پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۲۷ ب.ظ

۹

روحانی رئیس جمهور شد

شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۲۷ ب.ظ

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی با کسب 18میلیون 613هزار و 329رأی از مجموع ۳۶میلیون و ۷۰۴ هزارو ۱۵۶ رای ماخوذه، رئیس‌جمهور منتخب مردم شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، مصطفی محمدنجار وزیر کشور گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی با کسب 18میلیون 613 هزار 329 رأی اکثریت مطلق آرا را کسب و رئیس‌جمهور شد.

نجار تاکید کرد: در مجموع 36 میلیون و 704 هزار و 156 نفر در انتخابات شرکت کردند که نشان دهنده حضور 72.7 درصدی مردم در انتخابات است.

۹۲/۰۳/۲۵

نظرات  (۹)

سلام 

آقای دکتر راسته که پسر روحانی خودکشی کرده 

اگه اره پس کسی که نمی تونه یک خانواده رو اداره کنه چه جوری می خواهد یک مملکتو ریاست کنه؟

پاسخ:
خیلی از بزرگان فرزندانشان به خطا رفتند. مثل حضرت نوح (ع) و نیز آیت الله جنتی آیت الله محمدی گلانی و ...
ضمنا دیگر از این حرف ها گذشته است. فعلا که ایشان در رقابت بین نامزدها گوی سبقت را از دیگران ربودند و یک ضرب رئیس جمهور شدند.

سلام آقای دکتر!

لطفا تحلیل کنید که چرا شما کارشناسان همه غلط، کارشناسی کردید؟ پس معلوم است که هیچ کدامتان مردم را نشناخته اید!!

آقای دکتر! راستش من شما را هم نشناخته ام!! هیچ وقت یادم نمی رود مطلب شما را سال 84، پس از پیروزی احمدی نژاد بر هاشمی که نوشته بودید هاشمی مانند بهشتی مظلوم است و با ذکر خاطره هاشمی از شهید بهشتی که به او گفته بود " آسیاب به نوبت"، این امر ثابت کرده بودید!! آقای دکتر تو کی هستی؟ میشه یه بار دیگه خودتون رو معرفی کنید؟

پاسخ:
اولا خود آقای روحانی هم باور نداشت دور اول رئیس جمهور شود. خوب هاشمی آن زمان به دلیل تهمت هایی که بی جهت خورد مظلوم واقع شد. البته طرفدارانش هم تهمت های ناروایی به احمدی نژاد زدند. همان موقع هم انتخابات را صحیح دانستم. اما هاشمی بعد خودش خطا کرد و در جریان فتنه در 88 به دفاع از انتخابات نپرداخت و بلکه مواضع خودش به فتنه دامن زد و چند تن از فرزندانش شدند آتش بیار معرکه. بنده متعهدم به دفاع از انقلاب و از کسی که سینه اش را برای دفاع از رهبری سپر کند دفاع می کنم ولی هر کس با هر سلیقه ای بخواهد به تضعیف رهبری اقدام کند به خاطر اسلام جلویش می ایستم. اشکالی در این روش هست؟
کی بنده گفته ام که از فردی بدون چون چرا و با هر موضعی که اتخاذ کند دفاع می کنم؟
و اما بنده خودم را یک بار دیگر معرفی می کنم.
بنده با خودم عهد کرده ام برای اسلام فعالیت کنم. حمایت و پیروی ام هم از رهبری برای اسلام است. با هر کس کار کردم برای او کار نکردم بلکه برای خدا کار کردم ولی با کسانی که کار کردم سلسله مراتب اداری را رعایت کردم. نان و نمک هیچ یک از مقامات را هم نخوردم. اگر حقوقی گرفته ام  اولا کار کرده ام. ثانیا از بیت المال مسلمین گرفته ام. توقع دارم مسئولان از رهبری و از اسلام و نظام دفاع کنند و طبیعتا اگر به خاطر این دفاع مورد تعرض واقع شدند بنده هم موضف هستم از آنها دفاع کنم. اگر همین کسانی که بنده از آنها به خاطر دفاعشان از اسلام دفاع می کنند فردا روش عوض کنند و به مخالف نظام تبدیل شوند و یا خلافی مرتکب شوند بنده هم در مقابل آنها می ایستم. به میزانی که با انقلاب و اسلام و نظام و رهبری زاویه پیدا کنند با آنها زاویه پیدا می کنم.
از مظلوم دفاع می کنم و لی اگر مظلوم بعدا شد ظالم روبرویش می ایستم. حالا بنده را بهتر شناختید؟!
سلام 

اولا  اگر اصول گراها یک چیز یاد میگرفتند بس بود دروغ نگفتن به مردم و عذر خواهی 

منم خوشحالم . تعجب ندارد کشور داشت یک سویه میشد 

علی تنهاست یک نفر را میخواهد که 11 روز خانه نشینی کند

علی تنهاست یک نفر را میخواهد که در مجلس مثل بنی صدر عمل کند

علی تنهاست ریسس جمهوری می خواهد که از طرف مجلس زیر سوال رود 

دلم برای جناب حداد می سوزد که که قول شرف داد جناب مرتضوی کنار میرود  ولی کنار نرفت

