پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۴۰ ب.ظ

۱

//bayanbox.ir/id/703056030082459062?viewلبخند به آمریکا باعث کاهش تحریم‌ها و حل مشکلات نمی‌شود

سفیر سابق ایران در مکزیک گفت: خسارات هر روز تعطیلی 1428 میلیارد تومان است و اگر این میزان خسارت را ضرب در در روزهای تعطیل کنیم می بینیم چه خسارت بزرگی از این ناحیه به کشور وارد می شود.

به گزارش خبرنگار صبح توس قدیری ابیانه در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی «شعار یا واقعیت در کلام نامزدهای ریاست جمهوری» که در دانشگاه آموزش عالی خراسان در مشهد برگزار شد بیان کرد: ما در یک توهم نفتی به سر می بریم و آنگونه که همه فکر می کنند یک پول و درآمد خیلی زیادی از نفت حاصل می شود که در واقع تفکر درستی نیست.

وی افزود: منابع حاصل از فروش نفت و فرآوردهای نفتی در بودجه سال 91 به ازاء هر نفر 67 هزار تومان پیش بینی شه بود و مبلغ کل بودجه عمومی دولت به ازاء هر نفر نیز 182 هزار تومان در ماه در نظر گرفته شده بود که با این پول نمی توان مسکن، بهداشت، آموزش، خوراک و پوشاک یک نفر در ماه را تامین کرد.

سفیر سابق ایران در استرالیا عنوان کرد: در آمد دولت در بودجه سال جاری از منابع نفتی کم شده است و رئیس جمهور بعدی که بیاید هیچ چاره ای جز کاهش خدمات به مردم را ندارد و صورت مسئله در واقع این است که کدامیک از خدمات را می توان حذف کرد؟

وی با اشاره به وجود تعطیلات فراوان در کشور ایران اظهار کرد: یک نفر کارمند با احتساب 30 روز مرخصی اش 133 روز در طی سال تعطیل است ضمن اینکه ساعت کاری مفید در طی روز نیز 22 دقیقه است که با این میزان کار کردن هر کسی در کشور قدرت را در دست بگیرد راه به جایی نخواهد برد.

قدیری ابیانه یادآور شد: خسارات هر روز تعطیلی 1428 میلیارد تومان است و اگر این میزان خسارت را ضرب در روزهای تعطیل کنیم می بینیم چه خسارت بزرگی از این ناحیه به کشور وارد می شود.

وی سپس تصریح کرد: وقتی تولید را در مملکت تعطیل می کنیم انتظار داریم تورم ایجاد نشود و در موقع تعطیلات نوروز نیز عملا حدود 20 روز بود می آییم و جشن 50 میلیاردی در آزادی به راه می اندازیم.

سفیر سابق ایران در ایتالیا اظهار کرد: اگر نشسته ایم تا یک نفر بیاید و وضع مملکت را درست کند آنهم بدون اینکه مردم نقش شان را در این درست شدن مملکت ایفا کنند در واقع ول معطلیم.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد ایران یک اقتصاد استراحتی است گفت: اگر اقتصاد کشورمان را درست نکنیم تبدیل به اقتصاد ریاضتی خواهد شد.

قدیری ابیانه در ادامه ضمن بیان اهمیت استکبار ستیزی رئیس جمهور اینده کشور اظهار کرد: در صورتی که مردم با یک مشارک حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند به نفع کشورمان خواهد بود و فردای انتخابات قیمت دلار نیز افت خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه برخی افراد برای از بین بردن تحریم ها، حرف از رابطه با غربی می زنند، تصریح کرد: لبخند به آمریکا باعث کاهش تحریم‌ها و حل مشکلات نمی‌شود.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان کشور از تحریم های که بر علیه ما بکار برده اند خسارت های زیادی دیده اند و خسارت و ضرر و زیان اقتصادی آنها بیش از ضرر و زیانی است که ما دیده ایم.

سفیر سابق ایران در مکزیک گفت: اینکه می گویند یک دست صدا ندارد حرف درستی نیست شما بیایید با یک دست سیلی به گوش دشمنان بزنید ببینید چه صدایی می دهد.

وی همچنین با اشاره به عدم احراز صلاحیت هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: در قضیه احراز صلاحیت ها حتی اگر آیت الله مهدوی کنی و آیت الله جنتی هم کاندیدا شده بودند احراز صلاحیت نمی شدند چون سنشان برای مسئولیت امور اجرایی کشور بالا است ضمن اینکه آیت الله هاشمی خودشان قبلا گفته بودند که توانایی جسمیشان کم شده و حتی نمی توانند درست راه بروند.

قدیری ابیانه با اشاره به اینکه نقدها باید منصفانه باشد بیان کرد: اینکه بگوییم احمدی نژاد همه عملکردش منفی است یا بگوییم چون احمدی نژاد گفت هولوکاست تحریم ها افزایش یافت نیز حرف درست و قضاوت منصفانه ای نیست.

وی اظهار کرد: اگر می خواهید آمریکا و استکبار جهانی از شما راضی باشد می توانید مسیحی باشید اما چاوز نباشید بودایی باشید اما گاندی نباشید و مسلمان باشید از نوع عربستانی اش تا آمریکا از شما راضی باشد.

12 خرداد 1392

۹۲/۰۳/۱۳

نظرات  (۱)

عجب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">