پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۴۷ ب.ظ

جانبازی؛ امتیاز برتر جلیلی نسبت به نامزدها

فعلا در بین ولایتی و جلیلی مردد هستم اما معتقدم این دو نفر در صورتی که انتخاب شوند در خط ولایت حرکت خواهند کرد.

سفیر سابق ایران در مکزیک با بیان اینکه نظر شخصی بنده بر روی ولایتی و جلیلی است، گفت: امتیاز جلیلی نسبت به بقیه کاندیداها در این مسئله نهفته که وی یک پایش را در بهشت جا گذاشته است.

به گزارش خاورستان محمد حسن قدیری ابیانه شب گذشته با حضور در مسجد امام سجاد(ع) منطقه قاسم آباد مشهد اظهار کرد: در ایران هیچ کسی از نامزدها نمی پرسد که این قول ها و وعده هایی که می دهند پول اجرای آن را از کجا می خواهند بیاورند.

وی با اشاره به اینکه باید به سمت تولید ثروت در کشور پیش برویم عنوان کرد: در ظرف یکسال رتبه کشورمان در تنبلی اجتماعی از مقام سوم دنیا به مقام دوم دنیا رسید و در حال حاضر با پشت سر گذاشتن قاره آفریقا بعد از عرب ها در مقام دوم تنبلی اجتماعی قرار داریم.

سفیر سابق ایران در مکزیک گفت: در مصرف شکر در رتبه ششم دنیا، در مصرف نوشابه چهارم، در مصرف دارو سوم و سرانه مطالعه مان یک چهارم دنیا است و با این وضعیت می خواهیم پیشرفت هم بکنیم.

وی همچنین با اشاره به میزان یارانه بنزین در هر روز اظهار کرد: یارانه هر روز بنزین در کشورمان معادل یک تن طلا است و یارانه هر ماه بنزین هواپیما به اندازه دو تن طلا می شود.

قدیری ابیانه همچنین با اشاره به اینکه روزانه 10 میلیون لیتر سوخت از کشورمان به پاکستان و افغانستان قاچاق می شود بیان کرد: این میزان قاچاق سوخت معادل سالانه 75 تن طلا می شود که این میزان طلا در واقع معادل 37 سال تولید طلا در کشورمان است.

وی ضمن تاکید بر لزوم توجه به شعار های که هر ساله از جانب مقام معظم رهبری بیان می شود گفت: تاکنون کدام یک از ما خودمان را مخاطب شعار های سالانه حضرت آقا دانسته ایم و با جان و دل به آنها عمل کرده ایم.

قدیری ابیانه اظهار کرد: در بین کاندیداهای ریاست جمهوری که همه آنها از فیلتر شورای نگهبان گذشته اند و برای ما فصل الخطاب شورای نگهبان و قانون است اغلب افرادی که حضور دارند از چهره ها و ذخایر انقلاب هستند اما نظر شخصی بنده بین ولایتی و جلیلی است.

وی افزود: البته جلیلی یک امتیازی که نسبت به دیگران دارد در این مسئله نهفته که وی یک پایش را در بهشت جا گذاشته است و البته فعلا در بین ولایتی و جلیلی مردد هستم اما معتقدم این دو نفر در صورتی که انتخاب شوند در خط ولایت حرکت خواهند کرد.

۹۲/۰۳/۱۴

نظرات  (۲۳)

