پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۱۵ ب.ظ

چند تبریک و تشکر به مناسبت انتخابات

شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۱۵ ب.ظ
  • تبریک عرض می کنم به مقام معظم رهبری و ملت ایران بابت این حضور حماسی و شرکت گسترده مردم در انتخابات.
  • تبریک می‌گویم به جناب آقای دکتر حسن روحانی رئیس جمهور منتخب بابت کسب اعتماد اکثریت ملت ایران و برای ایشان   در خدمت به کشور اسلامی و پیروی خالصانه از مقام معظم رهبری آرزوی توفیق می‌کنم.
  • تبریک می‌گویم به همه نامزدهایی که در انتخابات شرکت کردند و همه ستادهایشان که با تبلیغات خود بر گرمی انتخابات افزودند.
  • تشکر می‌کنم از آقای احمدی نژاد که وقتی نامزد مورد نظرش تایید نشد، بر خلاف اظهار نظرهایی که می‌شد مسئله آفرینی نکرد و انتخابات را به خوبی برگزار نمود و در نهایت به پیروز انتخابات تبریک گفت.
  • تشکر می‌کنم از همه نامزدهایی که احراز صلاحیت نشدند و به رای شورای محترم نگهبان تمکین کردند.
  • تشکر می‌کنم از شورای محترم نگهبان بابت نهایت تلاشی که کردند تا حقی ناحق نشود و در مقابل فشارها ایستادگی کردند و به وظیفه خود عمل نمودند.
  • تشکر می‌کنم از تمام مراکز و نفراتی که در برگزاری انتخابات و شمارش آراء و نظارت مخلصانه انجام وظیفه نمودند.
  • تشکر می‌کنم از صدا و سیما و سایر رسانه های گروهی که در معرفی عادلانه نامزدها به مردم سنگ تمام گذاشتند.
  • تشکر می‌کنم از تمام کسانی که در تأمین امنیت کشور و خنثی سازی توطئه های تروریستی موفق عمل کردند.
۹۲/۰۳/۲۵

نظرات  (۱۲)

