پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۰، ۱۲:۵۶ ق.ظ

۲

دیدار مدیر انجمن اسلامی شهید ادواردو آنیلی با علی استون (شان استون)+عکس

انجمن اسلامی شهید ادواردوآنیلی

به گزارش انجمن اسلامی شهید ادواردو آنیلی : صبح امروز چهارشنبه ۲۶ بهمن ماه مدیر انجمن اسلامی شهید ادواردو آنیلی همراه با هیئت ویژه این انجمن با شان استون ملاقات کرد.


کتاب دکتر قدیری ابیانه به انگلیسی در مورد اسلام


در این دیدار که جهت تبریک به انتخاب اسلام و تشیع استون انجام شد، اعضای انجمن اسلامی شهید ادواردو با با شان استون که نامش را به علی استون تغییر داده است ؛ گفتگو کردند. که جزئیات شنیدنی آن متعاقبا منتشر خواهد شد.

لازم به ذکر است در هنگام ظهر، پس از اقامه نماز جماعت، با حضور علی استون و به امامت حجت الاسلام نواب (یکی از اعضای انجمن)، دکتر قدیری ابیانه و استون تلفنی با یکدیگر گفتگو کردند و در پایان هم کتاب "این است اسلام" نوشته دکتر قدیری ابیانه به زبان انگلیسی به همراه فیلم مستند انگلیسی شهید ادواردو آنیلی به استون اهدا شد.
۹۰/۱۱/۲۷

نظرات  (۲)

لطفا درباره علی استون کمی بیشتر توضیح دهید... جایی خوانده بودم که گروهی آمریکایی ستیز هستند. برایم سوال شد که چرا مسلمان شده است؟ 
۰۸ اسفند ۹۰ ، ۰۹:۱۲ ایرانن اسلامی
آقای شان علی استون باعث افتخار ما هستند توفیق ایشان وسلامتیشون رو از خداوند بزرگ میخواهیم آقای قدیری باعث خرسندی ماست که شما امسال به عنوان کاندید آران وبیدگل نامزد شده اید انشاءالله اگر به صلاح شما وشهرستان باشد، شما نماینده ی ما شوید آرزوی موفقیت هر چه بیشتر همراه باسلامتی برای شما دارم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">