پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۰۲ ب.ظ

۰

امان از دست خبرنگاران ناوارد.

دوشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۰۲ ب.ظ

با اینکه در سخنرانی خود در مشهد از خبرنگاران خواستم در تنظیم خبر دقت کنند چون معمولا در نقل مطالب و اعداد و ارقام اشتباه می کنند، لیکن باز هم خبرنگاران اشتباهات فاحشی را مرتکب شدند.

مثلا بنده در مورد آقای مشایی گفتم که تصاویری از مجسمه هایی مستهجنی که به عنوان آثار تاریخی ایران به مکزیک فرستاده بود را تحویل شورای محترم نگهبان دادم. نقل کردن تصاویر مستهجنی از مشایی را تحویل شورای نگهبان دادم!!!

گفتم آنهایی که می گویند با واقعی شدن قیمت سوخت فقرا زیر دست و پا له می شوند اشتباه می کنند، نقل کردند که "محرومان با این فشار اقتصادی ‌«له» می‌شوند"!!!

بودجه عمومی دولت در سال 91 را به ازای هر نفر در هر ماه 182 هزار اعلام کردم که از این میزان 67 هزار تومان درآمد نفتی است؛ عبارت بودجه عمومی دولت در سال 91 را نقل نکردند.

گفتم « یارانه هر روز بنزین که از جیب محرومان پرداخت می شود، معادل یک تن طلا است و اگر با این وضعیت ادامه دهیم و محرومان فقیرتر می شوند و آنهایی که می کویند اگر بنزین گران شود فقرا زیر چرخ تورم له می‌شوند فقط یک روی سکه را می بینند و متوجه نیستند که اگر این سرمایه در جای بهتری هزینه شود چه آثار مثبتی برای جامعه خمواهد داشت.» از قول من نوشتند «بنزین گران‌تر شود فقط محرومان زیر چرخ تورم له می‌شوند چرا که تورم بنزین سبب گرانی کلی می‌شود.»!!!

گفتم نامزدهایی که فکر می کنند اگر به آمریکا لبخند بزنند مشکلات حل می شود در اشتباهند نوشتند« نامزدهایی که نسبت به مذاکره لبخند می‌زنند در اشتباه هستند.»

البته خبرنگارانی که چنین مطالب را به اشتباه منعکس کرده اند قصد سوئی نداشته اند فقط کار خود را خوب بلد نیستند.

۹۲/۰۳/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">