پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۰۸ ب.ظ

به جلیلی رای خواهم داد

جمعه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۰۸ ب.ظ

باسمه تعالی

مناظره سوم را دیدیم. اولا به صدا و سیما تبریک می گویم. چنین مناظراتی در جهان بی نظیر است. اینکه نامزدها بدون هیچ هزینه ای بتوانند بالسویه از امکانات وسیع صدا و سیما استفاده کنند افتخار نظام است.

علاقه ام به دکتر حداد عادل دو چندان شد. او به خوبی از اسلام و نظام دفاع کرد. بسیار منطقی و منصف بود. وی قطعا از مفاخر ایران است.

//bayanbox.ir/id/9148649933477367373?view

ولایتی تنها کسی بود که متنش را از رو خواند. مثل نطق هایش در سازمان ملل. بنده در سفرها به نیویورک و سایر کشورها در زمینه مذاکرات جنگ وی را همراهی کرده بودم. خوب از منافع نظام دفاع می کرد و سعی می کرد مذاکرات را به نتیجه برساند. قدرت مذاکرات به موفقیت های جمهوری اسلامی ایران در صحنه نبرد بستگی تام داشت ولی توانایی ایشان در به ثمر رساندن آن پیروزی ها قابل چشم پوشی نیست. حضرت امام (ره) و سایر مسئولان به ایشان اعتماد کامل داشتند و وی نیز به این اعتماد خیانت نکرد و مورد تقدیر حضرت امام (ره) نیز قرار گرفت. وی ذره ای از حقوق ایران کوتاه نیامد. به اندازه کافی هم به رهبری نزدیک است و هرگز نظر دیگران، هر که باشند را به نظر رهبری ترجیح نخواهد داد. او رئیس جمهور شود نظام زیان نخواهد کرد.

وی گفته است که از اصولگرایان و اصلاح طلبانی که در خط ولایت باشند در دولت خود استفاده خواهد کرد. مثلا به نظر بنده او از عارف می تواند در دولتش استفاده کند ولی بنده معتقدم کسی مثل عارف که در مقابل فتنه سکوت کند به درد دولت نمی خورد. این دیدگاه ولایتی که به نظر عده ای و از جمله خودش یک نقطه قوت محسوب می گردد از نظر بنده نقطه ضعف است و ترجیح می دهم که کسی رئیس جمهور شود که بر استفاده از نیروهای اصولگرا تاکید بیشتری داشته باشد.

جلیلی در این مصاحبه نشان داد که کم حرفی اش در سمت دبیری شورای عالی امنیت ملی نه به خاطر ضعف در قدرت بیان بلکه برای ملاحظات سیاسی ای است که لازمه چنین مسئولیتی است. هم خوب توانست نظرات خود را بیان کند و هم رقبا را با قدرت به چالش بکشد.

مواضع جلیلی بر مبنای فرهنگ انقلاب اسلامی بود .به همین جهت تفکر وی را که در راستای پیشبرد منافع جمهوری اسلامی است بیشتر می پسندم و اگر بتواند از افراد کارآمد استفاده کند و آن را به نتیجه برساند کارساز خواهد بود.

احمدی نژاد با گفتمان انقلابی آمد و البته در میانه راه نشان داد ظرفیت لازم را ندارد و به بیراهه رفت و مشایی شد ولی امرش. این رفتار وی به گفتمان انقلابی ضربه زد. برای عده ای او شد سمبل گفتمان انقلابی و در نتیجه این گفتمان زیان کرد. انتخاب جلیلی به عنوان سمبل دیگری از آن گفتمان می تواند به رفع این صدمه کمک کند. ترمیم این نگاه ضروری است. قطعا چنین تفکری نمی تواند با جریان انحرافی یا با احمدی نژاد زاویه شدید نداشته باشد.

آقای غرضی عالی ظاهر شد. دلسوز بی غرض و صادق و صریح.

قالیباف و رضایی هم تلاش خود را کردند و بر ولایتمداری تاکید نمودند و سعی کردند مچ رقبا را بگیرند که نسبتا موفق عمل کردند و البته مچ خودشان هم توسط دیگران گرفته شد.

روحانی از قدرت بیان خوبی برخوردار بود و نقش خود را برای اینکه خود را اصلاح طلب و آزادی خواه جلوه دهد به خوبی ایفا کرد حال آنکه نه می توان او را اصلاح طلب و نه اصولگرا نامید. معتقدم دولت وی یکی از بسته ترین دولت ها خواهد بود.

عارف به نقد حذف اصلاح طلبان از حکومت می پردازد بدون اینکه به حذف گسترده اصولگرایان از مصادر عمومی در دولت اصلاحات اشاره ای نماید.

دولت اصلاحات شعار شایسته سالاری سر داد و البته چه کسانی شایسته تر از بستگان و رفقا و هم حزبی ها؟!

به هر حال با توجه به جمیع جهات و با وجود علاقه وافر به آقای حداد عادل و احترام زیادی که برای آقای ولایتی قائلم و علی رغم توانایی هایی که در آقایان قالیباف و رضایی سراغ دارم، در انتخاب بین خوب و خوبتر آقای جلیلی را بر دیگران ترجیح می دهم هرچند وی نیز مثل سایرین دارای نقاط ضعفی می باشد. انتخاب بنده به ترتیب جلیلی، ولایتی و حداد عادل است. امیدوارم آقای جلیلی در صورت پیروزی، پیروی از ولایت را نه تنها وظیفه خود بلکه امتیاز بزرگی برای خود و دولت خود بداند که البته جلیلی می داند. امیدوارم بر این باور پایدار بماند.

 به نظرم ائتلاف روحانی و عارف نیز حتمی است و هاشمی و خاتمی از این ائتلاف حمایت خواهند کرد. غرور روحانی اجازه نمی دهد که به نفع عارف کنار رود و این عارف خواهد بود که مجبور خواهد شد به نفع روحانی و با قول معاون اولی کنار برود و اگر اصولگرایان ائتلاف نکنند احتمال ورود اصلاح طلبان به مرحله دوم جدی خواهد شد و در آن صورت تمام قدرتهای بیگانه و رسانه های آنها به نفع این ائتلاف وارد عرصه خواهند شد. البته اگر بر فرض ائتلاف روحانی و عارف به پیروزی برسند، روحانی مدت زیادی عارف را تحمل نخواهد نمود و وی را دیر یا زود ناچار به استعفا خواهد کرد.