نه علی تنها نیست 
ما پشتش هستیم 
روحانی هم دوست دارم . من که دکتر عارف را دوست داشتم 

گذشت زمانی که آقای رحیم ازغدی بیاد الان را با زمان مختار و امام حسن مقایسه کند 

این بازی ها گذشته 

گریه ندارد چرا خوشحال نیستید 

اون روحانی که پول نداشت پوشاک بچه اش را بخرد در مغازه می آمد جلو همسرش خجالت میکشید 

گریه از چی 

الان کشور را نمیشود با نسخه های زمان مختار اداره کرد 

دکتر پزشکیان و حتی نماینده کمسیون بهداشت مجلس 
بعد از عزل خانم دستجردی گفت که احمدی نژاد می توانست قدیس باشد 

ولی احمدی نژاد و احمدی نژاد ها برای همیشه فرا موش شدند 

و چقدر مردم خوشحالند 
البته نه مردم عادی  کسانی که ماشین 600 ملیونی سوارند
دیشب از ذوق کل تهران را بوق میزدند 

بسوزید تا جنگ احد را به یاد بیاورید 

جنگ خندقی هم در راه است 

ولی من آقای روحانی را قبول دارم 

به حکم رهبر دبیر شورای امنیت ملی بودند 

شورای نگهبان باید بفهمد هرگونه مهندسی انتخابات نتیجه عکس میدهد 

و اصول گرا ها هم باید بدانند کمی باید به آمار و ارقام و نظر سنجی ها اعتماد کنند 

همه میدونستند جلیلی رای ندارد ولی سر سختی 

ولی خوشحالم ریس جمهوری آمد که ضعف های قبلی را ندارد و برتری هایی دارد 

ان شا الله 

دولت تدبیر و امید 

و نه دولت یاس و نا امیدی




پاسخ:
حداد قسم نخورده بود. خود مرتضوی قسم خورده بود.
فرق اصولگرا با غیر اصولگرا این است:
با وجود اینکه وزارت کشور و شورای نگهبان در دست اصولگرایان است به تفاوت 36000 رای بیشتر روحانی تمکین کردند و روحانی را رئیس جمهور اعلام نمودند ولی به اصطلاح اصلاح طلبان به 11 میلیون رای بیشتر مردم به احمدی نژاد تمکین نکردند و بلوا به پا کردند.
چه کسی دروغ می
وید؟
چه کسی به آراء عمومی احترام نمی گذارد؟

سلام

خواهشی داشتم 

اگر می شود یک تحلیل کوتاه از دولت و علکرد آقای روحانی داشته باشید .آیا این دوره هم مانند دوره اقای خاتمی خواهد بود من بیشتر از آنکه نگران آب و نان و پول باشم نگران فرهنگ مردم ایران هستم .منظور  آقایان از کلمه ازادی چیست ؟

من از جمله افرادی بودم که در روز 24 خرداد به مردم در پای صندق رای خدمت می کردم در همان اغاز رای گیری با ورود هر نفر به محل رای و نگاه به شکل و قیافه و لباس افراد می توانستم حدث بزنم رای او چیست اما در بین این افراد ،افرادی بودنند که از ما می پرسیدند به کی رای بدهیم و با این پرسش ها بود که به حرف آقای جلیلی (جریان تردید ) رسیدم حتی در خانواده مانیز افراد زیادی بودند که تا دقیقه 90 نمی دانستند به کی رای دهند .

آقای دکتر سلام.
منصفانه صحبت کنیم تا به نتیجه مطلوبی برسیم:

مملکت ما بعد از جنگ ، توسط دولت هاشمی(سازندگی)انصافا خوب به روال طبیعی برگشت و شعار دولت سازندگی با انحراف کمی در میدان عمل تحقق یافت و در سال 76 کشور فی المجموع نسبت به ابتدای دولت هاشمی "پیشرفت" داشت.

در دولت خاتمی(اصلاحات) شعاراصلاح طلبی به حق تحقق یافت اما چگونه؟اصلاح آمریکایی.ایران سال 84 در کل نسبت به سال 76 "پسرفت داشت"

دولت احمدی نژاد را باید به 2 چهار سال تقسیم کرد:
4 سال اول پیشرفت کاملاً محسوسی داشت اما 4 سال دوم(باز هم در مجموع) به بیراهه رفت


همونطور که گفتم ما بعد از جنگ به اون صورت ثباتی در پیشرفت مملکتمون نداشتیم.دقیقاً مثل یه ماشین که بعد از هر 20 متر یه ترمز بگیره و شتابی در کارش نباشه و اما یک سوال:

