پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۷:۲۴ ب.ظ

قدیری‌ابیانه در گفت‌وگو با آنا مطرح کرد؛ خشنودی منافقین از بی‌قانونی برخی نامزدها

خبرگزاری آنا: کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم گفت: حضرت امام (ره) تاکید کردند که هر کس به رای شورای نگهبان تمکین نمی‌کند مفسد است و باید با وی با حکم مفسد فی الارض برخورد کرد.

محمدحسن قدیری ابیانه کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به اهمیت تمکین به قانون و رای شورای نگهبان اظهار داشت: فتنه سال 88 دشمن را امیدوار و موجب تشدید تحریم‌ها شد و از این بابت خسارت زیادی به مردم وارد آمد.

قدیری ابیانه تصریح کرد: کسی که موجب اغتشاش شود باید با او به اشد مجازات برخورد شود و اگر کسی به این امور رو بیاورد باید از بهره مندی های بیت المال مسلمین محروم شود.

وی افزود: کسی که به مردم و کشورش لطمه وارد می کند نباید از مواجب بیت المال بهره ببرد لذا پیشنهاد می کنم که مجلس هر چه سریع تر قوانینی سخت تر در این خصوص اعمال کند.

این کارشناس مسایل سیاسی با بیان اینکه کسی که آرامش کشور را بر هم می زند باید مسئولیت کلیه خسارات وارد شده را بپذیرد تصریح کرد: حضرت امام (ره) تاکید کردند که هر کس به رای شورای نگهبان تمکین نمی‌کند مفسد است و باید با وی با حکم مفسد فی الارض برخورد کرد.

وی با اشاره به کسانی که هدایت کننده ناامنی در کشور می شوند و به قانون تمکین نمی کنند بیان داشت: کسانی که هدایت کننده فتنه‌های گذشته و آینده هستند از نظر من مفسد فی الارض محسوب می شوند، و لذا عدم تمکین به نظر مرجع قانونی کشور یعنی شورای نگهبان به معنی بی توجهی به قوانین کشور در زمانی اسن که دشمن در صدد سوء استفاده است.

قدیری ابیانه در پایان خاطرنشان کرد: منافقین بی شک در این برهه زمانی به دنبال خونریزی هستند تا به نحوی آن را به نام کشور تمام کنند.

۹۲/۰۲/۳۱

نظرات  (۱۰)