بعید می دانم رضایی و قالیباف حاضر به کنار کشیدن خود به نفع دیگر اصولگرایان باشند ولی امیدوارم آقایان ولایتی و حداد حاضر شوند به نفع جلیلی کنار بروند. و یا اگر آنها رای بیشتری دارند جلیلی به نفع آنها کنار برود.

ما با تمام نقاط ضعفی و قوتی که از نامزدها می شناسیم مجبور به انتخاب بین آنها هستیم. من نیز ان شاء الله به آقای دکتر جلیلی رای خواهم داد و البته حق انتقاد سازنده را برای خود از وی محفوظ می دارم و اگر خدای نکرده در آینده بخواهد از خط ولایت خارج شود، به مقابله با وی خواهم پرداخت.

۹۲/۰۳/۱۷

نظرات  (۶۰)

میخواستی یه چیزهایی گیرت بیاد
پاسخ:
کافر همه را به کیش خود پندارد. یعنی همه کسانی که به نامزدها رای دادند دنبال این بودند که چیزی گیرشان بیاید؟!
من در زندگیم مستندهای زیادی را درمورد اشخاص نگاه کردم اما تنها مستندی از دیدنش لذت بردم و ان را همیشه در جلسات نقل کردم همین مستند ادواردو بود ...بعد از سالها هنوز در ذهن دارم
یادم هست اون موقع قرار شده ب.ود پایگاهیی اختصاص پیدا کند و هر کس اطلاعات بیشتری دارد به این پایگاه ارسال کند ..نمی دانم چقدر این موضوع به تحقق پیوست ولی خیلی دوست دارم هر چه زودتر مستند دیگری راجع به این شخصییت جذاب و دوست داشتنی و کامل تر و مستندتر ساخته شود ؟

اقای دکتر ایا اطلاعات بیشتری نسبت به مستند قبلی وجود دارد که مستند دیگری ساخته شود و ایا شما در این زمینه فعالیتی داشته اید ؟؟؟؟
سلام ممنونم دکتر و از اینکه در پیام قبلی من نکاتی را گوشزد نموده بودی .

راستی شما چرا از اقای قالیباف حمایت نکردی ..شما گفتید اول جلیلی 2ولایتی و 3 حداد ..لطفا نظرتان را شفاف در مورد قالیباف بگویید ؟؟
ایا ایشان را اصولگرا نمی دانید

