پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۱۴ ب.ظ

۰

توضیحاتی در مورد محتوای فیلم  چند مصاحبه قدیری ابیانه که به روشنگری افکار عمومی می پردازد. این فیلم ها پاسخی است به بخشی از سوالات و شبهاتی که در بین اقشاری از جامعه بویژه بخش هایی از دانشجویان مطرح می باشد. توصیه می شود سایتهای اینترنتی به انعکاس این فیلم ها در سایت خود مبادرت ورزند.

شیوه های اصلاح نظام

فیلم فوق توضیح می دهد که آیا اشکالات به نظام و سیستم حکومتی باز می گردد یا به نحوه گزینش مردم در انتخابات. این گفتگو در صدد قانع کردن مخاطبان به شرکت در انتخابات ها و رای به اصلح است.

دلایل کمک ایران به کشورها دیگر

فیلم فوق استدلال می کند که در راستای سیاست از بازدارندگی دشمنان از آغاز جنگی علیه ایران، این کمک ها بویژه به حزب الله ، حماس و سوریه تامین کننده امنیت ملی ایران می باشد.

ولایت مطلقه فقیه: شیوه مدیریت برتر

فیلم فوق توضیح می دهد که هیچ حکومت مستقلی نیست که در نهایت یک نفر حرف اخر را نزند و دلایل منطقی برای ان روش را مدییتی در هر نوع حکومتی را مشخص می سازد و تاکید بر اینکه همه حکومت های مستقل یک ولی مطلقه دارند ولی این ولی شان فقیه نیست، بلکه عاملان زر و زور و تزویر هستند. اشاره می کند که در هر وسیله حرکتی از دوچرخه تا هواپیما اختیار گاز و فرمان و ترمز در اختیار یک نفر است. و برای سوء قصد است که این اختیار را از دست راننده خارج می سازند. در این مصاحبه به نمونه هایی از مصادیق حکومتی در جهان تاکید شده است و برتریت نظام ولایت فقیه را بر سایر نظام ها تشریح می کند.

رسالت دانشجو

در این اظهارات به رسالت دانشجویان اشاره شده و اینکه دانشجو بیش از اینکه مطالبه گر باشد باید پاسخگو باشد که با این وقت و سرمایه ای که صرف تحصیل او شده چه دستاوردی برای کشور داشته. تاکید شده که دانشجویان ما متاسفانه خود را به عنوان بخشی از صورت مسئله می دانند و نه بخشی از راه حل و این نشانه عدم خودباوری و عدم آشنایی با نقشی است که باید ایفا کنند.

فیلم و صوت مصاحبه تلویزیونی با قدیری ابیانه: در ایران ما دچار یک توهم فراگیر هستیم.

این مصاحبه که توسط شبکه اینترنتی تلویزیونی مناظره با قدیری اباینه انجام شده است، دلایل نامزدی در ریاست جمهوری، برنامه ها و نیز ارزیابی وضعیت کشور و راه حل ها مورد پرسش و پاسخ قرار گرفته است. این مصاحبه قبل از اعلام نتایج شورای محترم نگهبان تهیه شده است.

۹۲/۰۳/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">