با سلام و عرض ارادت
درباره آقای قالیباف باید گفت که کاملا اندیشه سرمایه داری دارند دقیقا مثل هاشمی و پیشرفت را مقدم بر عدالت میدانند درست برخلاف نظر حضرت آقا که فرمودند:عدالت مقدم بر پیشرفت است فکر میکنم این نکته آشکار میکند که چقدر بین ایشان و هاشمی قرابت فکری و حزبی پنهانی وجود دارد.نکته دیگری که هست در فیلم تبلیغاتی ایشان و روحانی چقدر از جنگ استفاده تبلیغاتی شده بود که واقغا باعث دل آزردگی دلبستگان به شهدا راه شهدا شد.آقای لاریجانی در حال تبلیغ برای آقای قالیباف هستند.نباید صرف بی تجربه و جوان بودن آقای جلیلی او را شایسته ندانست حاقل در فرهنگ دینی ما این مسأله رد شده است آنجا که اسامه فرمانده لشکر اعزامی از طرف پیامبر میشود یا هنگامی که امیرالمومنین در سن نوجوانی،پیامبر او را به عنوان جانشین خود اعلام میکند.
والسلام علی من تبع الهدی
در مناظره امشب چلیلی را بهتر از همه یافتم
بعدش حداد
بعد قالیباف
و غرضی
سلام آقای دکتر بنده جلیلی رو از ولایتی اصلح میدانم
آقای ولایتی هم سنشون بالاتر است هم بنظرم برای مشاوره دادن و نظریه پردازی بهتر هستند تا کار اجرایی، بسیاری از اوقات شده وقتی در شبکه 4 میخواستند شعری را بیان کنند دچار فراموشی میشدند، و بنده آقای ولایتی را از آن جهت که فردی محافظه کار شناختم مطمئن نیستم که پای رفسنجانی و خاندانش دوباره بر اداره ی امور اجرایی کشور باز نشه!
با سلام،
آقای قدیری ابیانه فکر میکنم باید به چند مورد درباره آقای ولایتی اشاره کنم که ارزش توجه کردن دارد.
1.در دانشگاه قم ایشون به طور واضح از آقای هاشمی حمایت کردن2د.وقتی دانشجویان پرسیدن که چرا شما اعلام کردید هاشمی جزء کسانی نبودند که در فتنه 88 نقشی داشتند به سوال پاسخ ندادند3.پرسیدن چرا شما با کاندیداتوری هاشمی در دوره های قبلی ، از کاندیداتوری منصرف شدید و تمام ستادهای خود را در اختیار او قرار دادید پاسخی ندادند4.نباید ملاک این باشد که چون ایشان مشاور حضرت آقا هستن پس ارجحیت دارند چون بعضی ها را باید در سیستم نگه داشت تا کمتر جاده خاکی بروند5.در مستندی هم که از ایشان پخش شد به طور کامل نقش شهید دوران در عوض شدن میزبان اجلاس غیرمتعهدها را نادیده گرفتند.6.اول ائتلاف کردند و دویاره تغییر روش دادند هر چند وقتی حضرت آقا فرمودند اصلح را انتخاب کنید پس ائتلاف معنی ندارد.
انشاأ... این موارد به تصمیم گیری کسانی که به دنبال اصلح هستند کمک نماید.
اللهم جعل عواقب امورنا خیرا
۱۷ خرداد ۹۲ ، ۱۱:۴۴ محمد عبادی
با عرض سلام
آقای دکتر در خصوص اعلام نظر نهایی در مورد آقایان جلیلی و ولایتی بهتر است که نظری هم به مقاله ذیل داشته باشید.
با تشکر
http://www.khabaredagh.com/OrderDetails.aspx?Id=1190
پاسخ:
متن لینک فوق به شرح زیر است:

اخطار مهــــــم حسین قدیانی به اصولگرایان:
حسین قدیانی: اصلاح طلبان اندکی عاقل باشند انتخابات را می برند!
آقایان اصولگرا! به نفع هیچ یک از خودهای تان کنار نروید. کفر است! شرک است! یک انقلاب اسلامی است و یک شما!! یک رهبر است و یک شما!! رقیب هم که در صحنه نیست!! راحت باشید…
خبر داغ : حسین قدیانی در مطلبی تحت عنوان " اصلاح طلبان اندکی عاقل باشند انتخابات را می برند! " نوشت:

یک:
اگر آن ۱۳ میلیون رای موسوی، به بهانه عدم احراز صلاحیت هاشمی، با صندوق آرا قهر نکنند، اگر لایه های رقیق تر آرای خاکستری، متاثر از تبحر روحانی در فن بیان، به ایشان مایل شوند، اگر عارف، زرنگی کند و به نفع حسن روحانی کنار برود، اگر آقایان هاشمی و خاتمی و سیدحسن خمینی و موسوی خوئینی ها و… ذره ای تدبیر کنند و در حمایت از شیخ دیپلمات، متحد و یک دل و یک پارچه وارد صحنه شوند، اگر حسن روحانی مثل امشب، باز هم طریقه سخن و سخنوری را به این همه نامزد اصولگرا، به این همه منم منم خودبزرگ بین، به این همه پر ادعا، و به این همه کاندید کج اندیش، تدریس کند و یاد دهد، و اگر اصولگرایان محترم، باز هم در این روند بی عقل و رویه بی منطق، به نفع یک نامزد کنار نروند، پیش بینی من یکی، باخت ملس جریان اصولگراست، چرا که خدا کی و کجا چک سفید داده به جریان اصولگرایی؟!… نوشتم؛ «پیش بینی»، این اما بیش از «پیش بینی»، «هشدار» من است به جریان اصولگرایی.


دو: حالا باز عده ای بلاهت خود را کامل کنند و از «دوگانه مقاومت-سازش» حرف بزنند! حالا باز عده ای بگویند؛ اصلاح طلبان که نیستند، هاشمی که نیست، خاتمی که نیست، پس حزب اللهی ها بزنند توی سر و کله همدیگر، بلکه «اصلح» را پیدا کنند! حالا باز دوستان بازی کنند با کلمه اصلح و صالح و اصلح فلان و صالح بهمان و کوفت و زهرمار! حالا باز بروند و کاسبی کنند با تعاریف رهبر از این بزرگ و آن بزرگ! حالا باز با تندترین شیوه ممکن، مخلص سازی کنند!