سلام.پس دومین نظری که گفتید با توضیحاتی پخش کردم،کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!فقط نظر اولمو که دیشب نوشتمو گذاشتیدو نظر ساعت11 امروزو.نظردوم دیشبم رو نگذاشتید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
سلام. نظرتان را دوباره بفرستید. 
سلام.صبح شما بخیر.
من دیشب 2تا نظرگذاشتم اما شما فقط یکیشو گذاشتید.تعجب میکنم ازتون.
در نظردومم از متن شما استدلال کرده بودم که باید به آقای ولایتی رای داد،اما فکر نمیکردم که سانسورش کنید.
با احترامی که براتون قائلم حتی دلم نمیخواد اینجوری فکرکنم و عصبانی بشم.
باتوجه به دیدگاه باز و آزاد شما ،توقع دارم اون نظرم رو برای دید عموم قرار بدید،درغیر اینصورت میشه به شعار بودن همه ی حرفاتون برسم و اینو دوست ندارم واقعا.پس لطفا باز تاکید میکنم که اون نظرم رو که احترام قائل شدمو با نهایت ادب گذاشتم براتون رو امروز بگذارید.ممنون
پاسخ:
دومی را هم منتشر کردم با توضیحاتی
سلام.وقت بخیر.من هم مثل اون دوستمون شمارو از مستند ادواردو آنیلی میشناسم و همیشه برنامه های تلویزیونیتونو پیگیری کردم و در اغلب موارد موافق دیدگاهاتون هستم،مخصوصامواضعتون در ارتباط با کار و تلاش بیشتر...
اما با خوندن این مطلب و نظر شما مصر تر شدم و مطمئن تر شدم که به آقای دکتر ولایتی رای بدم.
برام خیلی تعجبی بود که آقای جلیلی که در عین حال که بسیار شخصیت صالح ،باتقوا،و البته جذاب هستند ولی با کمترین برنامه های اقتصادی و سابقه مدیریتی (که البته این 2مورد همیشه مورد تاکید شما بوده)هستند رو اصلح اعلام کردید و بسیار شکه شدم،اما برانظرتون احترام قائلم.
2باره تاکید میکنم که بانظرات شما به اصلح بودن آقای دکترولایتی ایمان پیداکردم،هرچندکه با بعضی بداخلاقیها و تهمتها شاید رایشون کم باشه.
چون استدلالی بر اصلح نبودن ایشون نبود بلکه بر اصلح بودنشون تاکیدبیشتری شد.
با تمام تعجبم بازم ازتون تشکر میکنم.
ازین به بعد بیشتر به سایتتون مراجعه خواهم کرد و در موضوعات مشارکت میکنم ان شاالله. یاعلی
۲۳ خرداد ۹۲ ، ۲۲:۲۰ مونا باقری
شما بیشتر تاکید روی ولایت مداری رئیس جمهور دارید حال آنکه جمهوریت نیز یک اصل است پس مردم چه .مردم هم مهمند ولایت هم مهم است پس باید به کسی رای داد که توازن بین این دو داشته باشد به نظر شما آقای جلیلی این توازن رو دارد؟یعنی یک مقطع زمانی بیش از حد به مردم توجه نخواهد داشت و به ولایت کم لطفی نخواهد کرد یا بر عکس .
پاسخ:
ولایت خود به واسطه مجلس خبرگان رهبری منتخب مردم است و مظهر جمهوریت نیز هست. ولایتمداری ضامن حقوق مردم و عامل ژیشرفت کشور است.
1)آقاى ولایتى نسبت به شکل گیرى طبقه اشراف و به حاشیه رفتن بحث عدالت اجتماعى و مدل توسعه زمان هاشمى که منجر به تورم 49%در سال انتهایى دولت شد و رهبرى از سال70تا انتها دولت به کرات و به وضوح نسبت به آن هشدار و صحبت کردند جناب آقاى ولایتى چه موضع اى گرفتند؟ مدل اقتصادى ایشان چیست؟2)آقاى ولایتى چه کسانى را براى مشاوره ى خود در مناظره ى اقتصادى مد نظر داشت کسى که معتقد است به دیدگاه اقتصادى کینز در کل تیم اقتصادى دکتر ولایتى هم اکنون مسئولین اتاق بازرگانى مى باشند مسئله نگران کننده در نگاه اقتصادى اتاق بازرگانى حاکمیت نگاه تجارى(وارداتى و برخى موارد صادراتى؛اکثر به صورت مواد خام)این افراد است. در آمد عمده ى اتاق بازرگانى و روش کارى این تیم بر مبناى صادرات است که در این صادرات هم بیشتر روى مواد خام کار مى کنند که صادرات مواد خام یکى از آسیب هاى بزرگ اقتصاد ما مى باشد،البته اکثر مردم توجه نمى کنند که این آسیب فقط به نفت خلاصه نمى شود بلکه در صادرات میوه و... نیز ایران با همین مشکل روبه رو است.
3)ایشان سابقه ى16 سال وزارت امور خارجه را در کارنامه دارد که نشان دهنده ى تجربه ى ایشان در زمینه ى دیپلماسى است اما سوال اساسى این است که وزارت خارجه ما در مدت آن16 سال در خصوص دیپلماسى اقتصادى که برنامه ى امروز ایشان است چه کارى انجام شده است؟این ابعاد اقتصادى ایشان بود بنده معتقدم که ایشان ادامه دهنده ى راه آقاى هاشمى است.البته ابعاد اقتصادى دیگرى هم وجود دارد مانند ایجاد تنفس مالیاتى که با بررسى این مورد هم با توجه به شعار سال سوالى مطرح مى شود که آیا شدنى هست؟بنده دلایلى دارم که میگویم چرا جلیلى اصلح تر از ولایتى است.سخنرانى خانواده ى شهداى هسته اى و حامیان نخبه ى دکترجلیلى و همچنین ایده هایى همچون اقتصاد مقاومتى ؛ترس دشمن از ایشان و صحبت به موقع و سنجیده،ایده ها و برنامه و عملکرد ایشان نسبت به بقیه بهتر بوده است.شاید به حرف اولم برگردم که سنش نسبت به بقیه ى کاندیدا کمتر است. در انتها بازهم اعیاد را به شما استاد بزرگوار تبریک میگم و امیدوار بیانى به دور از ادب در متن موجود نباشد.
با سلام و خدا قوت به شما استاد بزرگوار و با تبریک اعیاد به شما بادیدن این مطلب و برخى نظرات لازم دانستم که به بیان برخى دیدگاه ها بپردازم.بنده در باب هیچکدام از کاندیدا با شما بحث نمیکنم مبنا را بر آگاهى میگذاریم که صد در صد هم همینطور است.اما نمیشود وجه افتراق بین ولایتى و جلیلى را فقط یک پا دانست البته شما بر اساس مناظره تحلیل هایى داشتید که قابل قبول است اما بنده معتقدم که یک وجه افتراق دکتر جلیلى با دیگر کاندیدا سن اوست.حال برخى از دوستان بیان میکنند که منم منم نکنند اتفاقا در بین کاندیدا دکتر جلیلى و ولایتى و حداد بیان میکردند"دولت آینده"همین امر گاهى منجر میشد که انسان تصور کند که ماندنى نیستند/علاو ه بر آن بنده معتقدم درست نخواند متن از جانب دکتر ولایتى به دلیل عصبى شدن ایشان بود از دست بیانات دکتر جلیلى و وقت کم( که در آخر آن جمله ى بسیار به دور از تعقل و تفکر رابیان کردن که تحریم هاى 3ساله به خاطر مذاکره ى شماست!!!البته همین امر بر روى راى مردم تاثیر بسزایى داشت)/بحث دیگر ائتلاف است ،ائتلاف بر چه مبنایى شکل گرفت که یکى بماند؟اصلا معنى ائتلاف یعنى چى؟هر انسان عاقل متوجه بود که دکتر قالیباف رفتنى نیست پس چرا ولایتى و حداد آمدند(فکر میکنید چرا اولین کسى که از بر کنارى حداد خوشحال مى شود خانم اوست؟)و حداد نه به نفع ائتلاف بلکه به نفع اصولگرا و با حمایت از گفتمان انقلاب کناره گیرى کرد اما ولایتى ماند!بنده معتقدم بر اساس مناظره ماندن ولایتى در صحنه؛بى دلیل نیست سطحى فکر کنیم به خاطر رقابت با جلیلى است اگر اینطور باشد که ایشان منافع و مصلحت شخصى را ترجیح میدهد بر مصلحت و منافع کشور و این باعث تاسف است براى دکتر ولایتى اما بنده معتقدم که ماندن ایشان در صحنه خیلى عمیق تر از این بیانات است.اولا )مشاوره ى رهبرى بودن نمیتواند تنها ملاک باشد زیرا حضرت آقا انسان هاى مختلفى با دیدگاه هاى مختلفى در اطراف ایشان است زیرا ایشان معتقد به جذب حد اکثرى هستند مشاوره بودن هم که خیلى بحث اجرایى ندارد اگر بحث نزدیکى و کمک فکرى باشد که شوراى امنیت ملى و سپاه قدس که به رهبرى نزدیکتر است و کار اجرایى آن بیشتر است نسبت به مشاوره ؛بر اساس مناظره ى سوم و بیانات رهبرى درباب مذاکره ى هسته اى بحث در مذاکره هسته ى ایستادگى و مقاومت است چرا حضرت آقا میفرمایند(سوره ى الاحقاف آیه13) حال دیدگاه دکتر ولایتى چه دیدگاهى دارد(مى تواند هسته اى بود اما تنشى نبود)طرح ایشان بر این مبنا تکذیب شده است.در مناظره هم دکتر جلیلى بیان کردن. این نمى توان به تنهایى معیار جامعى باشد.
بنده چند سوال را از شمامى پرسم؟
سلام آقای دکتر
ای کاش پست مربوط به نماز خوندن ... رو حذف نمیکردین ،خیلی جالب بود و من به شدت موافق بودم با نظرتون...
من هم پشت حداد نماز میخونم ولی پشت بعضی افراد به اصطلاح "روحانی" حاضر نیستم نماز بخونم...
ان شا الله روزی همه با همه به امام زمان عج اقتدا کنیم ...
من هم بین جلیلی و ولایتی مردد بودم ام در نهایت به جلیلی رای میدهم او جذبه و جدیت خاصی دارد که ولایتی کمتر دارد
۲۳ خرداد ۹۲ ، ۱۶:۵۵ حسین سهرابی
رای ما به دکتر جلیلی نه فقط رای به ایشان بلکه:
رای به پاسداری از عزت و شرافت ایران اسلامی
رای به شهداء و بزرگ مردانی که برای استقلال ایران از مشروطه تا به امروز کوشیدند
رای به قطره قطره خون شهدای هشت سال جنگ تحمیلی
رای به شهدای هسته ای
رای به شهید احمدی روشن است.
علاقه ام به شما دو چندان شد!!
احسنت به بصیرت شما
سلام
لطفا یه سر به سایت آقای روحانی و حامیانشون بزنید
به گمانم فتنه ای در راه است
کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا
یا حسین
۲۲ خرداد ۹۲ ، ۱۷:۰۴ حسین زارعی
http://www.598.irدر این سایت ببینید رد حمایت جامعه مدرسین از فردی خاص(آ ولایتی)
سلام علیکم بله بنده هم با دیدن مناظره سوم دیگر تردیدی ندارم و ان شا الله به شرط حیات به جناب دکتر جلیلی رای میدهم و مطمعنم ایشان با تقوا و جدیت و استراتژی صحیحی که دارند کشور را خوب سکان داری خواهند بود.

