پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۴۶ ب.ظ

۰

هر نه نه قمری که نامزد شد نباید تعیین صلاحیت شود

چهارشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۴۶ ب.ظ

قدیری ابیانه نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در همایشی با عنوان حساسیت های انتخابات ریاست جمهوری که در محل دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار برگزار شد با انتقاد از روند موجود در بحث ثبت نام از نامزدهای ریاست جمهوری گفت: هر کسی برای ثبت نام به ستاد انتخابات وزارت کشور می امد و بعد اعلام می کنند آزادی وجود ندارد نباید هر نه نه قمری بتواند برای ثبت نام بیاید که بعد از نبود آزادی سخن بگوید.

به گزارش صبح سبزوار، وی با بیان اینکه بنده مطمئن هستم شورای نگهبان صلاحیت بنده را تایید نخواهد کرد گفت: صلاحیت آقای هاشمی نیز بخاطر کهولت سن تایید نخواهد شد و شخص آقای جنتی نیز اگر برای ریاست جمهوری ثبت نام می کرد خودش صلاحیتش را تایید نمی کرد چرا که سن وی برای کار اجرایی ریاست جمهوری مناسب نیست.

وی گفت: ممکن است فردی برای نمایندگی خبرگان / مصلحت نظام و یا پست دیگری مناسب باشد اما برای ریاست جمهوری که نیاز به دوندگی دارد مناسب نباشد گرچه صلاحیت بنده تایید نخواهد شد اما در برخی زمینه ها خود را از برخی از تایید صلاحیت شدگان سرتر می دانم.

قدیری ابیانه با بیان اینکه مشکل هاشمی تنها کهولت سن نیست گفت: فرزندان وی در فتنه ۸۸ نقش داشتند و آقای هاشمی از فرزندانش برائت نجست. پسر وی در لندن با بودجه های دولتی علیه رهبری فتنه گری می کند و دخترش نیز در عاشورا به بهانه ساندویچ خوردن به ترغیب اراذل و اوباش می پرداخت و از بکارگیری عبارت منافق برای منافقین خودداری کرده و از لفظ دوستان بهایی و مجاهد در زندان استفاده می کند .

سفیر سابق ایران در مکزیک گفت: احمدی نژاد در صورت تایید نشدن صلاحیت مشایی به فتنه گری روی می اورد گفت: حضور احمدی نژاد در زمان ثبت نام مشایی فتنه بود. سابقه نداشته رئیس جمهوری به پشتیبانی نامزدی به ستاد انتخابات بیاید و بگوید این فرد مثل خود من است. بابت همین مساله بود که بنده با این مساله برخورد کردم .

وی در بین گزینه های موجود برای ریاست جمهوری آقایان ولایتی / حداد و جلیلی را انسان های ولایت مدار و اصول گرا عنوان کرد و گفت: جلیلی و ولایتی از مقبولیت بیشتری برخوردارند .

قدیری ابیانه تعطیلات بی رویه در کشورمان/ غیر مفید بودن ساعات کار ایرانیان را از علل تورم در کشورمان عنوان کرد و گفت: فکر نکید هر کسی که رئیس جمهور شود می تواند مشکلات کشور و تورم را حل کند، هر روز تعطیلی در کشور معادل ۱۰ تن طلا برای کشور هزینه دارد و شما محاسبه کنید ۲۵ روز تعطیلی سالانه در طول سال در کشور چه هزینه ای را بر کشور تحمیل می کند.

وی رابطه با آمریکا را حلال مشکلات ندانست و گفت: به کشور مصر نگاه کنید این کشور از رابطه نزدیکی با آمریکا برخوردار بود حال آنکه یک میلیون مصری در قبرستان های قاهره زندگی می کنند .

این دکتری استراتژیک کشورمان ولایت مداری  احمدی نژاد را زیر سوال برد و گفت: ولایت ایشان مشایی است. سفرهای رئیس جمهور و وعده های ایشان درباره افزایش یارانه تنها فریبکاری است .

گفتنی است بعد از صبحت های قدیری ابیانه سوالات دانشجویان مطرح شد یکی از کسانی که مدام به سخنان قدیری ابیانه در خصوص احمدی نژاد ایراد می گرفت کلمیشی از طرفداران مشایی و از نامزدهای شوراهای سبزوار است که صحبت های قدیری ابیانه را تخریب احمدی نژاد عنوان کرد که قدیری ابیانه گفت: بنده ایشان را نقد کرده ام و از عملکرد مثبت ایشان نیز دفاع کرده ام. بنده خود از مدافعان طرح هدفمندی یارانه ها بودم و رئیس جمهور را در این زمینه کمک نیز کرده ام .

۹۲/۰۳/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">