پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۴۵ ب.ظ

۷

در شرایط فعلی که نظرسنجی ها حکایت از افزایش رای دهندگان به روحانی دارد و احتمال ورود وی به دور دوم بالا رفته است، بهتر است نامزدهای اصولگرا انصراف ندهند. علت آن است که ممکن است که برخی از افرادی که ولایتی، قالیباف و رضایی و غرضی را ترجیخ میدهند در صورت انصراف به گزینه مورد نظر ما رای ندهند و در نتیجه آرائشان توسط روحانی جذب شود و در آن صورت خطر جدی تر خواهد شد.

اما اگر کار به دور دوم کشیده شد و روحانی یکی از آن دو نامزد بود، در آن صورت بدون وقفه همگان باید فعالیت گسترده ای به نفع رقیب روحانی، هر کس که باشد انجام دهند.  مهم این است که روحانی رای نیاورد.

۹۲/۰۳/۲۳

نظرات  (۷)

تاریخ پست مال 25 ام هستش. یعنی یه روز بعد از انتخابات این مطلب رو نوشتید؟!
تو پست قبلی گفتید به نفع هم برن کنار حالا میگید نرن؟!
پاسخ:
تاریخ پایین متن مربوط به متن است که همان 23 خرداد است. تاریخ 25 مروبط به متن بالایی است.قبلش می گفتم بروند کنار بهتر است ولی با مشاهده نظر سنجی ها قبل از انتخابات به این نتیجه رسیدم که نروند کنار بهتر است.
هار هار هار:) خوشم اومد آرا اصول گراها روی هم هم به اندازه روحانی نشد
پاسخ:
آقای روحانی خود را اصولگراتر از اصولگرایان و بسیار پایبند به اسلام معرفی کرد. بر نماینده رهبری بودن و اعتقاد راسخ به اسلام تاکید داشت. در بسیاری از نقاط کشور لباس روحانیت او رای آورد و در تبلیغات انتخاباتی از فرمایشات مقام معظم رهبری در تایید خویش در گذشته به خوبی استفاده کرد. به عبارتی در نزد افراد بسیاری از مردم عارف سمبل اصلاح طلبی و روحانی عضو جامعه روحانیت مبارز و سمبل اصولگرایی جلوه کرد.
ای کاش اصولگرایان متحد می شدند.وحدت یک اصل بوده و هست اگه این اصولگرایان به صحنه هم بیایند شاید مثل الان گوش به حرف ندهند و به مصلحت عمل نکنند و مثل احمدی نژاد از رهبری تبعیت نکنند پس بهتر که رای نیاورند !
پاسخ:
نامزدهای اصولگرا نسبت به رهبری نافرمانی نکردند چون مقام معظم رهبری دخالتی در انتخابات نکردند و کسی را توصیه نفرمودند. البته منتظریم گلایه های ایشان را که در سخنرانی شان فرمودند بعد از انتخابات مطرح خواهند فرمود بشنویم.
آلبته آنها نسبت به توصیه های اصولگرایان برای وحدت توجه نکردند و حتی به خنثی کردن یکدیگر پرداختند. البته اگر به پیروزی می رسیدند مثل احمدی نزاد خیانت نمی کردند.
احمدی نزاد با شعار ولایتمدار آمد و بعدا ولی اش شد مشایی و رقبای اصولگرایان توانستند او را به دروغ سمبل اصولگرایی معرفی کنند و این لطمه زد.
بسمه تعالی
با سلام
ما تلاشمان را کردیم و رای چندین تن از افراد فامیل را به سوی جلیلی برگرداندیم. نتیجه با خداست و در نتیجه حاصله، خیری خواهد بود. هر نتیجه ای که باشد. این کشور و رهبر معظم آن مورد عنایات حضرت ولی عصر ( عج) هستند.
سلام

ان شالله با همت مردم ،جلیلی ریس جمهور میشه
فتنه سقیفه دربیعت گرفتن نبود
بلکه دراندیشه باطلی بود که به باورنشست...آن این بودکه:
علی اصلح است ولی مصلحت جامعه حکم میکندکه به صالح مقبول رأی دهیم!!مباداخدای ناکرده باغفلت در دامان این فتنه اسیرشویم...
رهبرانقلاب: "کسى انتخاب شود که دشمن از آمدن او خوشحال نمى شود"
خدا کند حرص نان چشمان حق طلبمان را خواب نکند. جلیلی اصلح است ولی به فکر مردم٬ مصلحت جامعه حکم میکند او سر کار نیاید.هرکس که به موسوى راى داده به روحانى هم راى میده.هرکس که به غرضى و رضایى راى بده فقط خواسته بیاد پاى صندوق راى و این دو هم که قصد رفتن ندارن.میمونه قالیباف؛ولایتى؛جلیلى مبنارو بر این بذاریم که قالیباف بره اما اکثر راى قالیباف و ولایتى براى جلیلى است و اگر یکى از اصولگراها کنار بروند که دیگر نمیروند بهتر است.این ترس زمانى است که غرضى و رضایى بروند اما اگر هرکدام از آن 3نفر برود بهتر است.
یعنی شما نمیخواید روحانی بره دور دوم؟ این که اظهر من الشمسه روحانی میره دور دوم...
پاسخ:
نمی خواهم یک ضرب بشه رئیس جمهور

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">