دلهای مردم رو می کند به فرد اصلح. یا علی
احمدینژاد هم سال 84 فرزند ملت بود اصلح بین زمین و آسمون بود ساده زیست بود گفتمان انقلاب داشت و از همه مهمتر میخواست ظرفیتها رو آزاد کنه!!! ولی چی شد؟ به خاطر بیتجربگی و غروری که به خاطر حمایتهای بیحد ازش شد تبدیل شد به اینی که الان میبینیم. نمیخوام بگم جلیلی هم همین راه رو میره ولی همونطور که قبلا هم گفتم آقای دکتر از شما انتظار بیشتری داشتم هرچند همچنان نه تنها به شما و رایتون احترام میزارم بلکه همچنان به شما علاقمندم.
اما یک نکته که حتما خود شما هم موافقید اینه که به حامیان آقای جلیلی میگم دوستان ما یک رییس جمهور میخوایم که نوکری مردم رو بکنه همین . لطفا از رییس جمهور یک قدیس نسازید که بعدا نتونید جلوش حرفی بزنید مثل کاری که با احمدینژاد کردیم و او رو تا حد یک قدیس بالا بردیم
رای ما قلیباف::: مبارزه با آمریکا یعنی کار و کار وکار نه شعار و شعار و شعار
سلام

جلیلی اصلح است ..بنده اقای ولایتی را قبول داشتم اما به چند دلیل ایشان را اصلح نمی دانم ..
اول اینکه ایشان به حرف خود پایدرا نیست ایشان تا قبل می گفت ائتلاف و مقید بود اما وقتی وارد رقابت شد شیرینی قدرت ایشان را منرحف کرد پس یعید نیست اگر رای بیاورد هم حرفهای خودش را قبول نکند

دوم اینکه ایشان متنی را که خواند خود ننوشتهب ود چون برایش خواندنش مشکل داشت ...اگر خودش نوشته چرا در خواندنش گیر داشت

سوم انتقاد ایشان از برنامه هسته ای و استلالهای ایشان صحیخ نبود ..گرچه دکتر جلیلی به خوبی پاسخ داد و شاید تنها کسی که جیللی به تندی پاسخش داد ولایتی بود ...ولایتی اصولگرایی را ضعیف کرد و باعث شد تخریبهایی زیادی علیه جلیلی بشود ...

چهارم من منم کردن هنر نیست من 16 سال وزیر بودم هنر نیست ..گفتمان و ادنیشه چی دارید ؟ ایشان فقط از خود ستایش می کرد در حالیکه گفتمانی نداشت

به امید پیروزی دکتر جلیلی

پاسخ:
انتخابات عرصه منم منم کردن است. قرار است افراد ویژگی های خود را بگویند و به دیگران نتازند. لذا ذکر اینکه چه مسئولیتهایی داشته اند و آن را به خوبی انجام داده اند در انتخابات مذموم نیست.
اینکه متن را کسان دیگری بنویسند اشکال ندارد. اصولا رئیس جمهور وقت ندارد متونی را که می خواند خودش بنویسد. این اشکال هم وارد نیست. همه نامزدها مشاور دارند و در مورد اینکه چه بگویند از نظرات مشورتی استفاه می کنند.

اما اینکه ایشان قبلا می گفت ائتلاف و حالا به ائتلاف تن نمی دهد. پیش بینی بنده از اول این بود که ائتلاف پا نمی گیرد. و حتی قالیباف هم پایبند نخواهد بود.
بنابراین این هم اشکال بزرگی نیست چون به طرفین بستگی دارد.
در خواندن متن هم مشکلی مشاهده نکردم.
گفته اید ولایتی اصولگرایی را ضعیف کرد. بنده آقای ولایتی را اصولگرا می دانم.
البته همه نامزدها نقاط ضعف و قوتی دارند که در مناظره ها هم نمونه هایی بروز کرد. مشکل این است که به قول ایت الله حنتی خدا باید چند نفری را از آسمان نازل می کرد که نکرد. ما با انسان های غیر معصوم طرفیم. در مورد انتخاب بین ولایتی و جلیلی انتخاب بین صالح و اصلح است.
فقط قالیباف و دیگر هیچ
میگید نه تا 48 ساعته دیگه همتون می بینید
نامزد اصلح کیه