آیت الله بهجت:
ما باید باب توجیه خطا را به روی خود ببندیم و برای هر خطا، زبان به استغفار بگشاییم و اگر قابل جبران باشد، جبران کنیم.
نکته اخلاقى:مسلمان حق ندارد در برابر فساد و بدعت و تحریف، سکوت کند و سازش نماید.
سلام.از اینکه به راى شوراى نگهبان احترام گذاشتید تشکر میکنم.اگر غیر از این بود بایدتعجب میکردیم.زیرا از شما این پایبندى به قانون را بارها دیده ایم.چه امروز که به راى شوراى نگهبان احترام گذاشتید؛چه دیروز که راه خود را از جناب رفسنجانى جدا کرده اید و همچنین با جناب خاتمى اتمام حجت کرده اید.و حال هم مشایى که دست به افشاگرى زدید.تشخیص به موقع شما؛اعلام برائت؛ شما از برخى مسائل و اشخاص در همان زمان ریاست آنها نشان از بصیرت شماست.(نکته ى اخلاقى:بادیدن فیلم شما جادارد که به درج یک نکته بپردازم و آن هم اینکه؛سعى کنید همیشه آروم صحبت کنید!!!!)(ولادت امام على مبارک)موفق باشید.
چاره ای جز قبول این نداری.آیا فکر می کنی چاره دیگری داری؟ چاره دیگرت زندان است.
پاسخ:
کسی اگر تمکین نکند مفسد است. ولی اگر تمکین کند به قانون تمکین کردهاست. اینطور نیست که اگر کسی تمکین کرد شورای محترم نگهبان او را در لیست می گذارد.
از قانونمندی و روشنفکری شما بسیار خوشحال هستم،کشورمان به افراد لایقی مثل شما افتخار خواهد کرد.
ومن الله التوفیق
با سلام . حسن روحانی وعارف از طیف خاتمی هستند و رای نمیآورند درسته؟ زمانی که رییس جمهور عوض شود کابینه دولت هم عوض میشود؟ باتشکر
احسنت آقای دکتر
درود بر شما و مواضع انقلابیتان
ای کاش همه مثل شما بودند
باعرض سلام خسته نباشد و تبریک به تمکین قانونی و منطقی شما
آیا در میان 8 کاندید منتخب شورای نگهبان شخص خاصی را حمایت خواهید کرد؟
روند نزولی قیمت طلا چقدر با کاندیداتوری آقای هاشمی مرتبط بوده و هست؟
با نهایت تشکر
سلام. متاسفانه، شما هم تایید نشدید . . .
مثل هاشمی و مشایی . . .
به نظرتون دلیلش چیه؟
پاسخ:
دلیلش اینه که شورای نگهبان صلاحیت بنده را احراز نکرد همانطور که صلاحیت خیلی های دیگر را احراز نکرد.
همین شورای نگهبان صلاحیت بنده و خیلی های دیگر ار برای مجلس ش.رای اسلامی احراز کرده است.
کسان دیگری که صلاحیتشان احراز نشد عبارتند از: اکبر هاشمی رفسنجانی، اسفندیار رحیم مشایی، سعیدی‌کیا، کواکبیان، زاکانی، محمدباقر خرازی، منوچهر متکی، صادق واعظ زاده، علی‌احمدی، حسین نصیرزاده، حسن سبحانی‌نیا، علی فلاحیان، اکبر اعلمی، پرویز کاظمی، ابراهیم اصغرزاده، ابوالحسن نواب، طهماسب مظاهری، مسعود پزشکیان،
علاوه بر اینها کسانی که وقتی فهمیدند صلاحیتشان احراز نشده انصذاف دادند.

خوب دکتر بلاخره رد صلاحیت شدی کسیکه کفرانس خبری رو بهم میرزه واز ادب هیچ بهره ای نداره بایدم رد صلاحیت بشه دوستتم رد صلاحیت شد
پاسخ:
سلام. بنده به هم نریختم. بنده پس از پایان کنفرانس آن دو به سخنرانی پرداختم و آنها بودند که جلسه مرا به هم ریختند. بی ادبی هم در کار نبوده بلکه افشاگری مودبانه بوده است.
این فیلمها را ببینید:
فیلمهای افشاگری قدیری ابیانه علیه مشایی و رئیس‌جمهور
بی صبرانه منتظر حمایت شما از دکتر جلیلی هستیم
۳۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۹:۵۷ بچه های لرستان
بنام خدا
جناب دکتر سلام
آنچه که بیان فرموده اید از بیانات حضرت امام است ولی متاسفانه برخی انقلاب وهمه را برای خود می خواهند، شما با اقدام و اینکه حتی اگر رد صلاحیت شوید به حرف شورای نگهبان تمکین خواهید کرد، بسیار منطقی .
ای کاش فتنه گران88 هم ذره ای معرفت به بیانات حضرت امام را دشاتند و سایر افراد که به برکت خون پاک شهیدان گلگون کفن به جای رسیده ان والان مدعی همه چیز شده اند به فکر خون های پاک ریخته شده فرزندئان این دیار باشند و ولی فقیه را تنها نگذارند از جنابعالی انتظار می رود درهر صورت عدم احراز یا احراز و عدم رای اوردن یا انتخاب شدن مطیع قانون و شاگرد مکتب ولایت فقیه باشید
موفق ومنصور باشید
والعاقبه للمتقین
پاسخ:

با سلام

پیشاپیش اعلام کرده ام که نه تنها تمکین می کنم بلکه حمایت می کنم.

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">