پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۰۷ ق.ظ

۹

نامزدها و طرفداران کاندیداها در فردای انتخابات کاری کنند که قدرت ایران بالا برود

محمدحسن قدیری ابیانه در گفتگو با «نسیم»: انتخابات با آرامش و اخلاق برگزار شد/ .

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه یکی از ناراحتی‌های مردم در طی این سالها تحریم‌های از سوی دشمنان بوده است که تحریم‌های سنگینی را علیه کشورمان وضع کردند، اظهار داشت: این امر همه ناشی از فتنه فتنه‌گران در سال 88 است. وی افزود: مردم متوقع هستند جریان‌های سیاسی بگونه‌ای رفتار نکنند که باعث امیدواری دشمنان شود.

۹۲/۰۳/۲۵

نظرات  (۹)

 دکتر حسن روحانی طبق آخرین خبرها از سوی وزارت کشور دارای بالاترین رای نسبت به دیگر کاندیداهاست و به احتمال بسیار زیاد پیروز انتخابات خواهد بود. میخواستم تحلیل حضرتعالی را  درباره شکست اصولگرایان در این انتخابات بدانم و چرا نتوانستند آرای مردم را به خود جلب کنند. با تشکر .    حسین پور از کرج

پاسخ:
به زودی تحلیلی رادر سایت خواهم گذاشت.
با سلام

آقای روحانی پیروزی (احتمالی)خود را مدیون مشایی و احمدی نژاد است. گندی که این عالیجنابان بر کشور زدند ،قابل چشم پوشی و گذشت نبود، من در سال های 84 و 88 به احمدی نژاد رای دادم ولی نمی دانم این مشایی...... از کجا پیدا شد و قدرت  رو قبضه کرد.
هر چند دیگه وقت این حرف ها نیست.
آقای روحانی در صورت پیروزی در انتخابات ،رئیس جمهور قانونی کشور به حساب می آید و همه باید به ایشان کمک کنند تا کشور به رشد و تعالی روز افزون دست یابد.
یا علی

سلام اقای دکتر. لطفا بگویید که در چه شرایطی انتخابات به مرحله دوم میرود
پاسخ:
در شرایطی که یک نامزد نتواند نصف به علاوه یک رای را بیاورد.
آنجا که عارف و روحانی با وجود اختلافات زیاد بالاخره متحد شدند اما نماینده رهبری و مشاور رهبری مصلحت اندیشی نکرده و با وجود شخصی چون روحانی مرتب بر سر هم زدند و رای هم را شکستند، و در سبد اصلاحات ریختند قطعا در آن مناظره شیخ داشت به ریش "اصولگرا" میخندید ...

قطعا در آن مناظره شیخ داشت به ریش "اصولگرا" میخندید ...

این قسمت را من قبول دارم .. من در مناظره ها انتظارم این بود که آقای روحانی حداکثر از جناب جلیلی انتقاد کند ولی در آن مناظره نه این که آقای روحانی چیزی نگفت بلکه فقط خندید. البته باید هم خندید 

دکتر ولایتی مشاور رهبری در امور بین الملل چه ایرادی گرفتند و حرف های جناب رضایی را هم تایید کردند 

البته کار خوبی کردند راست گفتند به قول جناب رضایی پته  هم را ریختند روی اب و هم را رو کردند .

مردم از خودخواهی ها و توی سر کله هم زدن ها خسته شدند 

اگر قرار است جناب روحانی بیاید ولی با جناب عارف هماهنگ باشد
وزیر چون شبیه هلو میماند ( جناب باقری لنکرانی که در تلویزیون این را خود رییس جمهور گفت)

نظر سنجی ها چیز دیگری گفتند 

روزی ز سر سنگ عقابی به هوا خاست 
.............
............
گفتا ز چه نالیم که از ماست که بر ماست 

رای اصول گرا ها بیشتر از این بود . نه این که با این کارشان رای را در سبد خود جابجا کردند 

رای را به سبد اصلاح طلبان ریختند 

مسلمان بودن به اسم نیست . اگر امریکا هم اسلا را اجرا کند پیروزند 

همان طوری که جناب الگور در انتخابات با این که برادر جرج بوش فرماندار فلوریدا بود و در ایالت فلوریدا تقلب شده بود به نفع مصالح کشور جلو رسانه 
جلو تمام مردم امریکا نتیجه را پذیرفت

امریکایی ها مسلمان نیستند ولی تا زمانی که اسلام را رعایت کنند 
اون چیزی که در گوشتان میشنوید صدای شکسته شدن استکبار نیست 

صدای شکسته شدن استخوانهای گوش میانی یا گوش خودتان است.

یا علی  


سلام.

بازهم اشتباه. بازهم اتلاف و هدر دادن آراء. با کمال تاسف باید عرض کنم شما و دوستانتان تمام عمر را در سردرگمی می گذرانید و هرگز به انتخاب اصلح نخواهید رسید. اشتباهتان در انتخابات نمایندگی کاشان بازهم تکرار شد اما این بار در عرصه ای بزرگرتر. در آن دوره هم با حضور شما آراء اصولگرا شکسته و به هدر رفت . باید بگویم همواره نه تنها خود بلکه مردم را هم به خراب کردن رای اصولگرایان و فراهم کردن فرصت برای رای آوردن سایر جبهه ها محیا می سازید.