از زمان مستند ادواردو میشناسمتون
راستش دیدگاهم با این متن نسبت به شما خیلی عوض شد،فکر نمیکردم اینقدر انقلابی دو اتیشه باشید
ایول.خیلی حال کردم
فقط دکتر جلیلی
سلام آقای دکتر--فقط و فقط آقای جلیلی--رفقا آقای دکتر جلیلی چندین بار صراحتا اعلام کرده که من شخصی اومدم و کاندیدای دولت نیستم-لطفا بی انصافی نکنید سوابق ایشون رو مطالعه کنید متوجه میشید که با احمدی نژاد فرق میکنه-فقط مواظب باشید گرفتار این بحث احمدی نژاد و مشایی در مورد دکتر جلیلی نشوید/التماس دعا
سلام و درود بر شما و اعتقادات محکمتان
حدود 85 درصد با تحلیل شما موافقم.اختلافم با شما در مورد آقای قالیباف است که تنها و تنها در فکر رئیس جمهور شدن است و هر چه در این 8 سال کرده و هر چه که میگوید فقط وفقط برای جمع کردن رای است و نه چیز دیگر!
بنده هم برای آقای ولایتی احترام زیادی قائلم و آقای حداد را از کودکی دوست میداشتم و با این مناظره علاقه ام به ایشان بیشتر شد. اما به آقای جلیلی رای خواهم داد ان شاءالله
۲۰ خرداد ۹۲ ، ۰۸:۴۷ جلال توکلی
سلام آقای دکتر قدیری
بسیار از تحلیل خوب و اندیشمندانه جنابعالی استفاده کردم. خدا انشاء الله به شما عمر پر برکت و با عزت بدهد. وجود صاحب‌نظرانی چون شما جای شکر دارد. ای کاش برخی افراد به جای تعصب بیهوده و فحاشی، کمی تعقل و تفکر یاد می‌گرفتند.
موفق باشید
۲۰ خرداد ۹۲ ، ۰۵:۱۴ انتخاب اصلح
شمایی که می گی آقای دکتر ابیانه اشتباه کرده
بگو ببینم دکتر جلیلی هم باید می اومد وعده های نشدنی می داد یا در مناظره داد و بیداد می کرد تا شما به وجد بیایی
برنامه های دکتر جلیلی بنیادی هست چشمهاتون را باز کنید و کورکورانه رای ندید
دکتر جلیلی دنبال ایجاد فرهنگ اقتصادی هستند
دنبال فرهنگ اجتماعی هستند فرهنگی که هر روز ضعیف تر می شود
برو تیم اقتصادی جلیلی را ببین
قویترین تیم اقتصادیه از هر لحاظ
با سلام خدمت دکتر قدیری ابیانه
درود بر شما که صادقانه نظرخودتونو اعلام میکنید و متاسفم که بعضی ها تاب تحمل این نظر رو ندارند
آفای قدیری یک انسان انقلابی و دارای تفکرات انقلابی است و چیزی جز این از ایشان انتظار نمیرود
رای ما سعیـــــــــــــــــــــــــد جلیلــــــــــــــــــــــــــــــی
درود بر شما آقای قدیری ابیانه عزیز..خدا حفظتون کنه..قاعدتا حضرتعالی و امثال جنابعالی ولو در دولتش بکار گرفته نشوید میدانم که علیه اش نمیشوید..
سلام
به امید پیروزی دکتر سعید جلیلی
بنده شما را لینک کردم.
ضمنا
از مطلب بنده با عنوان چند سوال سداه از دکتر قالیباف و دکتر ولایتی بازدید فرمایید.
فرهنگ پرواز
با سلام خدمت جناب آقای قدیری

انصافاً تحلیل زیبا و عالمانه ای بود، بسیار متین و صادق، راستش را بخواهید من در انتخاب میان آقای جلیلی و یا آقای قالیباف در مانده بودم. کاش اصولگرایان متحد بودند، هرچند با دیدن تحلیل شما ،شک و شبهه ای برایم نمی ماند که کاندیدای اصلح دکتر جلیلی عزیز است.
در مورد اصلاح طلبان هم باید بگم ،اینها در ظاهر شعار آزادی بیان و زنده باد مخالف من ، سر می دهند. بنده به عینه شاهد بودم که در انتخابات 88 بدترین و رکیک ترین الفاظ و فحاشی ها را نسبت به نوشته های وبلاگم به من و خانواده ام نسبت می دادند و من متحیر بودم از نفاق و دورویی آنها!
با تشکر از شما برادر متعهد و ولایت مدار
یا علی
۱۹ خرداد ۹۲ ، ۱۹:۵۵ سهرابی از لرستان
بنام خدا
در جواب دوست عزیزی که فرموده بودند چرا ایشان رای خود را اشکار نموده اند، این نشان از صداقت و درستکاری ایشان با تحلیل زیبایشان دارد، ایشان حتی میداند احتمال دارد که دکتر جلیلی رای نیاورد ولی صادقانه گفته این دکتر بزرگوار، محافظه کار نیست و چیزی ندارد از دست بدهد صداقت دارد که خیلی از مسئولین سیاسی و... کشور اصلاً ندارد
ماباید مدیون همچین افرادی باشیم که صادقانه عمل می کنند اتفاقاً کاندیدها ها دیگر خودشان نیز از اینکه شاید ایشان موضع خودش را اعلام نموده اند بیشتر بر صداقت ایشان صحه بگذارند
در هر حال دکتر هم حق رأی دارد و می تواند اعلام نظر کند


حال بگذریم جلیلی خوبی هایی دارد و دیگران هم خوب هستند شاید در شرایط کنونی ایشان بتواند کشور ما را از این بن بست یاری دهد
ای کاش ایشان در سمت و مسسئولیتی خطیر باشند که میوه های شیرین صداقت همچین افرادی نصیب کشور شود.

من غالباً تحلیل های دکتر را صدا و سیما نشست ها و سایت خودش دنیال می کنم خیلی زیبا تحلیل می کنند و بایستی ما هم از افراد صادق و دارای درک درست و منطق متین حمایت کنیم


یا علی
سلام
من همون روزهای اول هم گفتم بیاید برای جلیلی ائتلاف کنید ،

واقعا خوش حال شدم که دیدم شما هم از آقای جلیلی حمایت میکنید.