حالا باز به ریش متن «رقیب در صحنه است» بخندند! حالا باز هتاکی و اهانت بخوانند ۲ کلمه حرف حساب «خیانت در جبهه خودی» را! حالا باز با وجود شیخ قرای دیپلمات، بعضی دوستان نازک خیال، علی الدوام چماق بزنند بر فرق قالیباف! حالا باز حسن روحانی را ول کنند و علیه شهردار تهران، هر آنچه ناسزا بلدند، ردیف کنند! حالا باز خود فتنه را رها کنند و گیر بدهند به آنکه «ساکت فتنه» می خوانندش! حالا باز… حالا باز… حالا باز برای این حقیر کمترین کامنت بگذارید که؛ فلانی! چقدر از قالیباف پول گرفته ای برای نوشته های اخیرت؟!


سه: باز هم تاکید می کنم که این وجیزه، «هشدار» است، نه «پیش بینی». من واقعا در عجبم از عقل جماعت اصولگرا! این همه نامزد برای چیست؟! این همه تفرق آرا سودش چیست؟! مگر نمی بینید رقیب را؟! انتخابات را به آن دیگر اصولگرا ببازید بهتر است یا به حسن روحانی؟!


چهار: اول از ائتلاف مورد علاقه خودم شروع کنم، یعنی «ائتلاف ۳ گانه». آقایان! مگر قرار نبود فقط یکی از شما ۳ نفر در صحنه بمانید؟! پس چه شد؟! مگر پای دین و شرف و قسم و آیه و تقوی و ایمان و غیرت خود را به میان نیاورده بودید که بر اساس نظرسنجی و نظر جامعتین، فقط یکی از شما در صحنه می ماند؟! پس چه شد؟!


آقای حداد عادل! شمایی که امشب گفتی؛ «من به مردم دروغ نمی گویم»، مگر دروغ، شاخ و دم دارد؟! شما محترم، در نظرسنجی ها بالاتر هستید یا رای جامعتین را دارید که کنار نمی کشید؟! مگر شما در اغلب نظرسنجی ها، فقط و فقط اندکی بالاتر از آقای غرضی نیستید؟!… و گور بابای ائتلاف (اصلا کدام ائتلاف؟!) آیا بینی و بین الله در توان خود می بینید که رئیس جمهور شوید؟! آقای حداد! شما معلم و مولف کتب درسی این مرز و بوم هستید. شما ریشی سفید کرده اید. شما معتمد نظام هستید. وقتی شما اینقدر راحت خلف وعده می کنید، وای به حال دانش آموختگان کلاس درس شما! وای به حال من که قرار است از شما یاد بگیرم! شما کاری کرده اید که دیگر، منِ حسین قدیانی، رسما و علنا بگویم؛ «تا آخر عمر، به وعده هیچ ائتلافی نباید دلخوش کرد، حتی اگر سرانش با اخلاق هایی چون شما باشید».


و اما آقای ولایتی عزیز! آیا انکار می کنید که در همه نظرسنجی ها، بلااستثنا، شهردار تهران از شما جلوتر است؟! و باز آیا کتمان می کنید که نظر جامعتین، اغلب متمایل به دکتر قالیباف است؟! پس ادامه دادن تان برای چیست؟! آیا بیماران خود را نیز با نسخه خلف وعده و بی صداقتی درمان می کنید؟! و آیا ۱۰۰ روزه، به همین منوال بنا دارید تب اقتصاد کشور را بخوابانید؟! با تب بر خلف وعده؟!


پنج: در میان این همه نامزد اصولگرا، فقط یکی، در کنار آرای توده ها -اعم از حزب اللهی و محروم- رای به نسبت محسوسی از اقشار خاکستری نیز دارد؛ باقر قالیباف. قالیباف به سبب رضایت مردم از دوران مدیریتش بر نیروی انتظامی و شهرداری تهران، این اقبال را دارد که رای خوب و بالایی داشته باشد. فی الحال نیز در همه نظرسنجی ها اول است.


حال، باید تحسین کرد بصیرت بعضی دوستان مومن و حزب اللهی را که هیچ کاری با روحانی و عارف ندارند، اما مرتب «شیطان اکبر» می خوانند شهردار تهران را. و طوری علیه حاج باقر جو داده اند که هیچ مومن و حزب اللهی دیگری جرئت نکند بگوید؛ رای من قالیباف است!! و اگر بگوید، لابد اهانت کرده به علامه!! آیا رواست ما هم بی تقوایی پیشه کنیم و منتقدین قالیباف را هتاکین آیت الله مهدوی بخوانیم؟! آیا ما نمی توانیم منتقدین بی انصاف و لامروت قالیباف را هتاکین ابرمرد بارها به شهادت رسیده، سردار اعلای مقاومت، حاج قاسم سلیمانی بخوانیم؟! آیا برای ما مقدور نیست که با رای آیت الله مهدوی و نظر شهید حی و زنده یعنی حاج قاسم سلیمانی، کاسبی کنیم؟! ایضا با تعاریف بی مثال و بی نمونه رهبر از ایشان؟!


