پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۱۷ ب.ظ

۶

محمد حسن قدیری ابیانه در گفتگو با خبرنگار مهر، با انتقاد از مدت زمان اولین مناظره انتخاباتی ریاست جمهوری، گفت: اختصاص چهارساعت برای یک مناظره امکان پذیر نبود و همین مسئله نشان می دهد که شورای محترم نگهبان چاره ای جز تائید صلاحیت عده ای محدود را ندارد و تصور کنید اگر 30 نامزد تائید صلاحیت می شدند چه اتفاقی می افتاد.

وی با تاکید براینکه مناظره صدا و سیما کاملا بی طرفانه و بر اساس قرعه کشی انجام گرفت، افزود: صداو سیما از به چالش کشیدن پاسخ کاندیداها بخاطر جلوگیری از اعتراض آنان خودداری کرد در حالیکه می توانست نامزدها را به چالش بکشد.

قدیری ابیانه همچنین با اشاره به بخش دوم مناظره یعنی پاسخ به سوالات کوتاه گفت: این مهمترین بخش مناظره بود که می توانست دیدگاه کاندیداها را برای مردم روشن سازد که درست با همین بخش از مناظره مخالفت شد.

این کارشناس مسائل سیاسی، افزود: وقتی که از نامزد ها پرسیده شد اگر در شب عید برای تنظیم بازار در معرض انتخاب میان حمایت از کشاوزران و باغ داران داخلی و یا واردات میوه از خارج قرار بگیرید کدام راه را انتخاب می کنید؛ جواب ها نشان داد که برخلاف شعارهای داده شده تصمیمی به ضرر کشاورزان و باغ داران خواهند گرفت. لذا بهتر این بود که نامزدهای محترم اجازه می دادند سوالات بطور کامل پرسیده شود.

وی ادامه داد: نامزدها در بخش اول مناظره تنها آرزوی های خود را بیان کردند، اما اینکه برای تحقق آن چه راهکارهای دارند در بخش دوم مشخص می شد.

قدیری ابیانه در مورد بخش سوم مناظره هم یادآور شد: شاید این موضوع مطرح شود که نشان دادن تصاویر بی ربط بود؛ اما اتفاقا بخشی که نگاه و دیدگاههای کاندیداها را نسبت به موضوع مختلف روشن و به قضاوت در مورد نامزدها کمک می کرد همین بخش بود.مثلا وقتی عکس معدن متروکه در امریکا نشان داده شد یک کاندیدا از آن به عنوان یک ظرفیت جذب توریست یاد کرد و یا وقتی عکس بازار نشان داده شد کاندیداها از تعابیری همچون "مردم با سیلی صورت خود را سرخ نگه می دارند" و "مردم پول ندارند و فقط نگاه می کنند"بکار بردند که این سیاه نمایی آنان را نسبت به مسائل کشور نشان می دهد.

این کارشناس مسائل سیاسی، در پایان خاطرنشان کرد: اعتراض کاندیداها نسبت به این مناظره نشان دهنده آنست که نامزدها نمی خواهند با سوالات غیر مترقبه سنجیده شوند و فقط مایلند در مورد یک برنامه و متن از قبل تعیین شده با مردم سخن بگویند و یا سخنانی جذاب برای رای مردم مطرح کنند.

۹۲/۰۳/۱۱

نظرات  (۶)

با سلام
در مناظره اول سعه صدر آقایون رضایی وعارف وروحانیو دیدیدیم!!! اینطور میخواهند انتقاد پذیر باشند.کدام شان هر چه دارند که ندارند از امام خمینی وامام خامنه ای و مردم دارند.مگه فقط مردم وما جوونا باید تست وگزینش بشیم
یا علی مدد
اقای دکتر نظرتون را درباره دکتر جلیلی و ولایتی شفاف بگین وبه نظر جنابعالی کدوم اصلح ترند .قبل از 25خرداد اعلام نمایید.
وقتی که از نامزد ها پرسیده شد اگر در شب عید برای تنظیم بازار در معرض انتخاب میان حمایت از کشاوزران و باغ داران داخلی و یا واردات میوه از خارج قرار بگیرید کدام راه را انتخاب می کنید

بنظر میاد اون شب عید حتما تابستان و فصل خرمن هم داشته، باید در آن فصل تدبیر اندیشیده شود و با خرید و ذخیره سازی به قیمت مناسب تدبیری برای شب عید اندیشیده شود.
در شب عید حتی اگر ما وارداتی هم نداشته باشیم حمایتی از کشاورز نکرده ایم چون در این زمان میوه از دست کشاورز درآمده و در دست دلال است.
ما شهری ها به تولید اون کشاورز نیازمندیم و اون رو برای سال بعد هم باید حفظ کنیم تا تولید را ادامه دهد. ما میتوانیم با سرمایه های خرد بصورت خودجوش و با راهنمایی (فقط راهنمایی)جهاد کشاورزی در مکان مناسب اقدام به احداث سردخانه بصورت تعاونی خانوادگی و یا... کنیم و این سرد خانه را به کشاورزان اجاره دهیم تا محصول خود را ذخیره و آرام آرام وارد بازار کند. دراینصورت هم او سود برده و رغبتی برای تولید بیشتر دارد و هم ما از دو جهت سود می بریم. یکی سود سرمایه گذاری و دوم اینکه عرضه محصولات بصورت پایدار در طول سال انجام خواهد شد و طبیعتا قیمت مناسب تری خواهد داشت.

با تشکر از شما

با سلام و عرض خدا قوت
اگر ممکن است در مورد برنامه هر کاندیدا نظری بدهید در انتخاب ما بسیار تاثیر گذار است. اینکه ما بدانیم فلان برنامه شعار و آرزوست و فلان برنامه قابل اجرا، راحت تر می توانیم انتخاب کنیم.
با تشکر از روشنگریتون، خدا به وقت و جان و مالتان برکت دهد.
۱۱ خرداد ۹۲ ، ۲۳:۱۰ روضه رضوان
آقای دکتر ما که مناظره می دیدیم در قسمت عکس بازار منتظر بودیم کاندیداها بگن که این بازارها مرکز تجمع و ازدحام مردم است بازارهای مرکزی و اصلی شهر است که چون قیمت در آنها مناسب تر از مکانهای دیگر است مردم استقبال بیشتری می کنند نه اینکه تماشاچی باشند یا نه اینکه جشنواره باشه که هیچ کدام از کاندیداها به آن اشاره نکردند.
http://cybery-awakening.blogfa.com/
=========================
در نظرسنجی این وبلاگ شرکت کنید.
ممنون.
=========================
آقای دکتر بسیار ممنون از شما.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">