دوستانی هم که میگن جلیلی همون احمدی نژاد هست ، بر چه اساسی این رو میگن؟
جلیلی بهترین است واقعاً قنگدر تر از او ندیدم . زنده باد جلیلی منتخب مردم
ممنون استاد قدیری شمارو لینک کردم
http://ayateshariat.blogfa.com/
پاسخ:
متشکرم
در جواب غلامرضا:
پاسخ سه ماه پیش اشتون به شبهه امروز روحانی و ولایتی چه بود؟

آیا جلیلی در مذاکرات سخنرانی می‎کند و بیانیه می‎خواند؟


اشتون: 27 ساعت با جلیلی مذاکره داشته‎ام و او را می‎شناسم؛ او هرگز سخنرانی نمی‎کند
در جواب کشاورز ساده:
راه رفتن بین حق و باطل آقای زضایی میانه روی نیس
http://ayateshariat.blogfa.com/
شما آدم باسوادی هستید اما واقعا سواد چیست ؟ واقعا سواد چیست ؟
سواد برای تشخیص درست از غلط است و درست از درست تر.
آقای دکتر نظر شما محترم است اصلا نظر همه محترم است.
مگر مشکل امروز ما را جلیلی ها می توانند حل کنند اگر میشد استاد اعظمشان احمدی نژاد حل می کرد لا اقل در دور اول که هنوز انکگ.نه نبود حل می کرد. آقای جلیلی به نظر من توانایی اداره یک وزارت خانه را هم ندارد.
پاسخ:

سلام. هیچیک از نامزدها نمی توانند مشکل کشور را به تنهایی حل کنند. اگر به جای اینها حضرت علی (ع) نیز نامزد می شد و با صددرصد آراء رئیس جمهور می شد نمی توانست مشکلات را به تنهایی حل کند. نهج البلاغه پر است از گلایه آن حضرت از مردم زمانه خویش که به وظایفشان عمل نکردند. حال نیز اگر مردم وظایفشان را عمل نکنند هیچکس نمی تواند مشکلات را حل کند.

قرآن نمی فرماید که با انتخاب مسئولین خوب همه مشکلات حل می شود. بلکه می فرماید:

خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغیییر نمی دهد مگر آنکه آنان خود تغییر کنند  (إِنَّ اللّهَ لاَ یغَیرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یغَیرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ(

اگر تعطیلات کم نشود، اگر ساعت مفید کاری افزایش نیابد، اگر فرهنگ کار و مصرف اصلاح نشود و مردم از اسراف پرهیز نکنند، اگر خرید جنس ایرانی را بر جنس خارجی ترجیح ندهند، اگر انضباط اجتماعی و اقتصادی را رعایت نکنند، منتظر معجزه از هیچکس نباشند. انتخاب مدیر اصلح لازم است ولی کافی نیست.

توصیه می کنم کتاب کلید پیشرفت را بخوانید.

ضمنا آقای احمدی نژاد وقتی شد مشایی دیگر به درد شاگردی هم نمی خورد.

خیلی عالی ، مثل همیشه ...
سلام ضمن تشکر از تحلیل جنابعالی که در انتخاب به بنده کمک زیادی کرد . و مطمئن هستم که بعد از مناظره سوم کاندیداها به نتیجه نهائی رسیدید. ولی برایم جای سئوال است که چرا هنوز آقای ولایتی را بر حداد عادل که انصافا در بین کاندیداها معتقد ترین فرد و لایتی ترین فرد بود ترجیح می دهید ؟آقای ولایتی نشان داد که نه سواد سیاست خارجه دارد نه به اصول که لازمه اخلاق و صداقت است پایبند بوده من واقعا برای ایشان متاسفم
پاسخ:
سلام. بی انصافی نکنید. آقای ولایتی جزو باسوادترین ها و پر تجربه ترین های کشور در عرصه سیاست خارجی است. حداد جزو مفاخر ایران است و بنده ایشان را بیش از همه نامزدها دوست دارم. اما همه نامزدها را دارای قوت ها و ضعف هایی می دانم. در نهایت جلیلی را بر همه ترجیح می دهم. با نگاه اقتصادی آقای حداد عادل مشکل دارم هر چند در عذالت خواهی ایشان تردید ندارم. حداد هم رئیس جمهور شود کشور ضرر نخواهد کرد. چون فرد صادقی است اگر اشکالات به وی گفته شود می پذیرید.
به هر حال با توجه به جمیع جهات جلیلی را برگزیدم. بعد از وی ولایتی و بعد آقای حداد عادل. هر کدام هم رئیس جمهور شوند آن را پیروزی اصولگرایان می دانم.
۱۹ خرداد ۹۲ ، ۱۰:۱۷ علی نوروزی
آقای دکتر بدانید جلیلی همان احمدی نژاد است
پاسخ:
اشتباه می کنید. او احمدی نژاد نیست. مشایی است که احمدی نژاد است.
۱۹ خرداد ۹۲ ، ۰۹:۴۹ حسین از کاشان
سلام آقای دکتر.آیا فکر نمیکنید آرامش دکتر ولایتی روی تصمیم شما تاثیر گذاشته؟این درسته که آقایان قالیباف و جلیلی با ادبیات تهاجمی بیشتری نسبت به دکتر ولایتی صحبت میکنند ولی یادتون ( و یادمون) باشه که مقام معظم رهبری در دهه 60 زمانیکه می خواستند نخست وزیر انتخاب کنند از فرط قدرت دیپلماتیک دکتر ولایتی، در انتخاب ایشان یا موسوی مردد بودند...آقای دکتر قدیری عزیز؛فی المجموع از اینکه رای خودتون رو اشکار کردید بسیار متعجب شدم.چون این کار در کشور ما حداقل در سالهای اخیر مسبوق به سابقه نبوده
پاسخ:
آرامش آقای دکتر ولایتی از امتیازات او است و نه ضعف او. او این آرامش را در عرصه های مختلف نشان داده است. مقام معظم رهبری نیز زمانی که رئیس جمهور بودند دکتر ولایتی را به عنوان نخست وزیر معرفی کردند و الان هم مشاور عالی رهبری در امور بین الملل هستند. ضمنا چرا اعلام نظر در مورد نامزدها در ایران را مسبوق به سابقه نمی دانید؟
سلام
تبریک می گم آقای دکتر
انتخاب شایسته ایست....
البته از شما غیر از این هم انتظار نمی رفت
سلام جناب دکتر
لطفا نظرتون نسبت به آقای قالیباف رو شفاف تر بگید...از ایشون چه شناختی دارین؟ تو انتخابم بین ایشون وآقای جلیلی مرددهستم
پاسخ:
سلام.
هر دو رزمنده بودند. هر دو امتیازاتی دارند. هر دو از نقاط ضعفی برخوردارند. با این وجود بنده جلیلی را ترجیح می دهم. یکی هم اینکه هزینه تبلیغاتی این دو قابل مقایسه نیست.
ایول دکتر بنده مطمئن بودم شما آخر در این تردید ،جلیلی را نهایتا انتخاب میکنید
اما بنظر من اول جلیلی بعد حداد سوم قالیباف
آقای رضایی به غیر از رای آوردن به هیچ چیز فکر نمیکند هم جلب نظریات اصلاح طلبان و هم اصولگرا را دنبال میکند و مانند کدخدا منشان خود را فارغ از بحثهای سیاسی میداند و خود را کسی نشان میدهد که تنها به مشکلات مردم فکر میکنند ، و فقط دنبال مچ گیری است جالب هم عمل نمیکند و خیلی روی اقوام مانور میدهد و سیاه نمایی میکند.
ولایتی هم همانطور که گفتم بیشتر تبحر نظری دارد نه اجرایی
واقعا حداد بی نظیر بود و همچنین قالیباف اما انشالله جلـــــــــــــیلی
۱۸ خرداد ۹۲ ، ۲۱:۵۲ محمدرضا خسروی
هر یک رای بیشتری که اصلاح طلبان در صورت ائتلاف جمع کنند بعدا پتکی خواهند کرد بر سر انقلاب و راه امام خمینی و تشیع و با هر یک رای بیشتر دوم خردادی ها یک قدم کشور را به فتنه و آشوب و کودتاهای مخملی دوباره نزدیکتر میکند برای همین ائتلاف هر چه سریعتر علاقه مندان انقلاب و تشیع علوی بر سر یکی از کاندیداهای معتقد به ولایت ضروری است.
۱۸ خرداد ۹۲ ، ۲۱:۴۳ محمدرضا خسروی
سلام بر همگی
ان شاءالله یکی از این سه بزرگوار مد نظر آقای دکتر قدیری رییس جمهور شود علی الخصوص دکتر جلیلی .
بهترین کار تبلیغ برای این سه عزیز هست با تمرکز بر سعید جلیلی و تشویق آن دو رجل سیاسی محترم (دکتر ولایتی و دکتر حداد اهل قلم) به حمایت دکتر جلیلی جانباز اسلام.
هر چه خدا خواهد همان خوب است.
سلام
خب دیدگاه شما جالب است ولی من بر عکس شما نظرم نسبت به ولایتی قوت گرفت