آیا هر که به هر دلیلی نمی خواهد به نامزد شما رای دهد، مستوجب شماتت و تازیانه بی رحم شماست؟! آیا فقط شما مومن و حزب اللهی هستید و دیگران، جملگی جیره خوار و مرفه بی درد و رانتی و… هستند؟! آیا ممکن نیست یکی با حجت شرعی و عقلی، به نامزدی غیر از نامزد شما برسد؟!  شما دروغ می گویید که با علامه مصباح بیعت کرده اید! علامه خود در بیعت رهبر انقلاب است! شما با نفس خودتان، با اخلاقیات احمدی نژادی، با نگاه صفر و صدی و سیاه و سفیدی بیعت کرده اید! شما با حب و بغض شخصی تان بیعت کرده اید!


شش: و اما جناب دکتر سعید جلیلی! شما تاج سر ما. می دانید که ارادتم به شما قلبی و صادقانه است. می دانید که لحظه لحظه زندگی ام را مدیون «پایی که جا ماند» می دانم.


آیا شما عزیز بزرگوار، یک بار و فقط یک بار برنامه «با دوربین ساعت ۸» خود را نگاه کرده اید؟!

آیا قبول دارید بی برنامه، عجولانه و غیر کارشناسی وارد این گود خطیر شده اید؟! جانباز عزیز! منِ حسین قدیانی، با این همه ارادت، تقریبا هیچ چیز از سخنان شما نفهمیدم، چه رسد به سایر مردم!! آیا رواست اینچنین به سعید جلیلی محبوب ما ستم کنید؟! بینی و بین الله، بینی و بین الله، بینی و بین الله… شما اصلا و اصولا آمادگی نامزدی برای انتخابات ریاست جمهوری داشته اید که به صحنه آمده اید؟! سخن گفتن تان که این را نمی رساند عزیز دوست داشتنی! من عاشق شما هستم، اما واقعا نمی دانم برای چه و چرا باید به شما رای بدهم برای ریاست جمهوری؟! جز بیان بعضی کلیات، آنهم با جملاتی غیر قابل فهم، برنامه دیگر شما چیست که مرا برای رای دادن به شما متقاعد کند؟!