ما تو کلّ فامیلمون از آخوندا بیزاریم. اون دفه به احمدی نژاد رأی دادیم چون میخواستیم از مدیریت آخوندی خلاص شیم! ولی اشتبا کردیم!
از وسطای دور اول احمدی نژاد فهمیدیم که تو این مملکت تا زنده ایم همه جا فقط به آخوندا رأی بدیم. بگو چرا؟؟
آقا از اول انقلاب مملکت دست آخوندا بود. خداییش تو بدترین شرایط، تو جنگ، خرابیای بعد از جنگ، همه جا آخوندا اوضاع رو به آرومی کنترل کردن.
همیشه گرونی داشتیم. همیشه تحریم داشتیم. همیشه مشکل اقتصادی داشتیم. ولی کی اوضامون اینقدر بی ریخت بوده که تو این 8 سال؟؟
یه عمر مملکت دست آخوند بود، ما دلمون خوش بود که هرچی هستن اقلاً همکاسه هستن. باهمن. متحدن. این خب خیلی خوبه.
با همه ی ایرادایی که به رفسنجانی و بقیه آخوندا دارم، ولی همه شون باهم بودن. اقلا حفظ ظاهر میکردن. آبروداری میکردن. همین باهم بودنشون دهن دشمنا رو سرویس میکرد!
خدایی هیچ جوری نمیذاشتن معلوم بشه که بینشون اختلافم هست.
حالا بیا ببین! 8سال مملکت دست یه غیرآخوند بود. بابامونو درآورد.
دروغ پشت دوروغ!! اونم به چه بزرگی!!
تو این 8سال این بابا گند زد به مملکت رفت پی کارش!
ما میدونیم که حسن روحانی هم کاری برامون نمیکنه. ولی بش رأی دادیم. چون همینکه آخونده، دلمون یه خورده قرصه که آبرومونو پیش همه دنیا نمیبره. یه کاری نمیکنه که همه دنیا بگن اینا مث سگ و گربه افتادن بجون هم!!!
دوزار معرفتم خوب چیزیه والللا!! این احمدی نژاد تو همین کشور، توی بساط همین رفسنجانی و اینا واسه خودش آدمی شد، بعد اونجور بی صفت بازی درآورد تو روی همه ی بزرگترا بی حرمتی کرد!!
آقا ما ایرونیا یه چیزایی برامون خیلی مهمه. آخوندا با همه ی بدیاشون یه نجابتایی دارن. بالاخره برای تظاهرم که شده یه کارایی رو هیچوقت نمی کنن.
این بابا همش میگه هاشمی دزده! قبول! اصن هاشمی شادزد!! خب که چی؟؟ تو همه ی دنیا سیاستمدارا دزدن! مگه فقط ماییم؟
دوم از اون.. آقا شومام بیا مث هاشمی تو بدترین شرایط انقلاب جون و مالتو بده، مملکتو پیش ببر، بعدش دزدی هم بکن! بخور نوش جونت!!
ده آخه ما لجمون از این میگیره که هیچ کاری نمیکنی غیر دعوا! احمدی نژاد فقط اومده بود با همه سرشاخ بشه!!
من تا زنده ام توی مسائل سیاسی فقط از آخوندا دفاع میکنم. چون ثابت کردن بهتر از همه سیاستو میشناسن. بهتر از همه بازی رو بلدن. دمشون گرم!! هرچی هم دزدیدن مفت چنگشون!!! 
حالا از مشایی بنویسید. از جن هاش چه خبر؟ نکنه کار اونا بوده؟ انقدر احمدی نژاد رو اذیت کردید که اونم سر خر رو ول کرد تا دولت بیفته دست رقیب تا بفهمید قدرشو.
من طرفدار مشایی نیستم ولی حالا ببینم مشایی بهتره یا روحانی.
اگه انقدر به مشایی گیر نمیدادید و احمدی نژاد لجباز رو روی سیم نمی کردید مثل خیلی از وزیرای دیگه باهاش دعواش میشد و میذاشتش کنار.
پاسخ:
روحانی قطعا بهتر از مشایی است. شک نکنید.
من آنچنانی از سیاست سر در نمیارم اما تو این دوره سعی کردم به مفهوم واقعی بهترین رو انتخاب کنم انتخاب من دکتر سعید جلیلی بود چون راهش رو قبول داشتم اما دیروز تمام دنیا رو سرم خراب شد من مخالف مواضع رئیس جمهور منتخب بودم نه با همش با بعضی چیزاش ، اما باید قبول کنیم که اشتباه از خودی ها بود نمی دونم چرا این کار رو با انقلاب کردن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اما از خود خدا می خوام که کمکمون کنه ، من عزت برای سرزمینم می خوام ادامه راهی که شهدا گفتن ، من آشتی با دنیا اگه منظور آشتی با آمریکاست رو نمی خوام من مقاومت می خوام مقاومت ، عزت ......
پاسخ:
اگر بخواهند راه ذلت را در پیش بگیرند دنیا را روی سرشان خراب خواهیم کرد.
قدیری بسوز شعار مردم در دیشب مشهد : موسوی موسوی رایتو پس گرفتیم .  یا حسین میرحسین
پاسخ:
اگر آنها چنین شعاری دادند متحجر هستند. بر فرض که 5 میلیون رایی که روحانی بیشتر از موسوی آورده باشد هم مربوط به موسوی بوده باشد که پس گرفه شده، هنوز تا 11 میلیون رای 6 میلیون فاصله است. و باز هم احمدی نژاد برنده بود.
ولی خودتان هم می دانید که رای موسوی همان 13 میلیون نفر بود. سران فتنه در جلسات خصوصی شان اعتراف کردند.
تفاوت شما به اصطلاح اصلاح طلبان با ما اصولگرایان این است که ما به تفاوت 260 هزار رای تمکین می کنیم و روحانی را رئیس جمهور اعلام می کنیم و شما به 11 میلیون رای احترام نمی گذارید و ادعای تقلب نموده و به دشمن خدمت می کنید.
این یعنی شما فاشیست هستید و ما متمدن. شما مثل طالبان افغانستان هستید و ما اوج مدنیت. شما دیکتاتور هستید و ما حافظ جمهوریت. شما متحجر هستید و ما مترقی.
بنده از اینکه عده ای چنین شعاری در مشهد بدهند نمی سوزم ولی دلم به حال عقب افتادگی های آنها می سوزد. چقدر تحجر؟!!!!
آیا با رای آوری آقای روحانی مالک از پشت خیمه های دشمن بازمیگردد و علی مجبور به پذیرش حکمیت میشود و ابوموسی اشعری ها و عمرو عاص ها حکم میشوند؟؟؟؟؟؟؟
شهید عبدالحمید رحیمی: هر وقت که از اخبار کشور چیزهایی را میشنوم و ناراحت میشوم، یک لحظه که فکر میکنم سایه ولی فقیه بالای سرمان است، تمام غم و غصه ام فراموش میشود و خیلی زود میروم و سجده شکر بجا می آورم که اداره امور کشور دست جانشین معصوم است

سلام

من نطنزی هستم و کسانی که با شهرستان نطنز آشنا هستند میدونند نطنزی ها و بادرودی ها خیلی دل خوشی از هم ندارند

اما امروز فهمیدم بادرودی ها شرف دارند به بادی ها.حزب بادی آقای دکتر.حزب باد....

