پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۲:۳۶ ق.ظ

۱

نظرات  (۱)

با سلام وخسته نباشید خدمت آقای دکتر
منتظر کاندیدا شدن شما در این دوره بودم وخوشحال شدم از آمدن شما،اگر چه ممکن است که به اندازه برخی سیاسیون مثلا آقای حداد عادل و... شناخته شده نباشید ورای نیاورید ولی همین که حضور پیداکرده و بتوانید در مناظره ها شرکت کنید با استراتزی ها وراهکارهایی که می دهید وفن بیان بالایی که دارید باعث تشخیص سره از ناسره برای مردم می شوید.
من از مطالب ومصاحبه هایتان این برداشت را دارم که شما به پر کاری مردم خیلی تاکید دارید که بنده موافقم ولی باید زمینه های ان هم ایجاد شود برای مثال من خودم لیسانس حسابداری دارم و در حال نوشتن پایان نامه در مقطع ارشد در رشته مدیریت دولتی هستم ولی چون نخواستم بیکار بمانم واز بند پ استفاده کنم ، شغلم کچکاری ساختمان است ولی هرکس متوجه می شود تعجب نمی کند بهت زده می شود که این به دلیل شان ومنزلت حرفه من است که در کشور پایین است وبه دید یک حرفه کوچک وبدون نیاز به حتی مقداری سواد نگاه میشود،که این را ضعف سیستم می دانم که اگر به این شغل ها کمی بها داده میشد بسیاری از تحصیل کرده های ما به جای دنبال میز گشتن به امثال این مشاغل رو می آوردند. کار خوبی که دولت در این زمینه انجام داد بیمه کارکران ساختمان بود که باعث دلگرمی بسیاری شد ولی اگر مثلا به جای بیمه کارگران ساختمانی عنوان بیمه فعالین صنعت ساختمان را می دادند ویا حتی رشته های بخش صنعت ساختمان را در دانشگاه های فنی می آوردند واز این قبیل اقدامات، باعث میشد که کلاس کار بالا تر رفته وبرخی تحصیل کرده های بیکارما بدون خجالت به این مشاغل رو آورندو بخشی از مشکلات بیکاری ما حل شود.
این موارد را بیان کردم تا بگویم جوهر کار وجود دارد ولی باید زمینه ها وبستر های کار آماده شود که یک مورد همان منزلت اجتماعی واحترام در حرف مختلف حتی رفتگری می باشد.که این را در سلسله مراتب نیازهای مزلو بعد از نیاز های مادی واولیه بشر مشاهده می کنیم.
موفق وپیروز انتخابات باشید انشاالله
پاسخ:
با سلام و تشکر
به جای تغییر نام رفته گری یا کارگری به فعالین صنعتی کاری کنیم که کارگر بودن خود یک ارزش تلقی شود. حضرت امام (ره) فرمودند خدا کارگر است.
این مشکل فرهنگی راباید از ریشه حل کرد. اسلام می گوید کار با دست خود پاکیزه ترین کار است. اما در فرهنگ غلط ما عمله و حمال فحش است.
برای بنده ارزش ییک کارگر شاغل بیشتر است از تحصیل کرده ای که بیکار در خرانه بنشیند و چشمش به یاری دیگران باشد.
بر شما آفرین می گویم که چنین کردید.
دو کتاب کلیدهای پیشرفت و نیز نفت و توهم بنده را بخوانید. و نظر بدهید.
قابل دانلود است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">