آقاسعید! رحم کن به دل ما… و قبول کن که ناآماده به میدان آمده ای…


¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


آقایان اصولگرا! به نفع هیچ یک از خودهای تان کنار نروید. کفر است! شرک است! یک انقلاب اسلامی است و یک شما!! یک رهبر است و یک شما!! رقیب هم که در صحنه نیست!! راحت باشید…
سلام اقای دکتر
خدا وکیلی خود شما به ما بگید اقای جلیلی غیر از
مسایل هسته ای که اونم حالا داغ شده چه مسولیتی
داشته که حالا اومده رییس جمهور بشه
یه کم واقع بینانه باشید
رییس جمهور که الکی نیست
خداییش راست نمیگم.................
only Dr mohammad bagher ghalibaf
سلام آقای قدیری واقعا از بصیرت شما لذت می بریم منتها یک چیزی آقای ولایتی گرایش کارگزارانی دارند همانطور که عکس هاشمی را در مستند خود نمایش دادند و یک نکته دیکر اینکه راحت ضدانقلاب را می پذیرند و ضد انقلاب رفت و آمد زیادی در ستاد ایشان دارند به نظر من اصلح آقای جلیلی است اطرافیانش حلقه اصلی انسان هایند که برای رهبری جان می دهند
http://ayateshariat.blogfa.com
سلام اطلاعاتی رو در مورد نامزدهای ریاست جمهوری جمع آوری کردم اعم از نقد و ... امیدوارم بدردتون بخوره ، برا بحث و مناظره ها و اقناعی بحث کردن خیلی ضروریه ، امیدوارم ببنید و به بقیه هم اطلاع رسانی کنید ، درود بر دکتر سعید جلیلی و گفتمان مقاومت
وبلاگ :
http://a-slah.mihanblog.com
وقتی دلیل هم میاریم جوابشو نمیدید شاید جواب ندارید که بدید. میگید شما طبق معیارهای خودتون رای بدید ما طبق معیارهای خودمون. مهم اینه که معیار شما کاملا اشتباهه...
جناب قدیری ابیانه ملاک ریاست جمهور شایسته ولایی بودن نیست! مگه ولایت فقیه خودش منتخب مردم نیست؟ بدون خواست و اراده مردم ولایت فقیه معنی ندارد. امام علی هم وقتی مردم نخواستنش حکومت نکرد. اصلا خود مقام معظم رهبری کجا فرمودند کسی که فکرش نزدیک به منه رو انتخاب کنید؟ اینطوری باشه که بهتره خود رهبری ریاست جمهوری رو انتخاب کنن؟ مردم هستن که هم رهبری رو انتخاب میکنن هم رئیس جمهور رو . ایندو باید تابع مردم باشند نه مردم تابع ایندو.
پاسخ:
ملاک شایسته سالاری از نظر بنده ولایتمداری به عنوان کف خواسته ها است. یعنی لازم است ولی کافی نیست. شما طبق معیارهای خود رای دهید و من طبق معیارهای خودم. 
سلام بر بسیجی شجاع
از اینکه شفاف تر مطالب رو بیان می کنین صمیمانه ممنونم
تا الان دیدگاه منی که فنی خوندم با آقای قدیری که مدیریت استراتژیک خوندن یکیه ...
می خوام بگم کسی که نگران نظام و رهبرشه نه جیبش ، راحت سره رو از ناسره تشخیص میده !
اونایی که میگن مگه بقیه ولایتی نیستن ، لطفا برن ویژگی های اصلح رو از دید رهبری عزیز بخونن ، خودشون متوجه میشن چه خبره !
جناب قدیری لطفا با قاطعیت ادامه بدین ...
یا علی
پاسخ:
سلام
بنده آقای حداد عادل را هم ولایتی وی دانم و او را از همه بیشتر دوست دارم. ولی برای ریاست جمهوری این دو را اصلح می دانم.
۱۶ خرداد ۹۲ ، ۲۲:۰۲ محمد عبادی
آقای دکتر لطفا دلیل اینکه چرا شما از قالیباف حمایت نمی کنید رو توضیح دهید. با تشکر
سلام
آقای دکتر ،با توجه به اینکه مدتی بود مطالب سایتتون رو دنبال میکردم ، خیلی دوست داشتم نظرتون رو در مورد کاندیدای اصلح بدونم ، بنده هم در میان کاندیدها جلیلی،ولایتی و حداد رو اصلح میدونستم ، نظر شما رو که دیدم به نظرم مطمئن تر شدم.

من فکر میکنم چون شانس جلیلی بیشتر هست به اون رای بدم ،چون در غیر اینصورت هیچکدوم رای نمیارن.
لطفا نظر نهاییتون هم اعلام کنید. ممنون
واقعا اقای جلیلی رو بدون هیچ پست اجرایی قابل توجهی در حد ریاست جمهوری میدونید؟ فکر کنم منم بیام حرفهای اقای جلیلی رو تکرار کنم شما منم در حد ریاست جمهوری میبینید. متاسفم براتون. باید بگم شما با دست خودتون دارید تیشه به ریشه انقلاب میزنید. یه قشر بزرگی از جامعه که الان به اندازه کافی سرخورده هستن رو دارید سرخورده تر میکنید... خدایا این عینک تعصب و کوتاه بینی رو از چشم این جماعت بردار.....
پاسخ:
هر قشری از جامعه حق دارد به نامزد مورد نظر خود از بین نامزدها رای بدهد و برای او تبلیغ کند.بعد همه موظفیم به رای اکثریت مردم تمکین کنیم. سرخوردگی ندارد. جمهوریت یعنی هر کس نظر خودش و رای خودش را بدهد و بهنظر اکثریت حتی با تفاوت یکی رای تمکین کند. مگر اینکه با جمهوریت مخالف باشیم.
به نظر، با گذاشتن نظر مفصل "سید" و همچنین جواب مفصل به آن ، جنابعالی به گزینه دکتر جلیلی رسیده اید؟
اگر صحیح است اعلام کنید تا بقیه هم در جریان باشند. با تشکر.
جلیلی توان کار اجرایی نداره اصلا روزمه قوی کاری نداره چطور می توانید از همچین کسی دفاع کنید قالیباف توان اجرایی بالای دارد
پاسخ:
شما می توانید به قالیباف رای دهید.
او هم محاسنی داشته که مورد تایید شورای محترم نگهبان قرار گرفته. اگر قالیباف و روحانی و یا عارف به دور دوم کشیده شوند، آنگاه بنده به قالیباف رای خواهم داد.
سلام و درود
از جنابعالی تعاریف زیادی شنیدم که از جمله انان انتقادپذیری شماست
البته ناگفته نماندشما چون سابقه اشنایی قبلی با دکتر جلیلی و ولایتی در وزارت خارجه داریدو در صورت رای اوردن انان شما نیز منافعی بدست می اورید باید هم از ایشان حمایت کنید
خواهش دارم کمی وسیع تر نگاه کنید
پاسخ:
اگر به آنها رای دهم چرا نمی تواند نشانه شناحخت بیشتر باشد؟ چرا فکر می کنید هر کس به هر کس رای دهد دنبال سهم خواهی است؟! چرا چنین اتهامی را وارد می کنید؟ منصف باشید. و به نظر دیگران احترام بگذارید.
۱۶ خرداد ۹۲ ، ۱۰:۲۵ یک دانشجوی علوم سیاسی
سلام آقای دکتر
البته که آقای جلیلی و ولایتی هر دو در راستای ولایت اند
ولی این فقط معیار نیست چون به نظر من اینها برای ریاست جمهوری
کارساز نیستند و در همین پست هایی که هستند خوب است
همانطور که شما و همه میدانیم رییس جمهور عالی ترین شخص اجرایی کشور است و در بین این نامزدها
اجرایی ترین و ولایی ترین نامزد دکتر قالیباف هست

