پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۳:۰۱ ب.ظ

۵

احمدی نژاد صلاحیت رئیس جمهوری را از دست داده است.

احمدی نژاد برای مجلس هم کاندیدا شود رد صلاحیت خواهد شد.

در صورتی احراز صلاحیت تا پایان در عرصه انتخابات ریاست جمهوری حضور خواهم داشت.

مرصادنیوز: کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری گفت: در صورت رئیس جمهور شدن هاشمی احتمالا ایشان در میانه راه به دلیل فشار کار مجبور به استعفا می شوند و یک انتخابات زودرس خواهیم داشت.

محمد حسن قدیری ابیانه در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری مرصاد کناره گیری خود به سود احدی از کاندیداهای ریاست جمهوری را رد کرد و اظهار داشت: در صورتی که صلاحیت من توسط شورای محترم نگهبان احراز شود تا پایان در عرصه انتخابات ریاست جمهوری حضور خواهم داشت.

قدیری ابیانه گفت: در شرایط فعلی به ائتلاف معتقد هستم اما این اعتقاد را هم دارم که اجماع باید برمبنای برنامه باشد و اگر اصولگرایی و ولایتمداری به تنهایی ملاک باشد ده ها میلیون نفر در کشور در چارچوب تفکر اصول گرایانه قرار دارند.

کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری گفت: برنامه های مدون خودم را برای دولت آینده اعلام کرده ام هرکس بپذیرد این برنامه ها راعملیاتی کند اصراری ندارم که خودم مجری آن باشم.

وی یکی از پارامترهای ائتلاف را رأی آوری کاندیداها اعلام کرد و گفت: من باشرایطی که گفتم حاضر به اعتلاف هستیم اما باید دید پس از شروع تبلیغات و مناظره های تلویزیونی اگر من توانستم آرا را به سمت خودم جلب کنم سایر نامزدها حاضر به ائتلاف با من هستند یا خیر؟

مشایی قطعا رد صلاحیت می شود/ احمدی نژاد برای مجلس هم کاندیدا شود رد صلاحیت خواهد شد.

وی مشایی را از رد صلاحیت شده های قطعی توسط شورای نگهبان پیش بینی کرد و اصولگرایان را یکی از قطب های اصلی انتخابات برشمرد.

قدیری ابیانه گفت: قانون گریزی های آقای رئیس جمهور مخصوصا در روز آخر ثبت نام صلاحیت وی را برای ریاست جمهوری کاملا از بین برده است و من معتقدم ایشان اگر از این به بعد برای نمایندگی مجلس هم کاندید شود رد صلاحیت خواهد شد.

سفیر سابق ایران در مکزیک گفت: تخلفات جریان انحرافی به حدی است که در صورت پیروزی در انتخابات، رسیدگی به تخلفات آنها در برنامه هایم خواهد بود چون معتقدم صدها میلیارد تومان از پول بیت المال مخصوصا برای تبلیغات و سفرهای استانی تبلیغاتی و… هزینه شده است.

وی معرفی مشایی به کارگزینی را یکی از برنامه های خود در دولت آینده دانست و وی را فاقد صلاحیت برای مدیریت حتی یک اداره کوچک عنوان کرد.

هاشمی نیاز به مراقبت دارد/ رئیس جمهور شدن او سرپردن امورات کشور به اطرافیان ایشان است

قدیری ابیانه با اشاره به کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی در انتخابات گفت: من معتقدم ایشان در سن ۸۰ سالگی نیاز به مراقبت و مساعدت دارند و ریاست جمهوری سلامت خود آقای هاشمی را هم به خطر خواهد انداخت.

وی گفت ایشان در صورت ریاست جمهوری باید کشور را تا سن ۸۴ سالگی اداره کنند و به احتمال قوی در میانه راه به دلیل فشار کار استعفا خواهد داد و مجبور به برگزاری انتخابات زود رس خواهیم بود. مردم برای درک بهتر این موضوع می توانند به هشتاد و چند ساله های اطراف خود نگاه کنند.

سفیر سابق ایران در استرالیا گفت: هر کاری سن خود را می خواهد مثلا ۳۰سالگی برای یک فوتبالیست پا به سن گذاشتن است ولی ۷۰ سالگی برای یک مرجع تقلید جوان محسوب می شود.

وی رئیس جمهور شدن هاشمی را در واقع سپردن امورات کشور به اطرافیان ایشان دانست.

کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری در پایان اظهار داشت: رئیس جمهور آینده باید بر خلاف رئیس جمهور فعلی از نظرات صاحب نظران و کارشناسان و افراد با تجربه مثل آقای هاشمی در اداره کشور استفاده کند. من معتقدم حرمت آقای هاشمی باید حفظ و از تجربیات ایشان استفاده شود. خدمتی که در گذشته کرده اند اجر نهاده شود و از وجود ایشان در امتداد ولایت و نه در موازات آن استفاده شود.

۹۲/۰۲/۳۰

نظرات  (۵)

سلام
دلیل رد صلاحیت شدن دکتر قدیری چه بود؟
پاسخ:
احراز صلاحیت نشدم. مثل خیلی از افراد سرشناس دیگر. رد صلاحیت در کار نیست. برای مجلس احراز صلاحیت شده است.
http://www.asriran.com/fa/news/275138/%D9%85%D8%B7%D9%87%D8%B1%DB%8C-%D8%B1%D9%88%DB%8C%DA%A9%D8%B1%D8%AF-%D8%B4%D9%88%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%86%DA%AF%D9%87%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D9%88%D8%AF-%D8%AA%D8%A3%DB%8C%DB%8C%D8%AF-%D8%B5%D9%84%D8%A7%D8%AD%DB%8C%D8%AA-%D8%AC%D9%84%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%D8%B3%D8%AA-%D9%86%D8%A8%D9%88%D8%AF
با سلام
من دانشجوی ایرانی خارج از کشور هستم که با هزینه شخصی پدرم مشغول تحصیل در هند هستم خرج زندگی ماهیانه من 2 سال پیش 300 هزار تومان بود و لی با شرایط پیش آمده اقتصادی خیلی ها به کشور برگشته اند و درحال حاضر با مبلغ یک میلیون و سیصد هزار هم نمی شود در هند زندگی کرد من 3 سال پیش بلیط یک طرفه هند را سیصد و بیست هزار تومان خریدم ولی سه هفته پیش به من گفتند بلیط یک طرفه هند به ایران در تاریخ هفتم ژوئن یک میلیون و هفتصد هزار تومان است و مجبور شدم بلیط پرواز کویت ایر را به قیمت یک میلون و دویست هزار بخرم
خوب با این اوضاع شما به چه کسی رای می دهید آقای هاشمی فقط با حضورشان جهت کاندیداتوری باعث شدند که تا دیروز نرخ دلار یک کم کمتر شود و من 35 هزار تومان سود کردم ، فکر می کنید چرا با حضور آقای هاشمی قیمت دلار کم شد؟ فکر می کنید این چند روز کشور با حضور هاشمی چقدر سود اقتصادی و سیاسی کرد؟
چیزی جز این نیست که این به خاطر ترس دلالان از این بود که آقای هاشمی مردی با تجربه است که عقلانی فکر می کند و با حضورش ضربه سنگینی به دلالان بازار خواهد زد و پول مردم را حفظ خواهد کرد.

شما فکر می کنید چرا پسر شهید مطهری طزفدار هاشمی بود ؟
من خوب می دانم که آدم هایی مثل شماها هیشه جوابی برای توجیه خود دارید و فقط برای خودتان عقلانی است و نتیجه توجیه و منطق شما این اوضاع اقتصادی و ساسی و اجتماعی است.
تورم ، کاهش ازدواج ، کاهش رشد جمعیت و افزایش بیکاری فقط حریف حرف های شماست نه حرف های من.

خدایا شکر
پاسخ:
سلام
شما را به خواندن کتب زیر دعوت می کنم:

"احمدی نژاد صلاحیت رئیس جمهوری را از دست داده است."
*قبول دارم ، ولی معتقدم فعلا باید با ایشان کنار آمد تا این دوران کوتاه مانده از ریاست جمهوریشان با حداقل هزینه تمام شود.
--------------------
"مشایی قطعا رد صلاحیت می شود/ احمدی نژاد برای مجلس هم کاندیدا شود رد صلاحیت خواهد شد."
*امیدوارم از هردویشان واکنش غیر منطقی نبینیم.
--------------------
"رئیس جمهور شدن هاشمی سپردن امورات کشور به اطرافیان ایشان است."
*متاسفانه همین اطرافیان کارشان رابه اینجا کشیدند...

اقای قدیری احسنت به بیانات شما .اسلام ایران امروزه قدیری ها را کم دارد کم دارد کم اقا.
امروز بهار به پاییز تبدیل می شود و هرگز بهاری را شاهد نخواهیم بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">