پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۴۰ ب.ظ

۰

چرا حداد عادل گزینه اول بنده نیست.

يكشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۴۰ ب.ظ

بنده آقای حداد عادل را فردی مؤمن و ولایتمدار و متعهد به اسلام و انقلاب اسلامی می‌دانم و او را بیش از نامزدهای دیگر دوست می دارم ولی معتقدم در رابطه با برخی از مسائل اقتصادی اشتباه می‌کنند و علیرغم همه مزیت‌هایی که دارند این اشکال ایشان مانع انتخاب ایشان به عنوان نامزد مورد نظرم شد.

نماینده اقتصادی حدادعادل اعلام کرد: با شوک قیمتی جدید در سال ۹۲ مخالفیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا» الیاس نادران امروز در نشست خبری درباره سیاست‌ها و برنامه‌های اقتصادی غلامعلی حداد عادل در محل خبرگزاری فارس، در بخش قانون هدفمندی یارانه‌ها اظهار داشت: اصلاح قیمت حامل‌های انرژی در سال 92 را به مصلحت نمی‌دانیم.  این اقتصاددان افزود: به همین دلیل مهمترین اقدام در سال جاری همانند آنچه که در سال 84 در مجلس هفتم اتخاذ شد، اعمال سیاست‌های غیر قیمتی و حفظ قیمت حامل‌های انرژی در رقم‌های فعلی است.

ققبلا توضیح داده ام که یارانه هر روز بنزین معادل یک تن طلا و هر سال یارانه بنزین از ارزش کل معادن طلای کشور بیشتر است. این در حارلی است که یارانه سه قلم نفت سفید و گازوئیل و بنزین معادل سه تن طلا است.

عدم افزایش قیمت سوخت در سال 92 با توجه به تورم یعنی کاهش قیمت و افزایش ثروتی که در باک بنزین ماشینها ریخته می شود. این مقدار یارانه از جیب همه مردم و به نفع اقشار داری خودرو است که قطعا با عدالت مغایرت دارد.

در سال 1384 هم مجلس هفتم بر تثبیت قیمت ها تاکیدنمود و بنده همان زمان نیز تاکید کردم که تثبیت قیمت سوخت خیانتی است به نیت خدمت.

توجه شما را به کتاب نفت و توهم تالیف اینجانب که در اینجا قابل دانلود است در این رابطه جلب می نمایم.

بنده آقای حداد عادل را فردی مؤمن و ولایتمدار و متعهد به اسلام و انقلاب اسلامی می‌دانم ولی معتقدم در رابطه با مسائل اقتصادی اشتباه می‌کنند و علیرغم همه مزیت‌هایی که دارند این اشکال بزرگ ایشان مانع انتخاب ایشان به عنوان نامزد مورد نظرم شد.

۹۲/۰۳/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">