امیدوارم این اشتباهاتتان در دوره های بعدی خاتمه یابد.
با تشکر.
پاسخ:
اشتباه می کنید. در شهر و شهرستان کاشان بنده بالاترین رای را آوردم. نباید انتظار داشته باشید که کسی که بر علیه جریان انحرافی و فتنه موضع داشته و بالاترین رای را آورده است به نفع ساکتین در مقابل فتنه کنار رود. طرفداران ساکتین فتنه که خود را اصولگرا می نامیدند با ناجوانمردی به تخریب نامزد اصولگرا یعنی بنده روی آوردند حال آنکه بنده کمترین تخریب ار هم علیه سایر نامزدها نداشتم. آنها ناجوانمردانه و به دروغ با علم به دروغ بودن آن بنده را نماینده مشایی معرفی می کردند و مدعی شده بودند که بنده 5 میلیارد تومان از مشایی برای تبلیغات خود  گرفته ام. این در حالی است که مواضع صریحی علیه مشایی داشتم و کمترین هزینه تبلیغاتی را داشتم حال آنکه آنها تبلیغات صدها میلیون تومانی انجام دادند.
سلام
متاسفم آقای دکتر
اصلاح طلبان آنجا باید جشن پیروزی میگرفتند که رئیس دولت و رئیس مجلس بدون در نظر گرفتن خدا و اسلام و مصالح کشور و بدون توجه به توصیه های رهبری در مقابل دیدگان هزاران نفر با خودخواهی تمام، تا توانستند بر سر هم کوبیدند. آنجا که نامزدهای به اصطلاح "اصولگرا" حاضر نشدند به  موقع "مصلحت عموم" را به "مصلحت خود" ترجیح دهند.
آنجا که عارف و روحانی با وجود اختلافات زیاد بالاخره متحد شدند اما نماینده رهبری و مشاور رهبری مصلحت اندیشی نکرده و با وجود شخصی چون روحانی مرتب بر سر هم زدند و رای هم را شکستند، و در سبد اصلاحات ریختند قطعا در آن مناظره شیخ داشت به ریش "اصولگرا" میخندید ...
اگر اصول این است ، من فاتحه ی اصول و اصولگرا را خواندم.
این نتیجه، پاسخی بود بر رفتار های خودسرانه "احمدی نژاد ها" که بعد از پیروزی 88 گمان کردند نعوذبالله معصوم هستند و هر اقدام خودسرانه ای انجام دهند مردم از آنها پیروی و طرفداری می کنند.
پس از فضاحت 88 اصلاحات چه کسی فکر میکرد جریان احمدی نژاد و در نهایت سایر اصولگرا ها طوری عمل کنند که مردم 4 سال دیگر اینگونه اصلاحات را مورد استقبال قرار دهند؟
دلم برای رهبرمان می سوزد ... از اصلاحات که انتظاری نداشتیم ... اینهم از اصول گرا ...
امیدوارم این ماجرا در نهایت مصداقی باشد بر آیه 216 بقره که ذکر فرمودید (چه بسا چیزی را خوش نداشته باشید، حال آن که خیرِ شما در آن است. و یا چیزی را دوست داشته باشید، حال آنکه شرِّ شما در آن است. و خدا می‌داند، و شما نمی‌دانید.)
توکل به خدا
والسلام ...
متوسل نشدن شما به تخریب اصولگرایان چه فایده ای داشت.الان وقت افتخار به عملکرد خود نیست. فقط تو رو خدا بگید حالا ما با روحانی چی کار کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
ما بر خلاف اصلاح طلبان که به آراء مردم احترام نگذاشتند به جمهوریت نظام و آراء مردم احترام می گذاریم و نتیجه انتخابات را هر چه باشدمی پذیریم. و از قانون تخلف نمی کنیم. باید رئیس جمهور را یاری کرد تا بتواند کشور را اداره کند و اگر بخواهد به خیانت رو آورد و از رهبری پیروی نکند جلوی او بایستیم. باید به رئیس جمهور فرصت داد و عملکرد آن را مورد ارزیابی قرار داد.

آرزو می کنم آنگونه عمل کند که با مشاهده آثار مثبت آن در آینده بتوانیم بابت رای آوردن شان خدا را شکر کنیم و مخالفت خود با رای به او را اشتباه و مصداق این آیه قرآن ارزیابی نمائیم.

وَعَسَىٰ أَن تَکْرَ‌هُوا شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ‌ لَّکُمْ  وَعَسَىٰ أَن تُحِبُّوا شَیْئًا وَهُوَ شَرٌّ‌ لَّکُمْ  وَاللَّـهُ یَعْلَمُ وَأَنتُمْ لَا تَعْلَمُونَ ﴿بقره، ٢١٦

چه بسا چیزی را خوش نداشته باشید، حال آن که خیرِ شما در آن است. و یا چیزی را دوست داشته باشید، حال آنکه شرِّ شما در آن است. و خدا می‌داند، و شما نمی‌دانید.


سلام
متاسفانه باز اصولگرایان تجمیع نداشتند

پیروزی دولت تدبیر و امید را به شما تبریک میگویم

این نشان دهنده این است مردم از افراط خسته شده اند هم افراط هم تفریط

موفق باشید

تبریک میگم آقای دکتر شما و دوستانتون گند زدید به انتخابات
قبول باشه
پاسخ:
سلام. قبول دارم که نامزدهای اصولگرا به غیر از حداد عادل و غرضی در مناظرات به تخریب یکدیگر پرداختند و در وضعیت به وجود آمده شریک بودند. ولی بنده در مقالات و مصاحبه ها و سخنرانی هایم به هیچوجه به تخریب اصولگرایان متوسل نشدم و در مطالب و سخنرانی هایم سعی کردم ضمن تایید نسبی آنها به عنوان افراد صالح و سرمایه های کشور گزینه اصلح را معرفی کنم. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">