پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۰۸ ب.ظ

۳

'هوادار مشایی میکروفون‌ها را بهم زد'

به گزارش چمران نیوز به نقل از تسنیم، محمد حسن قدیری‌ابیانه در حاشیه همایش «شعار یا واقعیت گفتمان‌های ریاست جمهوری» که به میزبانی موسسه آموزش عالی خراسان برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کار من در روز ثبت نام مشایی در انتخابات ریاست جمهوری، به دلیل احتمال بروز فتنه از طرف جریان انحرافی بود.

وی با بیان اینکه من تا آخرین لحظه که مشایی ثبت‌نام نکرده بود اسناد را تحویل شورای نگهبان ندادم: در آخرین لحظات ثبت‌نام کاندیدای ریاست جمهوری که متوجه حضور مشایی در وزارت کشور شدم نامه ای را که آماده کرده بودم تحویل شورای نگهبان دادم و با حضور در نشست خبری را در جریان اقدام خود قرار دادم.

قدیری‌ابیانه با بیان اینکه با خودم عهد کرده بودم که اگر مشایی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نامزد شود، نامه‌ای به همراه برخی مستندات به شورای نگهبان تحویل می‌دهم، خاطرنشان کرد: از همان اول قرار گذاشته بودم که اگر مشایی نامزد ریاست جمهوری شود، مستندات و عکس‌های مجسمه های مستهجنی را که به مکزیک ارسال کرده بود به شورای نگهبان تحویل دهم.

وی یادآور شد: شش سال پیش که سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور مکزیک بودم به دلیل نمایش مجسمه های مستهجن یا وی به مقابله برخواستم.

به گفته قدیری ابیانه آن موقع مشایی به بهانه ترویج فرهنگ ایرانی مجموعه‌ای از مجسمه‌های مستهجن و ضداخلاقی را به کشور مکزیک فرستاده بود و من نسبت به این مسئله اعتراض شدید نشان دادم .

قدیری‌ابیانه در ادامه به روز ثبت نام مشایی در انتخابات و همراهی وی توسط احمدی نژاد اشاره کرد و ادامه داد:  بنابراین حتی زمانی که در سالن کنفرانس مطبوعاتی وزارت کشور حاضر شدم اگر مشایی تنها آمده بود شاید به در کنفرانس چیزی نمی‌گفتم اما حضور احمدی‌نژاد در کنار وی هنگام ثبت‌نام که اقدامی بسیار زشت و ضدقانونی بود مرا وادار به این کار کرد.

سفیر سابق ایران در مکزیک بیان کرد: در آن لحظه بنده به عنوان نامزد ریاست جمهوری اجازه سخنرانی داشتم و زمانی که برای سخنرانی به جایگاه رفتم به صورت علنی اعلام کردم که امروز نامه‌ای به همراه برخی مستندات و عکس‌های مستهجن از مجسمههای مستهجن ارسالی از سوی مشایی بهمکزیک به شورای نگهبان تحویل داده‌ام که این سخنان باعث شد عضو ستاد مشایی تلاش کند که مانع سخنرانی من شود.

وی اضافه کرد: وقتی هواداران مشایی تمام میکروفون‌های حاضر در جلسه را به زمین ریخت که این اتفاقات با اعتراض خبرنگاران و روزنامه‌نگاران همراه شد من هم با صدای بلند به صحبت هایم ادامه دادم تا جمعیت کثیر خبرنگار حاضر سخنانم را بشنود.

۹۲/۰۳/۱۳

نظرات  (۳)

سلام
"همین حالا پوزشان به خاک مالیده شده است."

اینو خیلی خوب اومدین دکتر ...
باسلام
نمی دونم گاهی اوقات خیلی نگران امام زمان میشم.نشستیم خونه ندبه خونده نخونده امامو شناخته نشناخته دم از انتظار می زنیم بقول عزیزی در مظلومیت حضرت همین بس که مشایی وامثال مشایی از امام زمان دم میزنند.انشاءالله باحضور حضرت پوزشون بخاک مالیده خواهدشد.
پاسخ:
همین حالا پوزشان به خاک مالیده شده است.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
بابام دکتر ول کن این مشایی ** ** **** رو دو ماه ایشون مهمونند بعدش به همراه احمدی نزاد از صحنه سیاست خواهند رفت در ریاست جمهوری هم که رد صلاحیت شد دیگه هیچ پست ومقامی نداره که اینقدر بهش گیر میدی
پاسخ:
سلام. حق با شما است ولی در جلسه سوال کردند و باید جواب می دادم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">