پاسخ:
چرا چون تبریک گفتم؟ باید فحش می دادم؟ نمی دانم شما اهل کجا هستید؟ اما به اصلاح طلب ها خیلی شبیه هستید که تمکین به رای ملت را اگر با نظر شما یکی نباشد بر نمی تابید!
کاش می گقتید نشانه حزب باد بودن چیست. به هر حال هم نظنزی ها و هم بادرودی ها به فردی مثل شما شرف دارند.
اما شابد از تشکر از احمدی نژاد بر افروخته اید.
اولا تشکر از کسی که دوره اش به پایان رسیده و دارد می رود که نمی شود حزب باد!
ثانیا بنده انتظار فتنه گری از وی داشتم. اما آنچه پیش بینی میکردم محقق نشد. حالا یا از اول بنا نداشته و ما اشتباه می کریدم  و یا سمبه را پر زور دیده است و زمینه پیدا نکرده است.
از رای دادن با تاخیر وی که بگذریم انتخابات را هم تبریک گفت. یعنی آنچنان تصویر غیر منطقی از خود به جا گذاشته است که اگر منطقی عمل کند جای تشکر دارد.
شاید هم تبریک به روحانی را درست نمی دانید. نه آقا. ما به پیروز انتخابات تبریک می گویئیم هر چند از پیروزی اش ناراحت باشیم. رهبری و همه رقبا چنین کردند و باید چنین می کردند. تبریک می گوئیم و در عین حال در سنگر اصولگرایی آماده مواجهه با هر نوع انحرافی هستیم.

دیگر با دولت تدبیر و امید دیگر امیدی به اجرای گفتمان انقلاب اسلامی نیست یار کدخدا پیروز شد
پاسخ:
رئیس جمهور نه به تنهایی می تواند مشکلات کشور را حل کند و نه می تواند بهتنهایی آن را منحرف کند. ما باید در مقابل هر نوع انحرافی به صورت فعال بایستیم. پشت ولایت محکم باشیم و گوش به فرمان او.
اصلاح طلب ها به اتحاد انسجام رسیدند به سبب رهبری واحدی که داشتند اما متاسفانه اختلاف سلایق اصولگرا ها را از هم جدا کرد حریف را دسته کم گرفتند ولی باید گفت  وَعَسَىٰ أَن تَکْرَ‌هُوا شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ‌ لَّکُمْ ۖ وَعَسَىٰ أَن تُحِبُّوا شَیْئًا وَهُوَ شَرٌّ‌ لَّکُمْ ۗ وَاللَّـهُ یَعْلَمُ وَأَنتُمْ لَا تَعْلَمُونَ  آیا این نباید آغازی بر این باشد که عزیزان اصولگرا رهبری واحد داشته باشد و اتحاد خویش را حفظ کنند آیا رای به روحانی نشانه خسته شدن ملت از جریان اصولگراییست عزیزی میگفت رای روحانی به دلیل انتخابات شوراها بالا رفت زیرا عده ای فقط بخاطر اقوام خویش که کاندیدای شوراها بودن رای داند نظر حضرتعالی راجع به این مسائل مطروحه بنده چیست
و تشکر از شما که موضع سیسی به نفع دوستان هم حذب نگرفتید 
واقعایتش اینکه من آمدم سری به سایت شما بزنم تا موضع شما را ببینم که با دیدن این پست خرسند شدم 
زنده باد اصولگرای واقعی دکتر قدیری 
به نظر شما با رئیس جمهور شدن روحانی سرنوشت جلیلی چه خواهد شد؟ آیا ایشان تغییر می کنند؟  در صورت عدم تغییر ایشان با توجه به اختلافات این دو نفر باهم چه اتفاقاتی خواهد افتاد

چفیه ها را باز کنید!
صدای ضرغامی توی سرم دَنگ دَنگ صدا می‌کند که (اگر مختار قبل از سال ۸۸ ساخته شده بود ممکن بود این حوادث اتفاق نیفتد.)

حاشا و کَلّا، جناب ضرغامی. حاشا و کَلّا.