با سپاس فراوان
به نظر،مزیت دکتر جلیلی روحیه با نشاط تر و برنامه جامع تر و عملیاتی است.
در حوزه اقتصاد که طرح عملیاتی دارد و گروه قوی از دکتر پرویز داوودی تا دکتر مسعود درخشان و... دارد.
در فرهنگ هم که در مناظره خودتان دیدید که با دست پر آمده بود.
در سیاست هم که رشته تخصصی اوست و در مناظره فردا جمعه مشخص می شود. إن شاءالله.
با آرزوی توفیق برای همه نامزدهای به قول شما ، از فیلتر گذشته!
شاید بی دلیل نیست که رهبر انقلاب در سخنرانی های خودشون چندبار روی استکبار ستیزی تاکید داشتن
جناب آقای ولایتی از آشتی با دنیا سخن می گوید، آیا ریاست جنبش عدم تعهد آشتی با ملت ها نیست؟
آیا نزدیکی رییس جمهور وقت با ملت ها به جای مذاکره صرف با دولت ها ، همان تفکر امام و رهبری نیست؟
جالب است که افرادی چون علی مطهری برای حمایت از کاندیدا ها بین دو گزینه شک دارند که یکی از آن ها جناب آقای ولایتی است!!!
سوال این جاس که اگر آقای علی مطهری با آقای ولایتی نزدیکی فکری را حس نکنند پس چرا باید ایشان را یکی از گزینه های مورد حمایت ذکر کنند؟
همین چند روز قبل بود که جناب آقای ولایتی ، آقای باهنر رو به ریاست ستاد های چهارگانه انتخاباتی شان در آوردند!!!
بازهم سوال قبلی این پا برجاست، که همه از تفکرات .... آقای باهنر خبر دارند پس چرا شما او رو به ریاست ستاد تبلیغات خودتون منصوب می کنید؟ آیا این نمایانگر یک قرابت فکری نیست؟
این که آقای ولایتی می گویند می توان مساله هسته ای را حل کرد و این را از تحریم ها جدا کرد آیا خلاف دیدگاه رهبری نیست که فرمودند(نقل به مضمون) : "مساله هسته فقط بهانه ای برای تحریم هاست و گرنه اگر می خواستند این را حل کنند تا الان حل می کردند "
مساله دیگر درباره آقای ولایتی دیدگاه ایشون درباره جایگاه پیشرفت و عدالت هست که صریحا با دیدگاه مقام معظم رهبری در تعارض آشکاری است و رهبر انقلاب این دیدگاه رو یک خطا و یک خطر معرفی کردند.
به لینک زیر مراجعه کنید:
http://raztv.ir/video+zkc3wt49bn
نمونه دیگری از رفتار ایشون که به نظر من زیر سوال هست ائتلاف ایشون با آقای قالیباف هست! از همان ابتدا هم مشخص بود که این ائتلاف سرانجامی جز فروپاشی ندارد چرا که تفکر فردی مثل حداد عادل زمین تا آسمان متفاوت از فردی چون قالیباف است. با این وجود آقای ولایتی مدام با اطمینان می فرمود :"قطعا گزینه اصولگرایان یک نفر خواهد بود". و حالا پس از گذشت مدت زمان کمی همه اعضای ائتلاف به میدان آمدند و ناکارامدی ائتلاف (گرچه از ابتدا مشخص بود) آشکار شد....
این که ایشان می آیند و در برنامه تلویزیونی می گویند تغییر مکان اجلاس عدم تعهد در زمان جنگ به خاطر این بود که من وزیر هند رو که ریاست رو به عهده داشت کردم و یادشان می رود که عباس دوران با جنگنده به دل محل برگزاری اجلاس رفت ، نشانه چیست؟