مخصوصا جایی که قضیه آقای سولانا و قضیه آقای سارکوزی گفته شد

به نظرم این دو ولایتی و رضایی خوب به جلیل ایراد گرفتند

دیپلماسی یک هنر است

به قول آقای ولایتی ما نباید سر میز دیپلماسی بیانیه بخوانیم

این که از حقوق ملت خود عقب نشینیم به این نیست که سر سخت باشیم

خب من که نظرم اینشکلی تغییر کرد با توجه به چهره دوستانه و مهربان جناب ولایتی

من دلم می خواهد موضع جناب جلیلی را توجیه کنید

فکر میکنم احمدی نژادی دیگر است برای همین مطمین هستم هسمن داد هایی که میزدید که آقای احمدی نژاد دعاهایی که مردم کردند را جواب دهید
8 سال دیگر شاید باز بزنید

۱۸ خرداد ۹۲ ، ۲۰:۴۲ کشاورز ساده
باعرض سلام خدمت جناب اقای دکتر قدیری
تمامی مطالب شما را خواندم.بسیار رندانه و ظاهرپسند تحلیل کرده اید به صورتی که عامه ی مردم بی طرف میپندارن
ولی وقتی برای چهارمین بار مطالعه کردم متوجه این نکته شده ام که حضرتعالی خطی تحلیل کرده اید و باید به استعداد شما تحسین گفت.
به نظر حقیر کمی بی انصافی است که شما استعدادها و توانایی دکتر محسن رضایی را توضیح ندادید

در یک عملیاتی یکی از فرماندهان دستور اتش میدهد ولی شلیکی صورت نمیگیرد،با عصبانیت به سرباز دعوا میکند که چرا سرپیچی کردی!!!
سرباز میگه به هزارو یک دلیل ! فرمانده میگه یک دلیلش رو بگو !؟
سرباز میگه مهمات نداشتیم
فرمانده میگه خوب همین یک دلیل بسه بقیش مال خودت

حالا من از حضرتعالی متعجب هستم که با این همه دانش چرا خطی و زیر پوستی فکر میکنید!!!!
جناب اقای دکتر ، خود شما که بهتر اطلاع دارید تیم اقای دکتر جلیلی همان تیم سابق دکتر احمدی نژاده (از نماینده اقتصادی ایشان و غیره گرفته تا مستند سازشون)
باید کسی انتخاب شود که اثبات شده باشه نه جناب دکتر جلیلیه نو پا !
در ضمن این که ایشان دانش و تجربه ی کافی اداره کشور را ندارند، آن هم در شرایط حساس کنونی و فقط به دلیل داشتن تفکر فرهنگ انقلاب اسلامی میپسندید
مگر کدام یک مبنای تفکر فرهنگ انقلاب اسلامی را ندارند؟؟؟

در اخر اینکه دوستون دارم و خواهم داشت

کشاورز ساده
پاسخ:
سلام. تشکر از نظرتان
۱۸ خرداد ۹۲ ، ۱۸:۲۳ روضه رضوان
سلام آقای دکتر.من هم با تحلیل و نقد شما موافقم.شما خیلی خوب نامزدها رو نقد کردیدو تعریف نقد رو کامل برای ما نمود بخشیدید علیرغم بعضی افراد که نقد رو صرفا مطرح کردن عیوب و نواقص می دانند.در تایید نظراتی که مخالف نظرات شماست متجلی است.
آقای دکتر من به شما ارادت دارم. از این که تحلیل شما تقریبا با تحلیل خودم یکی است (یعنی برعکس تحلیل من با شما یکی است...)، خیلی خوشحالم. شما رو هم دوست دارم بدجور... من فوق لیسانس مدیریت مالی دارم از دانشگاه شهید بهشتی - چند وقتی بیشتر هم نیست که با شما آشنا شدم. یعنی قبلش تو برنامه شهید آنیلی شما رو دیده بودم ولی دیگه سراغی از شما نداشتم. چند ماه پیش هم در سفارت ایران در ایتالیا که بودم یهو یاد شما افتادم و بالاخره به این سایت رسیدم. چند روز پیش که در برنامه پایش صحبت می‌کردین واقعا دلم میخواست بشینم تا آخر گوش کنم منتها چون آخر شب بود و ترس قضا شدن نماز صبح و کسل بودن سرکارم (کارمند بانک مرکزی هستم) خوابیدم. الان هم مطالب رو از سایتتون خوندم و دیدم کلیپها رو. ولی به طور کلی خیلی دلم میخواد در مورد وضعیت فعلی اقتصاد ایران به همراه آمارهای مربوطه اطلاعاتم بیشتر بشه از همون جنس صحبتهایی که در اون برنامه داشتید. اگر کمک کنید ممنون می‌شم. خدا شما رو سلامت بدارد. قربان شما.
پاسخ:
با سلام وتشکر توصیه می کنم این دو کتاب را بخوانید:

۱۸ خرداد ۹۲ ، ۱۶:۰۷ عاشوری از دانشگاه امیرکبیر
چقد دقیق و جذاب و در عین حال منصفانه تحلیل کردین :)
salam,,khaste nabashi,,man tajob mikonam ,,kheli dir be in natije residid k aghaye jalili aslah hastan,,,az monazerehaye ghabl ham mishod pay bord,,aghaye velayati khob hatan vali vase inke bekhan ray jam konan,,,kheli jaha sokot ,,,chand jaee ham az harfaye aghaye rafsanjani este fade kardan,,mese inke,,az motekhasesane khane neshin estefade konim,,daghighan harfe aghaye hashemi,,,va chand jaye dige ham.......
سلام و درود
نظرتان برایم بسیار عالی و جذاب بود. کاش همه مردان سیاسی ما این جسارت را داشتند که هر وقت حق رخ نمود از بیان آن ابائی نداشته باشند. حتی اگر با دلشان همراه نبود.
خدا سربازان امام سید علی را حفظ کند
۱۸ خرداد ۹۲ ، ۱۱:۴۶ انسیه طبقی
بسیار خوشحالم وقتی می بینم هنوز هستند افرادی که بی غرض وبدون چشمداشت به داشتن پستی در دولت اینده اینطور خالصانه به ابراز نظر می پردازند وحزب الله را از تحیر نجات می بخشند
جدا جنابعالی وزنه ای برای نظام هستید
روشنگریتان در مورد مشایی قابل تقدیر است
۱۸ خرداد ۹۲ ، ۰۸:۵۵ مهدی زاهدیان
درود بر تفکر انقلابی تان دکتر
شما رو با افتخار لینک کردم
اگه خواستید منو با عنوان قلم(مهدی زاهدیان) لینک کنید
۱۸ خرداد ۹۲ ، ۰۸:۲۶ حمید -کاشان
باسلام تحلیل شما منصفانه بود اما به نظر من حداد عادل ثابت کرد در دفاع از انقلاب وارزشها واصولگرایی ملاحظه ندارد ودر منظره اول ثابت کرد کاری که از جلیلی وقالیباف انتظار می رفت . البته آنها با زیرکی نیم نگاهی به جذب آرا دارند واین رویه احتمال دارد به رویه دولت قبلی بی انجامد.==چه خوبه تجربه ی ولایتیشور قالیباف ونجابت انقلابی جلیلی در کوه تدبیر حداد آرام گیرد.
رای من هم پس از تامل بسیار در ایت زمینه جلیلی ست. انشاءالله در محقق سازی خیانت طیبه توفیق داشته باشد.
۱۸ خرداد ۹۲ ، ۰۳:۰۵ ظفرمندحلاج
سلام جناب آقای دکتر ازاعلام نظر و انتخاب شما درمورد آقای جلیلی بسیار خوشحال شده و از اینکه درافشائ جریان انحرافی موفق شدید از دوستی و آشنایی وهمراهی با شما بالاخص در سخرانی پیش ازخطبه های نماز جمعه مشهد اردهال وبادرود وکاشان با آن خطابه ی رسا خرسند و آرزوی موفقیت روز افزون شما را در ظل توجهات بقیه الله وامام خامنه ای را می نماییم
۱۸ خرداد ۹۲ ، ۰۱:۲۹ سیدامیرولایی
احسنت بر این تحلیل منصفانه
سلام.به نطر شما اقای جلیلی ادامه دهنده دولت نهم و دهم است؟ایا می تواند در برابر تحریم ها و مشکلات اقتصادی پیروز شود؟ایا جلیلی هم از افراد غیر متخصص در استانداری ها استفاده می کند؟
پاسخ:
سلام. جلیلی با این تفکراتش نمی تواند ادامه دهنده راه منحرف دولت دهم باشد. اما گفتمانی را که احمدی نژاد با آن رای آورد را ان شاء الله دنبال کند. باید به او کمک کرد. پیروزی در مقابل تحریم ها به عملکرد آحاد مردم بستگی دارد.
امیدوارم از افراد ضعیف استفاده نکند.
۱۸ خرداد ۹۲ ، ۰۱:۱۱ صومعه سرا دیار میرزا کوچک
سلام بر حضرت روح الله و درود بر حضرت سید علی
امام و رهبر عزیز بدانید ما امت حزب الله تا آخرین قطره خون خود با این انقلاب خواهیم ماند.
امت حزب الله شهرستان صومعه سرا دیار میرزا کوچک جنگلی با حمایت از دکتر جلیلی از انقلاب و آرمانهای امام و رهبری حمایت می کند.انشاء الله به امید پیروزی بسیجی دلاور دکتر جلیلی- یا علی
۱۸ خرداد ۹۲ ، ۰۱:۱۱ صومعه سرا دیار میرزا کوچک
سلام بر حضرت روح الله و درود بر حضرت سید علی
امام و رهبر عزیز بدانید ما امت حزب الله تا آخرین قطره خون خود با این انقلاب خواهیم ماند.
امت حزب الله شهرستان صومعه سرا دیار میرزا کوچک جنگلی با حمایت از دکتر جلیلی از انقلاب و آرمانهای امام و رهبری حمایت می کند.انشاء الله به امید پیروزی بسیجی دلاور دکتر جلیلی- یا علی
واقعا برای خودم متاسفم که یه زمانی حامی شما بودم فکر میکردم شما ادم باسوادی هستید. به جلیلی رای بدید تا به زودی طعم این شعر رو بچشید:
شبانگه به سر فکر تاراج داشت / سحرگه نه تن سر نه سر تاج داشت. به یک گردش چرخ نیلوفری / نه تاجی به جا ماند و نه نادری....
پاسخ:
بنده آدم بی سوادی نیستم. یک دکتری علوم استراتژیک دارم و یک فوق لیسانس معماری. جلیلی هم دکترا دارد. مدرک تحصیلی شما دوست عزیز چیست؟ شما می توانید دلایل مرا نپذیرید ولی این حق را قائل شوید که هر کسی به تشخیص خود عمل کند حتی اگر بر فرض در تشخیص خود اشتباه کند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">