پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۳۸ ق.ظ

۱

صدای شکسته شدن استخوان های لیبرالیسم به گوش می رسد

چهارشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۳۸ ق.ظ

نظام جمهوری اسلامی و اصل ولایت فقیه دستاوردها و یادگار امام هستند و ما باید از آنها محافظت کنیم

کارشناس عالی علوم استراتژیک گفت: امروز شاهد این هستیم که صدای شکسته شدن استخوان های لیبرالیسم گوش جهان را کَر کرده است و پیش بینی حضرت امام(ره) در این زمنیه محقق شده است. حضرت امام(ره) پیش بینی کرده بودند این قرن، قرن اسلام است و همین گونه نیز میشود که بیداری اسلامی، طلیعه ای از این تحول جهانی و رو به پیش است.

به گزارش پایگاه خبری "ولی امر"؛ بیست و چهار سال از رحلت جانسوز بنیانگذار بزرگترین نهضت اسلامی معاصر آن ابرمرد روشن ضمیر و مجاهد فی سبیل الله، حضرت امام خمینی (ره) می گذرد و ما همچنان در فراق وی در حسرت و اندوهی سترگ به سر می بریم.

محمدحسن قدیری ابیانه کارشناس عالی علوم استراتژیک وزارت امور خارجه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری "ولی امر" به دیدگاه های امام در زمینه خط فکری ابر قدرتهای جهان و عظمت و پیش بینی های درست رهبر ایران پرداخته است.

قدیری ابیانه اظهار داشت: حضرت امام(ره) بر خلاف دشمنانش در رسانه ها و جهان نه تنها کمرنگ نشده اند، بلکه روز به روز یاد و نام ایشان در جهان بیشتر درخشیده است، بخصوص خط فکری ایشان که امروزه در بیداری اسلامی تجلی یافته و پر رنگتر می شود.

کارشناس عالی علوم استراتژیک پیش بینی های حضرت امام(ره) در تحولات جهانی را جزیی از حقیقت دانست و گفت: حضرت امام(ره) قبل از سقوط نظام کمونیستی در شوروی در نامه ای به گورباچوف تاکید کرده بودند که صدای شکسته شدن کمونیسم به گوش می رسد و دیدیم که این اتفاق افتاد و همچنین به غربی ها هشدار داده بودند که مشکل شما با لیبرالیسم و پیروی یا تقلید نظام های غربی حل نخواهد شد، چون لیبرالیسم نمی تواند پاسخگو باشد.

وی در ادامه افزود: امروز شاهد این هستیم که صدای شکسته شدن استخوان های لیبرالیسم گوش جهان را کَر کرده است و پیش بینی حضرت امام(ره) در این زمنیه محقق شده است. حضرت امام(ره) پیش بینی کرده بودند این قرن، قرن اسلام است و همین گونه نیز میشود که بیداری اسلامی، طلیعه ای از این تحول جهانی و رو به پیش است.

قدیری ابیانه حضرت امام(ره) را بعد از رفتن شان ماندگارتر عنوان کرده و گفت: نظام جمهوری اسلامی و اصل ولایت فقیه دستاوردها و یادگار امام هستند و ما باید از آنها محافظت کنیم و در آستانه انتخابات این فرمایش امام از یادمان نرود که فرمودند: "پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیب نرسد" و فرمودند: "دشمن از کسی تعریف کرد او باید بداند که در مسیر اشتباهی قرار دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حضرت امام معیارهایی را به ما دادند که براساس آن عمل کنیم و نظام ولایت مطلقه فقیه را که مترقی ترین نظام در جهان است از دستاوردهای ایشان بوده و خوشبختانه مقام معظم رهبری که حضرت امام نیز ایشان را شایسته رهبری دانسته بودند با صلابت تمام راه حضرت امام را ادامه می دهند و جهان سال به سال پیش از گذشته شاهد پیروزی های اسلام در جهان هست.

۹۲/۰۳/۱۵

نظرات  (۱)

۱۶ خرداد ۹۲ ، ۱۶:۳۱ آنتی وهابی
سلام با این مطالب آپم و منتظر نظرات شما
طنز/ ارائه قوی ترین! تحلیل در مورد انتخابات از سوی رسانه های بیگانه+ فیلم

فیلم حمایت صریح شبکه های وهابی از اصلاح طلبان و محمدرضا عارف

شبکه های وهابی از تحریم تا هدفمندکردن حضور در انتخابات/حمایت شبکه های وهابی از عارف+فیلم و عکس

و...
منتظرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">