پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۰، ۰۳:۳۷ ب.ظ

امروز در تهران مناظره ای بین نامزدهای جبهه پایداری (آقای قاسم روانبخش) و جبهه متحد اصولگرایان (خانم زهره الهیان) در تهران تشکیل می گردد.

بنده نیز دعوت می کنم از جناب اقای گرانمایه پور به عنوان نامزد جبهه متحد اصولگرایان به مناظره با اینجانب که نامزد مستقل مورد حمایت جبهه پایداری و نیز مورد حمایت جبهه بصیرت و بیداری اسلامی و جبهه پیروان ولایت هستم.

این حق مردم کاشان و آران و بیدگل است که شاهد مناظره نامزدهای مختلف باشند. البته دعوت به مناظره با سایر نامزدها نیز به قوت خود باقی است.
۹۰/۱۱/۲۴

نظرات  (۱۶)

۲۴ خرداد ۹۱ ، ۱۸:۳۳ glass insulators for sale
این مقاله بر روی ghadiri.ir نور می دهد که در آن ما می توانیم واقعیت را مشاهده است.
ghadiri.ir وب سایت بسیار بزرگ، شاد، من آن را از طریق یاهو متوجه شده است.
 سلام.واقعاحیف شد که شما رای نیاوردید.ولی از شماخواهش می کنم که کاشان را ترک نکنید.مسئولیت های دیگر هم درکاشان پیدامی شود که شایسته ی شماباشد.این مردم به شما نیاز دارند.موفق وپیروز باشیدان شاالله.
۱۲ اسفند ۹۰ ، ۱۷:۲۵ مهدی قنبری
 سلام .واقعا تبریک عرض میکنم .هر کدوم از کاندیداهای ما اگه شهامت داشتند.حتما پیشنهاد مناظره میذاذند. پس چیزی توی چنته ندارند. براتون ارزوی موفقیت دارم وامیدوارم پیروز بشید.
۱۱ اسفند ۹۰ ، ۱۴:۰۵ امیرحسین.د
 باعث افتخار ماست که شخصی همچون شما در شهرمون کاندید شده. واقعا حیفه کسی مثل شما در مجلس نباشه. اون هم در زمانی که مافیای قدرت سعی داکاش بیشتر در سطح شهر تبلیغ میکردید.
۰۹ اسفند ۹۰ ، ۱۲:۱۵ حسین.ابوزیداباد
زنده باد جناب دکتر قدیری ابیانه
من که تا حالا کاندیدای با معلومات و اطلاعات و شجاع مثل شما ندیده بودم! به امید خدا که می بریم.ان شاء اله
 سلام حقا که شماشایسته نمایندگی هستی ،وبنده هرکجا کاندید میشدی طرفدارت بودم ولی اگه رای آوردید یادتون نره به وضعیت شهرستان هم برسید
باتشکر
با سلام و خسته نباشید حقیقت این است که من بعضی برنامه ها و سخنرانیهای شما را در دانشگاهها دیده و یا مطالعه کرده ام و از ولایتمداری و اخلاص شما در عرصه های مختلف شنیده ام اما با تشکر از زحمات آقای مهندس گرانمایه بنده نظر شخصی ام این است که آقای گرانمایه نه باشما بلکه با کسان دیگر هم مناظره نخواهد کرد چون فقط به یک سوال من و مردم کاشان و آران و بیدگل هنوز نه در اجتماعات و نه در سخنرانیهای دیگر و یا بیانیه ها جواب روشنی نشنیده و ندیده ایم  و آن سکوت ایشان در موضوع فتنه 88 که قلب مقام معظم رهبر و خانواده های شهدا و مردم ولایتمدار را آزرد ، میباشد،مثل خیلی از نمایندگان طیف اصواگرای دیگر که در حال حاظر خود را مطرحترین نامزدها در حوزه های انتخابیه دیگر می دانند ولی مردم کشورما همه چیز را آگاهانه در روز انتخابات روشن خواهند کرد . به امید موفقیت شما در تمامی عرصه ها.
۰۵ اسفند ۹۰ ، ۲۰:۴۸ حمیدرضا دبیری فرد
از اساسی ترین و مهمترین دلایلی که میخواهم به شما رای بدهم همین قدرت بیان و البته منطق و شجاعت شماست.یاعلی
۰۵ اسفند ۹۰ ، ۰۳:۴۸ آنتی قبیله ای
خییییلی فکر میکنی مردم کاشوو بی صاصحبند که به خودت اجازه دادی که نماینده مجلسیتو از کاشون امتحان کنی شما تهران که هیچ؛ ابیونه!! هم نتونستی رای در حد آبروداری بیاری چه امیدی داری کاشون رای بیاری به غیر از اینکه رای ها رو میشکنی.
 اگه مهندس گرانمایه بخواهد حرف بزند که دیگه جای شما در کاشان نیست
۰۴ اسفند ۹۰ ، ۲۰:۳۱ سید امیرحسین
 ایده مناظره در نوع خودش جالب است. اگر بشود به روشی تمامی کاندایداها یا حداقل کاندایداهای مطرح را در کاشان جمع کرد و با سوالاتی یکسان نظرشان را پرسید خیلی خوب می شود. هرچند با جریانات انتخابات ریاست جمهوری 88 کمی درخصوص مناظره و مشکلات جانبی اش از سوی مسئولین اکراه وجود دارد.

