پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۳۹ ب.ظ

۱

//bayanbox.ir/id/2130873729100893843?viewروایت قدیری‌ابیانه از اعتراض خود در نشست خبری مشایی: قصد داشتم اطلاعات مستندی را در اختیار شورای نگهبان قرار دهم
نامزد احراز صلاحیت نشده یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع دانشجویان مشهد جزئیات حرکت اعتراضی خود در نشست خبری مشایی در وزارت کشور را تشریح کرد.
 به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد حسن قدیری‌ابیانه دقایقی پیش در حاشیه همایش «شعار یا واقعیت گفتمان‌های ریاست جمهوری» در محل موسسه آموزش عالی خراسان در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر تشریح واقعیت موجود و علت تحرک وی در نشست خبری مشایی، اظهار کرد: من در شش سال پیش که سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور مکزیک بودم به دلیل مسئله‌ای مهم با مشایی دچار مشکلات شدم.

//bayanbox.ir/id/2130873729100893843?view

وی افزود: در آن زمان مشایی به بهانه ترویج فرهنگ ایرانی مجموعه‌ای از مجسمه‌های مستهجن و ضداخلاقی را به کشور مکزیک فرستاده بود و من نسبت به این مسئله اعتراض شدید نشان دادم چراکه من سفیر نظام بودم و نه سفیر مشایی.

قدیری‌ابیانه با بیان اینکه با خودم عهد کردم اگر مشایی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نامزد شود، نامه‌ای به همراه برخی مستندات به شورای نگهبان تحویل می‌دهم، خاطرنشان کرد: از همان اول بنایم این بود که اگر مشایی نامزد ریاست جمهوری شود، مستندات و عکس‌هایی از مجسمه های مستهجنی که وی برای نمایش به مکزیک فرستاده بود را که بسیار ضد اخلاقی بوده به همراه نامه‌ای به شورای نگهبان تحویل دهم. اگر او نامزد نمی شد نیازی به این کار احساس نمی کردم.

وی تصریح کرد: وقتی مطمئن شدم وی ثبت نام کرده نامه را به شورای نگهبان دادم.

سفیر سابق ایران در مکزیک گفت: وقتی آقای احمدی نژآد مشایی را همراهی کرد تصمیم گرفتم به عنوان نامزد ریاست جمهوری بعد از پایان سخنانشان به افشاگری و اعتراض بپرازم.

قدیری‌ابیانه با اشاره به اینکه اگر احمدی‌نژاد به همراه مشایی نبود شاید سکوت می‌کردم، اذعان کرد: حتی زمانی که در سالن کنفرانس مطبوعاتی وزارت کشور حاضر شدم با خودم گفتم اگر مشایی تنها بود چیزی نمی‌گفتم اما حضور احمدی‌نژاد در کنار وی هنگام ثبت‌نام که بسیار عمل ضد اخلاقی بود مرا وادار به این کار کرد.

وی یادآور شد: در آن صحنه به عنوان نامزد ریاست جمهوری اجازه سئوال و صحبت داشتم و وقتی برای طرح سئوال خود به جایگاه رفتم به همه اعلام کردم که من امروز نامه‌ای به همراه برخی مستندات و عکس‌های مستهجن از مجسمه های مستهجنی که مشایی به مکزیک فرستاده بود به شورای نگهبان تحویل داده‌ام و این مسئله باعث شد تا یکی از طرفداران مشایی مانع ادامه صحبت من شود.

این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: چون یکی از هواغداران مشایی بلندگوها را به زمین ریخته بود تا نتوانم مطالبم را بیان کنم  مجبور شدم بلند صحبت در این صحنه خبرنگاران و روزنامه‌نگاران در اعتراض با هواداران مشایی درگیر شدند و درگیری ای با بنده نبوده.

قدیری‌ابیانه تاکید کرد: در آن مکان اعلام کردم که حال معلوم شد که سفرهای استانی رئیس جمهور و همایش ها و نمایش هایی اخیر وی که صدها میلیارد تومان هزینه آن شده برای تبلیغ مشایی بوده است .

به گفته وی، احمدی‌نژاد حق نداشت از مشایی دفاع کند و در وزارت کشور حضور داشته باشد.

به اذعان قدیری‌ابیانه به هیچ وجه از کاری که انجام داده پشیمان نیست.

۹۲/۰۳/۱۲

نظرات  (۱)

۱۹ خرداد ۹۲ ، ۱۱:۴۹ غلام حسین حسین پور توانا
با سلام و احترام
از آقای دکتر قدیری بخاطر شفاف گویی در مورد آقایان مشایی و عارف تشکر و سپاسگزاری مینمایم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">