در کل فکر می کنم آقای ولایتی گرچه فردی معتقد به اصول و دلسوز هستن اما به هیچ وجه با دکتر جلیلی که پایبند به گفتمان انقلاب است، نیست ، گفتمانی که در دولت نهم قوت گرفت اما با انحراف دولت دوباره به محاق رفت و حالا امیدواریم با حضور دکتر جلیلی به کانون توجهات برگردد

انشاءالله
یاعلی
پاسخ:
با سلام
توجه شما را به مصاحبه خودم در اریخ 9 دی 92 در مورد اعتلاف 2 + 1 جلب می نمایم.
ائتلاف 1+2 شکست می خورد چون قالیباف کنار نمی کشد.
قدیری ابیانه:گزینه مطرحی برای اصلاح‌طلبان قابل تصور نیست آقای قالیباف حاضر به کنار کشیدن به نفع یکی از کاندیداهای اصولگرایان نخواهد بود و در انتخابات شرکت می‌کند، در این صورت ائتلاف 1+2 شکست خواهد خورد. محمدحسین قدیری ابیانه، سفیر پیشین ایران در مکزیک و کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با «سراج24»در مورد ائتلاف1+2 و تلاش اصول‌گرایان برای وحدت گفت: ما شاهد یک کاندیدای واحد در میان اصولگرایان نخواهیم بود. وی در بیان علت این امر افزود: در میان اصولگرایان برخی دیدگاه‌های متفاوت وجود دارد و برخی از اصولگرایان فکر می‌کنند برای ریاست جمهوری ارجح‌تر از دیگران هستند و حرکت انفرادی انجام می‌دهند. سفیر پیشین ایران در مکزیک تاکید کرد: اصولگرایی در یک حزب خلاصه نمی‌شود که اگر یک فردی از حزب کاندیدا شد سایر اعضا به نفع او انصراف دهند، اصولگرایان دارای طیفهای گوناگون فکری هستند. قدیری ابیانه عنوان کرد: همچنین معتقدم رقابت میان اصولگرایان و اصلاح‌طلبان نیز نخواهد بود، تا در نتیجه آن لازم باشد اصولگرایان بر یک کاندیدا متمرکز شوند، بلکه رقابت میان طیف‌های مختلف اصولگرایان خواهد بود. این کارشناس مسائل استراتژیک افزود: آقای قالیباف حاضر به کنار کشیدن به نفع یکی از کاندیداهای اصولگرایان نخواهد بود و در انتخابات شرکت می‌کند، در این صورت ائتلاف 1+2 شکست خواهد خورد. سفیر پیشین ایران در مکزیک عنوان کرد: ممکن است به دلیل دیدگاه‌های نزدیک این ائتلاف میان حداد عادل و ولایتی به نتیجه برسد و یکی از این دو به نفع دیگری کنار برود، اما قالیباف در هر صورت در انتخابات شرکت خواهد کرد. وی با بیان اینکه تعدد کاندیداهای اصولگرایان در صورتی که گزینه مطرحی از سوی اصلاح‌طلبان وجود داشته باشد، امید را به اردوگاه آنها خواهد آورد، گفت: اما گزینه مطرحی برای اصلاح‌طلبان قابل تصور نیست، زیرا آنها به دلیل مشارکت در فتنه و یا سکوت در برابر فتنه در شرایطی نیستند که گزینه‌های رادیکال خود را به انتخابات گسیل کنند. این کارشناس مسائل استراتژیک عنوان کرد: در رقابت میان یک نامزد اصولگرا و یک نامزد اصلاح‌طلب اگر به فرض که فرد اصلاح‌طلب تایید صلاحیت شود و رقابت کند، برنده اصولگراها هستند، اصلاح‌طلبان امیدی به پیروزی نباید داشته باشند، تنها روزنه امید آنها تعدد نامزدهای اصولگرایان است. سفیر پیشین ایران در مکزیک در پایان گفت: باید شرایط را بررسی کرد و هرچه به انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم، صحنه کارزار انتخاباتی و نوع ائتلاف‌ها شفاف‌تر می‌شود.
خواهشمندم اقای ابیانه این نظر را مطالعه فرمایند......اقای ابیانه من با نظرات شما موافقم و انها را پیگیری میکنم.مخصوصا حرف های اقتصادی تان را.و حرف شما را تا حدزیادی قبول دارم.اینکه میگویید این دو اقا در خط ولایت حرکت خواهند کرد مگر مابقی حرفی زده اند یا کاری کرده اند.سال 84 هم اینطور شد.ناگهان اقای احمدی نژاد ظاهر شد و قشر مذهبی و ...طرفدار ایشان شدند و اینطور برای من جا افتاد که انگار در اسمان باز شده و ایشان پایین افتاده اند.و چنان طرفدار ایشان شدم که اگر کسی به اوحتی انتقادی میکرد ناراحت میشدم و از ایشان حمایت میکردم.