موفق باشید
 ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست  عرض خود میبری وزحمت ما میداری
۲۸ بهمن ۹۰ ، ۲۲:۴۰ سیدمصطفی حسین پور مشگان
 سلام :: ولایتمداری شما قابل تحسین و بدانید مردم کاشان و حومه پرچمدار ولایت وولایتمداری بوده اند حتی قبل از انقلاب!کاشان ارتقاهم دارد بسیار بالا ورفیع !!!اما خدمت به مردم !!!::  مردم کاشان مردمی بصیر وتوانا و هوشمندند!  نیاز به صدقه هم ندارند !چون صاحب منصب خیرات و صدقاتند !یقین هرکه نماینده مردم کاشان و حومه شود نور اگر باشد نورعلی نور میشود ! پس این مردم چه میخواهند ؟!ووکیل برای چه اشون است ؟!  مردم کاشان به قانون احترام  میگذارند و پایبندند . مردم کاشان  باید احترام ببینند . صداقت را حس کنند . پشتکار و لیاقت و مشاورت وکیل را لمس کنند . از تیر به تاریکی و غلو وباری بهرجهت انداختن  و بودن هم بیزارند. به خدمتگزاران  پیشین خود هم وفادار و از انها سپاسگزارند بخصوص  از مرحوم آیت الله یثربی امام جمعه  متوفای خود  که رحمت بیکران بر او باد و بعد از جناب محلوجی و تا حدود زیادی از  جناب گرانمایه که اگرچه صد در صدی نتوانسته و میسر نبوده . کم کار هم نگذاشته . هر چند که مامردم مقداری از او طلبکاریم !  که البته بنای تسویه و تصفیه به سهم خود از او نداریم و دعایش هم میکنیم تا  یکمرتبه دیگر فرصت خدمت پیداکند  تا دین خودرا به این شهر و مردمش بخصوص  روستائیان و کارگران شریف و زحمتکش و کار آفرین کار ساز کاشان بیشتر و بهتر بانجام برساند !!!  کما اینکه برای شماهم از در گاه ایزد منان خواستار موفقیت و توسعه و خدمت به مردم را داریم که یقین توانائی این امور را دارید و اگر سعادت خدمت به مردم کاشان را از پروردگار  عالمیان مجوز گرفتید . بدانید که دعا کرده ایم  و باید جواب دعا را با عمل و کار مضاعف برای این مردم بدهید. که گله مندیم از شما که بااین کارنامه خوب  کمتر فرصت  طرفداری و صیانت از ارتقا و البته بالا بردن ارتقای کاشان و کاشانی داشته اید. شما میتوانید در کنار نماینده منتخب کاشان که بر مسند وکالت خواهد نشست بر تکیه بر ولایت و بادر نظر گرفتن ارتقای کاشان و حفظ آن در سر بلندی و افتخارات آتی کاشان و کاشانیها مصدر خدمات باشید. با وکیل  قبلی ماهم رفیق باش که زحماتی کشیده است و مناظره از آن بچه های تهران است و شهر های بزرگ که شناخت و شناسائی افراد مشکل است . نه کاشانیکه همه  از جیک و پیک یکدیگر باخبرند !!!  موفق باشی و سر افراز و منهم دعاگو و سپاسگزار با چاشنی  عذر خواهی از پر چانکی و خدا نخواسته باشد و نیست  اسائه ادب و بی حرمتی !!!
۲۶ بهمن ۹۰ ، ۱۷:۵۴ به نام خدای قویتر از سایتها و وبلاگهای شایعه ساز

 درود بر حلم و صبر و شجاعت و پایداری دکتر قدیری

در این چند روزی که با شما آشنا شدم به معنای حقیقی خادم پی بردم

۲۴ بهمن ۹۰ ، ۲۰:۳۱ کاملیا لطفى
باعرض سلام خدمت شما آقا دکتر قدیرى ابیانه شما در قسمت بالاى وبلاگ گفتید اصولگرا مستقل حالا میگید جبهه ى پایدارى؟شما با کدوم دسته اید؟
پاسخ:
من اصولگرا و مستقل هستم و همانطور که قبلا گفتم با حفظ استقلال رای  از حمایت احزاب و گروه های اسلامی و اصولگرا استقبال می کنم. توصیه حضرت آیت الله مصباح یزدی به جبهه پایداری این بوده که اصلح را انتخاب کنید هر چند از حزب شما نباشد.
علاوه بر جبهه پایداری، جبهه بصیرت و بیداری اسلامی و نیز چبهه پیروان ولایت نیز از اینجانب حمایت می کنند. لذا تضادی در آن مشاهده نمی شود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">