پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۲۹ ب.ظ

۱

 اغلب نامزدهای ریاست جمهوری از ذخایر انقلاب هستند؛ اما نظر شخصی بنده بین ولایتی و جلیلی است.

سفیر سابق ایران در ایتالیا و مکزیک گفت: در حال حاضر بعد از عرب‌ها در مقام دوم تنبلی اجتماعی قرار داریم؛ با این وضعیت می‌خواهیم پیشرفت هم داشته باشیم؟

به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از مشهد، محمد حسن قدیری ابیانه شب گذشته با حضور در مسجد امام سجاد(ع) منطقه قاسم آباد مشهد بیان داشت: ما به منظور رفع مشکلاتمان به مدیران خوب نیازمندیم؛ اما نقش مردم در تغییر اوضاع بسیار اهمیت دارد.

 وی افزود: هر یک نفری که در انتخابات پیش رو پای صندوق رای برود ما در آینده از فرستادن یک سرباز به جبهه بی‌نیاز خواهیم شد.

 سفیر سابق ایران در ایتالیا و مکزیک با اشاره به اینکه باید به سمت تولید ثروت در کشور پیش برویم، تصریح کرد: در ظرف یکسال رتبه کشورمان در تنبلی اجتماعی از مقام سوم دنیا (بعد از اعراب و آفریقایی ها) به مقام دوم دنیا رسید و در حال حاضر با پشت سر گذاشتن قاره آفریقا بعد از عرب‌ها در مقام دوم تنبلی اجتماعی قرار داریم.

 قدیری ابیانه گفت: در مصرف شکر در رتبه ششم دنیا؛ در مصرف نوشابه، چهارم؛ در مصرف دارو، سوم و سرانه مطالعه‌مان یک چهارم دنیاست؛ با این وضعیت می‌خواهیم پیشرفت هم داشته باشیم!

 وی در ادامه با اشاره به میزان یارانه بنزین در هر روز تصریح کرد: یارانه هر روز بنزین در کشورمان معادل یک تن طلا است و یارانه هر ماه بنزین هواپیما به اندازه دو تن طلا می‌شود.

 سفیر سابق ایران در ایتالیا و مکزیک همچنین با اشاره به اینکه روزانه 10 میلیون لیتر سوخت از کشورمان به پاکستان و افغانستان قاچاق می شود، افزود: این میزان قاچاق سوخت معادل سالانه 75 تن طلا و معادل 37 سال تولید طلا در کشورمان است.

 قدیری ابیانه ضمن تاکید بر لزوم توجه به شعارهایی که هر ساله از جانب مقام معظم رهبری بیان می‌شود، گفت: تا کنون کدام یک از ما خودمان را مخاطب شعارهای سالانه مقام معظم رهبری دانسته‌ایم و با جان و دل به آنها عمل کرده‌ایم.

 وی گفت: در بین کاندیداهای ریاست جمهوری که همه آنها از فیلتر شورای نگهبان گذشته‌اند و برای ما فصل الخطاب شورای نگهبان و قانون است، اغلب افرادی که حضور دارند از چهره ها و ذخایر انقلاب هستند؛ اما نظر شخصی بنده بین ولایتی و جلیلی است.

 سفیر سابق ایران در ایتالیا و مکزیک افزود: یک امتیاز جلیلی نسبت به دیگران این است که وی یک پایش را در بهشت جا گذاشته و البته فعلا در بین ولایتی و جلیلی مردد هستم؛ اما معتقدم این دو نفر در صورتی که انتخاب شوند به هیچ عنوان در مقابل ولایت و رهبر انقلاب قرار نخواهند گرفت و در خط رهبری و بر اساس گفتمان انقلاب حرکت خواهند کرد.

 قدیری ابیانه تاکید کرد: رابطه با آمریکا تحریم ها را از بین نخواهد برد و تنها گفتمان مقاومت است که ما را از تحریم ها نجات و دیوار تحریم‌ها را بر سر دشمنان خراب خواهد کرد.

۹۲/۰۳/۱۳

نظرات  (۱)

آقای قدیری با عرض سلام و ادب خدمت شما. اینکه حضرتعالی فرمودید تنها گفتمان مقاومت است که ما را از تحریم ها نجات و دیوار تحریم ها را بر سر دشمنان خراب خواهد کرد به نظر بنده حقیر بیشتر جنبه شعاری دارد و حتی اگر شعاری نباشد جامعه ما ظرفیت و تحمل این مقاومت را ندارد. ملت ایران امروز در سخت ترین شرایط اقتصادی قرار دارد و تحت شدید ترین فشار هاست و تورم و گرانی در جامعه بیداد میکند. که این نتیجه همان گفتمان مقاومت است که این همه بدبختی برای ما ایجاد کرده است.انتخاب سعید جلیلی به عنوان رییس جمهور باعث می شود که تحریم ها و فشار های اقتصادی علیه ملت ایران بیشتر شود و جامعه ایران روز به روز فقیرتر و گرسنه تر خواهد شد. آقای قدیری امروز گفتمان مقاومت نتیجه ای جز بیشتر شدن دشمنی ها و فشارها ندارد. تنها راه برداشته شدن تحریم ها و فشارها از روی مردم گفتمان دوستی و سازش است که متاسفانه فکرهای منفی و غیر منطقی درباره آن وجود دارد. ما باید با آمریکا و کشورهای غربی و اروپایی رابطه برقرار کنیم و با آن ها دوست باشیم که این حتما به نفع مردم و کشور است.
پاسخ:
سلام. بنده با 34 سال تجربه کار در وزارت امور خارجه و شناخت دشمن بر این عقیده هستم که گفتمان انقلاب اسلامی می تواند دشمن رابه عقب براند. در مورد آقای روحانی معتقدم اگر ایشان رئیس جمهور جمهور تحریم ها تشدید خواهد شد.
مقاله دهه پر تلاطم بحران" مقاله 10 سال قبل در پیش بینی دهه آینده را مطالعه فرمایید.
شما در تحلیلتان اشتباه می کنید. مگر ما با اروپایی ها دشمنی کردیم. سفارت انگلیس در ایران بود و آنها بودند که دخالت کردند و توطئه کردند. باید با کمال تاسف بگویم شما تحت تاثیر جنگ روانی دشمن قرار گرفته اید.  اگر فشار بر مردم زیاد است راه حل استقامت است وگرنه تحریم ها تشدید خواهد شد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">