نمی‌دانم فریاد و آهمان را از دست حامیان و دوستان با بصیرت انقلاب کجا باید ببریم. نمی‌دانم. با بصیرتانی که مانند «رُفاعه» و «عبداله بن مالک»، حجّت شرعی تراشیدند و چفیه بر گردن و عکس شهدا به دست، به انقلاب خنجر زدند.

چرا؟ از خودم می‌پرسم چرا و برایش جوابی پیدا نمی‌کنم. آیا واقعاً از نتایج نظر سنجی ها بی اطلاع بودید؟! کسانی تا به این حد بی‌ اطلاع را چه به کار سیاست؟! یا چیز دیگری جلوی چشم‌هایتان را گرفته بود که پیش پا افتاده‌ترین تعاملات سیاسی را انجام ندادید؟

این کدام بصیرت است که همه دست‌آوردها را در گلوگاه پایداری، اینگونه می‌بازد.این کدام حمایت از گفتمان انقلاب اسلامی است که ظرف چند روز با تزویر موضعش را تغییر می‌دهد و با دروغ، سخنرانی قبلی‌اش را اعلام نظری خصوصی اعلام می‌کند؛ اصلا شما با چه مجوزی با مردم دودوزه بازی کردید. این کدام کارکشته سیاستی است که نمی‌داند باید به نفع بالاترین نظرسنجی کنار کشید.

چرا؟ از خودم میپرسم و جوابی نمی‌یابم. از هواداران عادی که با شعارهای شما گردتان جمع شدند گله‌ای نیست. شِکوه و تمام شِکوه از شماهاست که خود را قَیّم همه چیز و همه کس می‌دانید ولی فهم سیاسی‌تان آنقدر ناچیز است که میدان سیاست را با کُری‌خواندن‌های فوتبال این محله و آن محله اشتباه گرفته‌اید.

آقایان! بازی برده را با حجّت‌های شرعی‌تان به باختی تبدیل کردید، تلخ. بلندگوهای پرصدایتان را خاموش کنید، عبا از تن درآورید، چفیه‌ها را از گردن باز کنید و بروید. بروید گوشه‌ای پیدا کنید که از هیاهوی دنیا دور باشد. و آنوقت، نه به خدا، و نه به ما، و نه به شهدا، بلکه به خودتان پاسخ بدهید چرا اینگونه با انقلاب معامله کردید.

به پروردگار سوگند که دوستان جاهل، کم از دشمنان زیرک نیستند.
تاهمیشه … فدای سید علی
http://tahamishe.ir/post/54

پاسخ:
سلام . زود قضاوت نکنید. اگر گفتن که قالیباف را تخریب نکنید برایان بود که اگر قرعه به نام قالیباف و روحانی افتاد بتوانیم از او دفاع کنیم. منهم خودم اصولگرایان را با همه نقاط قوت و ضعف تخریب نکردم تا بعدا بتوانم اگر حکم بین انتخاب او با روحانی یا عارف شد بتوانیم از او دفاع کنیم. مراقب باشید خودی ها را تضعیف نکنید.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام دکتر

خسته نباشید

شما، ما و خیلی های دیگه سعی کردن که دلسوزترین و گوش به فرمان ترین آدم بره ولی نشد ، از رفتن آقای روحانی حداقل از این بابت ناراحت نیستم که اکثر مردم می گفتن ما هر چی هم رای بدیم کسی رییس جمهور میشه که رهبر ( ***** *** **** *** ** ** ***** ***** ******* ** ***** ) بخواد خدا رو شکر که با چشم های ناپاکشون دیدن آقای جلیلی نرفت و عزیز دلشون آقای روحانی رییس جمهور شد ...

اگه اونا هم نصف منطق ما رو داشتن مملکت وضعش بهتر از این بود ...

اگه سه دولت آقایان موسوی ، هاشمی و خاتمی مقابل آقای احمدی نژاد بودن الان همه در کنار آقای روحانی هستن ، امیدوارم به قول هوادارانشون ایران رو گلستان کنن ، ایرانی که ما اصولگرا ها براشون جهنم کردیم!!!!!!!!!!!!!

نفستون حق و قدم هاتون استوار

یا علی

پاسخ:
البته هیچکس نظر رهبری را نمی دانست. خیلی از مردم به این دلیل به روحانی رای دادند که لباس روحانیت بر تن داشت و تنها روحانی بین نامزدها بود. وی نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی بود و روحانی در فیلم تبلیغاتی اش روی تاییدات رهبری از روحانی در زمان تصدی مسئولیتش مانور زیادی داد. در روستاها هم تبلیغ می کردند که روحانی عضو جامعه روحانیت مبارز ایران و نماینده رهبری در شورای الی اننیت ملی است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">