پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۴۶ ب.ظ

۰

یکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۲

 دولت ترکیه که در میان مردمش از محبوبیت بالایی برخوردار بوده است و توانسته بود اعتبار بالایی را در سطح منتطقه و جهان بدست آورد با تغییر رویکرد این اعتبار و محبوبیت

 کم کم از بین رفته است و دولت ترکیه در انزوا به سر می

برد.

دکتر محمد حسن قدیری ابیانه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز ، در رابطه با نقش آمریکا در تغییر رویکرد دولت ترکیه گفت :دولت ترکیه با گسترش روابط و همکاری اش با آمریکا و اسرائیل و دولت های غربی و دوری از اسلام واقعی و ترویج اسلام آمریکایی در میان مردمش اعتبار خودش را نزد مردم خود از دست داده است.

قدیری ابیانه در ادامه افزود :مردم ترکیه با مشاهده روابط نزدیک دولت اردوغان با آمریکا و اسرائیل و کمک به مخالفان دولت بشار اسد فکر می کنند که دولتی که با رویکرد اسلامگرایانه روی کار آمده و به قدرت رسیده است مصالح مردم ترکیه را پیش پای اسرائیل و آمریکا قربانی می کنند.

ایشان در ادامه اضافه کردند :تفاوت تظاهرات های یکی دو روز قبل ترکیه با تظاهرات های گذشته مردم در ترکیه این است که این تظاهرات ها ابعاد گسترده تری به خود گرفته است تا آنجا که عبدالله گل رسما از این تظاهرات ها احساس خطر کرده است.

قدیری ابیانه در مورد روابط ترکیه با سوریه اشاره کرد :دولت ترکیه در گذشته بارها به دولتمردان سوریه اعلام می کرد که از قدرت استعفا کنند اما در این چند وقته اخیر دولتمردان سوریه رسما به دولت ترکیه اعلام می کنند که از قدرت کنار بروند و استعفا کنند.

قدیری ابیانه در ادامه افزودند: دولت های غربی امید های واهی دارند که ترکیه بتواند بر قسمت هایی از سوریه در این اوضاع مسلط شود و دولتمردان ترکیه هم علاقه مند به کشور گشایی در کشورهای همسایه شان بویژه سوریه هستند.

ایشان در ادامه بیان داشتند:اما واقعیت این است که دولت های غربی درصدد این هستند که بخش های شمالی ترکیه را از این کشور جدا کنند بخش هایی که در گذشته در اختیار غرب بوده است و این یک امید واهی است.

دکتر محمد حسین قدیری ابیانه اضافه کردند:هدف صهیونیست ها از روابط با ترکیه مستقیما کشورگشایی در راستای پروژه "از نیل تا فرات " است که قصد دارند قسمتهایی را از ترکیه جدا کنند لذا آنچه که دولت اردوغان درصدد آن در سوریه است بر سر خودش خواهد آمد و کشورگشایی که دولت ترکیه به آن فکر می کند باعث تجزیه در کشور خودش خواهد شد.

قدیری ابیانه در پایان گفتند :ظاهرا مردم ترکیه بهتر از دولتمردان ترک تجزیه کشورشان را در صورت ادامه رابطه با آمریکا و اسرائیل لمس کرده اند که با این تظاهرات گسترده قصد دارند آن را به گوش دولتمردانشان برسانند.

۹۲/۰۳/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">