از شما میپرسم:حسن روحانی به عقیده ی شما چه نقشی در پیشرفت و یا پسرفت مملکت ما خواهد داشت؟ من که بعنوان کسی که به روحانی رای ندادم به شدت از آینده کشور وحشت دارم.لطفاً سوال منو بی جواب نذارید و ما جوونهای عاشق ولایت رو  روشن کنید
پاسخ:
پیشرفت کشور در مرحله اول بستگی به تلاش خود مردم دارد. چون نظام ولایی است هر کس رئیس جمهور شود نمی تواند ماشین پیشرفت را متوقف کند. البته می تواند کند کند.
روحانی هم پیشرفت کشور را می خواهد. ما باید در وحله اول کمک کنیم. در مقابل هر نوع تعلل، انحراف و یا فساد بایستیم. به هر حال باید 4 سال فعال به عنوان اصولگرا داشته باشیم. منفعل نباشیم.
نه دکتر زود قضاوت نکنید اگر شما به گذشته ایشان بنگیرید خواهید دید چه قدر در خصوص مسائل هسته ای با غرب کنار آمد ایشان اعتماد خاتمی را جلب کرد و توانست عارف را به نفع خود از صحنه خارج کند اگر چپ نما بود هیچ وقت در گذشته در مورد مسائل هسته ای  به آن صورت عمل نمی کرد واکنون آمریکا برای اولین بار در تاریخ انتخابات را صحیح دانست وبه مردم ایران تبریک گفت

سلام دکتر

 

دکتر  خیلی دلم گرفته !!!  بغض کرده ام !درد شدیدی قلبم را می فشارد /دوست داشتم سر به شانه ات می گذاشتم و بغضم را به اشک تبدیل می کردم/

دلم گرفته است !!  دلم  گرفته از خنجرهایی  که از پشت از یاران خودی  خوردیم / دلم گرفته از طمع قدرت ! دلم گرفته از این خواص اصولگراها/ دلم گرفته از اینکه مردی از مردستان مرد را به ناحق  کوبیدند و له کردند/ دلم گرفته از احمد توکلی با سایت الفش /از سایت انتخاب با تخریبهایش /از تابناک حاج محسن رضایی با جفاهایش/دلم گرفته از انان که قبل از روز انتخابات توسط پیامکهایی فریب خوردند و اصلح را ترک کردند/ دلم گرفته از اینکه یاران  مختار چگونه مقاومت را فدای  سازش کردند و ذلیلانه سر به تیر دادند/ دلم گرفته از اینکه سران فتنه فردا  ازادانه در خیابانها قدم خواهند زد/دلم گرفته دوباره رقص  دختر و پسر در خیابانها ازاد شد /  دلم گرفته از اینکه  امشب بی بی سی  می گفت  پیامهایی برای روحانی  فرستاده اند که از موضع ایران در سوریه تجدید نظر  کنند /

دلم گرفته از اینکه نگهبانان احد چگونه به طمع غنایم تنگه را رها کردند و دشمن از پشت حمله کرد!!

 

دکتر جان شما من را نمی شناسید اما من  شما را  می شناسم  از همان زمانی  که ادواردو را برای ما شناساندی /شهیدی که با  استقامت بر مبانی فکری  خود درس مقاومت به ما داد

حالا دیگر زمان گذشته است /چکار کنیم که در اینده بتوانیم دوباره به عرصه برگردیم منظورم  فعالیتهای عملی است .من از شما می خواهم که با اون اندیشه و دید عمیقتان  ما جوانان را  سازماندهی و رهبری کنید تا بتوانیم در فرصتهای اینده  اینقدر بی برنامه و متفرق ظاهر نشویم

با تشکر

پاسخ:
سلام. ما صحنه راترک نمی کنیم و در دفاع از اسلام ایستاد ایم. امر به معروف را ترک نمی کنیم. حتی اگر رییس جمهور پایبند اسلام نباشد ما کوتاه نمی آییم. ان شاء الله.
شما منتظر بنده نشوید و خودتان برای سازماندهی نیروهای مومن پا پیش بگذارید. طوری نشده. سایه رهبر شکر خدا بر سر ما است و او بر همگاناشراف دارد.
رهبر را ترک نکنیم جای غصه ندارد.
چرا ؟
۲۵ خرداد ۹۲ ، ۲۲:۴۴ حامی ولایت

سلام 

خداقوت به همه ملت ایران 

آقای دکتر 

ما را با کوفیان چه فرقی است .آنها می دانستند حسین حق است و یزید فاسد ناحق ولی سرآقای خویش را با پایکوبی جدا کردند و برای یزید فاسد فرستادن و ما هم می دانیم سید ما حق است و روحانی ناحق ولی...


به مالک بگویید برگردد علی تنهاست .به صاحب الزمان بگویید نیایدنیاید!عصر ،عصرشما نیست ، مردم تحمل سختی ندارند ، و از عاشورا فقط سینه زنی بلدند ... امان نامه ای که عباس نگرفت ،مردم ما گرفتند ..

پاسخ:
خیلی از کسانی که به روحانی رای دادند بویژه در شهرستانها به لباسش اطمینان کردند. برایم جالب است که جوانان و مردمی که به خیابانها می آیند و به شادی می پردازند از انتخاب یک روحانی راست گرای چپ نما خوشحالند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">