پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۰، ۰۳:۳۴ ق.ظ

۳

آقای گرانمایه مناظره صفر و بینهایت را بپذیرید!

سه شنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۰، ۰۳:۳۴ ق.ظ
باسمه تعالی
جناب آقای متکی
مسئول محترم امور استانهای جبهه متحد اصولگرایان
با سلام،‌به اطلاع می رساند که بنده چندی پیش به همه نامزدها پیشنهاد کردم که به مناظره در حضور مردم بنشینیم. حسب اطلاع حزب موتلفه کاشان از این پیشنهاد برآشفته شده و مناظره را امری در سطح نامزدهای ریاست جمهوری عنوان کرده اند.
با توجه به مناظره نمایندگان جبهه متحد اصولگرایان و جبهه پایداری در تهران، طی مطلبی در سایت خود به جناب آقای گرانمایه پور پیشنهاد کردم که به مناظره بنشینند و مناظره بین نامزدها را حق مردم کاشان و اران و بیدگل عنوان کردم.
پاسخ این دعوت را سایت "کاشان شهر گرانمایه" منتشر کرده و با کمال ادب پاسخ داده است که: "شما عددی نیستی که با مهندس گرانمایه می خواهی مناظره کنی".
از جنابعالی می خواهم که مقرر فرمایید تا نامزد مورد نظر آن جبهه که سمبل عدد بینهایت است، مناظره با نامزدها را که هیچکدام "عددی نیستند که با مهندس گرانمایه مناظره کنند" بپذیرند و اجازه دهند مردم کاشان و آران و بیدگل که لابد آنها را هم عددی محسوب نمی کنند که بخواهند نماینده خود را مورد ارزیابی قرار دهند شاهد چنین مناظره ای باشند. 

با احترام و تشکر
محمد حسن قدیری ابیانه
۹۰/۱۱/۲۵

نظرات  (۳)

سلام اخه ادمی که خودرایکه تازانتخابات می داند وفقط هرچندسالی یکباربانشریه موتلفه مصاحبه می کند چطور می تواند باشما که کمتر سایت یانشریه ای است که دنبال مصاحبه با شمانباشد برسرمیزمناظره بنشیند مگه نشنیدی که که به بعضی نمایندگان پرجنب وجوش گفته شده ازفلانی یادبگیرید چقدرساکت ومظلومه!!!!
۰۶ اسفند ۹۰ ، ۱۱:۰۸ شهروندعادل
 سلام:خواهشا مطالب واقعی رادرج نمایید سایت کاشان شهرگرانمایه مال ایشان نیست

ضمن عرض سلام و خسته نباشید
لطفا برنامه هایتان را راجع به بهبود وضعیت کاشان بفرمایید.آیا در رابطه با استان شدن کاشان برنامه ای دارید؟آیا می توانید تعداد نمایندگان کاشان را افزایش دهید در شرایطی که بعضی شهرها با جمعیت کمتر تعداد نمایندگان بیشتری در مجلس دارند.آیا می توانید در برابر خود خواهی های اصفهان ایستادگی نمایید؟در وبلاگتان جای این مطالب خالی است!!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">