هرگونه اختلال در انتخابات و رفتارهای غیر قانونی را تشدید کند.

کاندیدای احتمالی یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری یکی از دلایل تحریم‌ها و فشارهایی که امروزه ملت ایران متحمل شده را در راستای فتنه‌گری‌های سال 88 دانست و اظهار داشت: در واقع همان فتنه‌گران سال 88 عاملین و مشوقین این تحریم‌ها و تهدیدها علیه جمهوری اسلامی ایران هستند.

" محمدحسن قدیری ابیانه " در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به بیانیه جدید منافقین مبنی بر اینکه باید همانند سال 88 به تشدید اختلافات کمک کرده و همه توان خود را در جهت رادیکالیزه کردن رفتارها و واکنش‌ها بکار گیریم چراکه ریخته شدن خون به رادیکالیزه شدن درگیری‌های احتمالی کمک می‌کند، گفت: غرب درصدد فتنه آفرینی دیگری بوده و ایران اسلامی باید مراقب فتنه انگیزی دشمنان باشد.

وی به جنایات گروهک تروریستی منافقین و نقش آنها در فتنه سال 88  اشاره و تصریح کرد: اینگونه اقدامات جنایتکارانه توسط غرب و عاملین آنها انجام شده اما آنها سعی دارند به دروغ و با فرافکنی آنها را به جمهوری اسلامی ایران نسبت دهند.

قدیری ابیانه ادامه داد: مجلس باید جرایم و مجازات هرگونه اختلال در انتخابات و رفتارهای غیر قانونی را تشدید کند.

این کاندیدای احتمالی یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری یکی از دلایل تحریم‌ها و فشارهایی که امروزه ملت ایران متحمل شده را در راستای فتنه‌گری‌های سال 88 دانست و اظهار داشت: در واقع همان فتنه‌گران سال 88 عاملین و مشوقین این تحریم‌ها و تهدیدها علیه جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی با بیان اینکه شکست نهایی از آن فتنه‌گران است و از این شکست دشمنان ایران اسلامی متضرر خواهند شد، افزود: باید برای مجازات آشوب‌گران مجازات‌هایی از جمله محرومیت از دریافت هرگونه خدمات، کمک های دولتی‌ و اخراج آنها از دستگاه‌های دولتی در نظر گرفت.

این کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری در پایان با بیان اینکه نباید زمینه دخالت دشمنان را فراهم کنیم، خاطرنشان کرد: باید در مقابله با اقدامات افرادی که با نفی قانون سعی دارند نامزد مورد نظر خود را به ملت تحمیل کنند، ایستادگی کرد.

۹۲/۰۲/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">