اما در این چند سال مثل غذایی که تازه قوام امده باشد دیدم که چگونه کشور با کارهای این اقا عقب افتاد و اعتمادها از بین رفت و در دنیا تحقیر شدیم و سرمایه های ما بسیار کم شد.حالا اقای جلیلی امده اند.باهمان تفکرات یکطرفه.اگر ایشان بیایند باید ما افراد دهک های پایین به فکر قبر و کفن خود باشیم.تا ما را زنده به گور نکند دست بردار نیست.شما بهتر میدانید دور کشور که دیوار نمیشود کشید ومثل کره شمالی بود.مگر انقلاب ما,شهدای ما و امام این را نمی خواستند که پیام انقلاب به همه مستضعفان و ازادیخواهان برسد,ایا اینطوری میشود.اقای جلیلی مدام میگویند راه شهدا و مقاومت.اما نمیگوید چطوری.ایامنظور ایشان مدل کره شمالی است.ایشان جانباز هستند و باید به ایشان احترام گذاشت اما این امر موجب اصلح بودن ایشان نیست.
اری با تعلیق غنی سازی گروهی از افراد مرتبط با ان بیکار شدند و پریشان شدند و دستاوردهاشان بلوکه شد.اما ایا حالا خوب است که افرادرتبط با غنی سازی با قدرت کار میکنند و خوشحال اند و پیشرفت میکنند اما احاد مردم مخصوصا دهک های پایین پریشان اند.سرمایه ای برای اینده ندارد.هیچ خرج اضافی و حتی درمانی نمیتوانند بکنند.مگر این انقلاب توسط همین افراد جان نگرفت.مگر شهدا از این قشر نبودند...خلاصه تفکر احمدی نژادی امتحانش را پس داده.باید فردی اصولگرا اما با تفکر و روشی متفاوت بیاید.اقای ولایتی هم دیگر نیرویی ندارند که بتوانند کاری بکنند.چند وقت پیش دعوتش کرده بودند تلویزیون,وقتی مجری از ایشان سوال کرد که ایا میتوانید مدت بیشتری در خدمت ما باشید ایشان گفتند:دندانم درد میکند نمیتوانم بیشتر از این در خدمت باشم.ایا این فرد میتواند رئیس جمهوری فعال باشد.
محمدرضا...از اران وبیدگل
پاسخ:
با سلام.
هر کسی در هر سنی می تواند دندان درد بگیرد. چه ربطی دارد. می رود دکتر دندانش را ترمیم می کند. بغیر از افراد خیلی مسن که دندان مصنوعی دارند و از دندان درد معافند!!
ضمنا شما اشتباه می کنید که فکر می کنید که تحریم ها به خاطر انرژی هسته ای است. مگر در زمان جنگ که اینها همه به عراق سلاح شیمیایی و عصبی و هر نوع حمایت دیگر کردند ایران به دنبال انرژی هسته ای بود؟ اگر ایران دست از انرژی هسته ای هم بر دارد باز هم آنها به تحریمشان ادامه می دهند.
اصولا تحریم ها و تهدیدهای آنها به خاطر خطاهای ما نیست. مگر ما مقصر آغاز جنگ عراق علیه ایران بودیم؟
دوست عزیز باید تخیلات را از واقعیت جدا کرد. دوست دارید به کس دیگری رای بدهید رای بدهید. این حق شما است ولی مراقب باشید در تحلیل تان گرفتار تخیلات نشوید.
گویا محسن رضایی ولایتی نیست
قالیباف ولایتی نیست
حداد ولایتی نیست
ولایتی ولایتی است چون نام خانوادگیش ولایتی
است
وگرنه فقط جلیلی ولایتی است
متاسفم برای شورای نگهبان که غیر ولایتی هارا تایید صلاحیت کرده
شکی نیست
این حرفهای شما برای جبران اتفاق روز ثبت نام است بیانگر عدول از مواضعتان
وگرنه جلیلی را که اظهرمن الشمس است که کاندیدای همان دولت در اختیار مشاییست
پاسخ:
آقای حداد هم ولایتمدار است و بنده ایشان را بیش از دیگران دوست دارم. آقایان قالیباف و سایرین هم بر ولایتمداری تاکید می کنند. در مناظره فرهنگی هم آقای حداد را بیشتر پسندیدم. اما برای ریاست جمهوری بین ولایتی و جلیلی هنوز به تصمیم نرسیده ام. فرض شما را که جلیلی نماینده دولت و مشایی است کاملا رد می کنم. فرض شما غلط است. اقدام بنده در آخرین روز ثبت نام موجب افتخار بنده است. چه چیزی را می.خواهم جبران کنم? شما متاسفانه دچار تحلیل های غلط شده اید.
دکتر خواهشا جواب این پرسشو بده: قالیباف در خط ولایت نیست؟ قالیباف ولایی نیست؟ قالیباف اهل سازش با آمریکا هست؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">