پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۰۰ ب.ظ

۴

پاسخ قدیری ابیانه به یک نظر واصله

يكشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۰۰ ب.ظ

نظر: قدیری بسوز شعار مردم در دیشب مشهد : موسوی موسوی رایتو پس گرفتیم .  یا حسین میرحسین

قدیری: اگر عده ای چنین شعاری دادند متحجر هستند. بر فرض که 5 میلیون رایی که روحانی بیشتر از موسوی آورده باشد هم مربوط به موسوی بوده باشد که پس گرفه شده، هنوز تا 11 میلیون تفاوت رای 6 میلیون فاصله است. و باز هم احمدی نژاد برنده بود. البته احمدی نژاد 24 میلیون رای رئیس جمهور شد یعنی 6 میلیون بیش از روحانی.

ولی خودتان هم می دانید که رای موسوی همان 13 میلیون نفر بود. سران فتنه در جلسات خصوصی شان اعتراف کردند.

تفاوت شما به اصطلاح اصلاح طلبان با ما اصولگرایان این است که ما به تفاوت 260 هزار رای تمکین می کنیم و روحانی را رئیس جمهور اعلام می کنیم و شما به 11 میلیون رای احترام نمی گذارید و ادعای تقلب نموده و به دشمن خدمت می کنید.

این یعنی شما فاشیست هستید و ما متمدن. شما مثل طالبان افغانستان هستید و ما اوج مدنیت. شما دیکتاتور هستید و ما حافظ جمهوریت. شما متحجر هستید و ما مترقی

بنده از اینکه عده ای چنین شعاری در مشهد بدهند نمی سوزم ولی دلم به حال عقب افتادگی های آنها می سوزد. چقدر تحجر؟!!!!

۹۲/۰۳/۲۶

نظرات  (۴)

۲۷ خرداد ۹۲ ، ۱۰:۱۶ میم. کارمند ساده
با سلام
جناب قدیری! من از وقتی شما رو شناختم، دوستتون داشتم. چون فکر میکردم شما انسان منطقی و روشن بینی هستید و تونستید با منطق و با عملکرد صادقانه و صحیح ادواردو آنیلی رو با اسلام اشنا کنید.
این چندوقت قبل وقتی می دیدم یکسره مشغول روشنگری درباره مشایی هستید، تعجب میکردم. برای اینکه مشایی اصلاً ارزش بحث و نقد و این حرفا رو نداره! آقا هم مرتب هشدار میدادند که به حاشیه ها و مسائل فرعی نپردازید.
بهترین مقابله با مشایی ندیدن او بود.
من وقتی مطالب پی در پی شما رو درباره مشایی می دیدم، حتی گاهی شک میکردم که نکنه شما خودتون هم جزو همون جریان انحرافی هستید و با این به اصطلاح تحلیل هاتون دارین تنور رو گرم میکنین تا مشایی بیشتر به چشم بیاد!!! انشاءالله که اشتباه کرده باشم.
بعداً دیدم کاندیدای اصلحتون رو جلیلی معرفی کردین. بازم تعجب کردم!... آقای قدیری! مگه شما خودتون توی پیامتون به ملت توی همین سایت نگفتین که برای شما «برنامه» مهمه؟ خداوکیلی حمایت شما از جلیلی بر مبنای کدوم برنامه بود؟؟؟ حرفای جلیلی چه ربطی به برنامه ها و دیدگاههای شما داشت؟؟ جلیلی حتی یک درصد از روشن بینی شما رو داره؟؟ انصافاً برنامه های محسن رضایی قویتر نبود؟؟
اینجوری شد که من باز فکر کردم انتقادات شما به مشایی فقط یه بازی بوده!.. و شما خودتون توی تیم دولت هستید و دارید خیلی باسیاست و زرنگی از دولت حمایت می کنید. برنامه و این حرفا هم کشک!!!
خلاصه آقا.. تمام موضعگیری های شما بر اساس یه سری شعار بود نه برنامه. به روحانی ایراد میگرفتین، عکس دست بوسی و بادزدن و اینا رو نشون میدادین. از حداد تعریف میکردین، میگفتین فرهنگیه! به ولایتی هم علاقه داشتین و اینا... میگفتین ولایتی یا جلیلی اگه بیان، ولایت مدار هستن!! یعنی محسن رضایی و قالیباف و غرضی هم ولایت مدار نبودن دیگه!!!...
این که میشه همون روش احمدی نژاد که میگه همه دله دزدن، فقط من خوبم!!
این چجور تحلیل هایی بود؟؟
حالام این بابا رأی آورده. شما همینجوری فرمالیته فقط برای حفظ ظاهر تبریک گفتین. ولی خیلی تابلو ناراحتین!!!
آقای قدیری! خداکنه شما توی تیم احمدی نژاد نباشین! وگرنه دلم میسوزه از این همه علاقه که در این سالها به شما داشتم و هنوزم دارم.
برادر من! مردم میگن هاله ی نور، شما میگی نورپردازی سالن و اینا!!! مگه ما با روشن و پرنور بودن محیط از نظر فیزیکی مشکل داریم؟؟؟ ما دردمون اینه که این بابا خودشو مقدس میدونه!! یعنی واقعاً شما نمیفهمین که احمدی نژاد منظورش از هاله ی نور، روشنایی سالن نیست؟! یعنی همه ی خودستایی های بیمارگونه ی این آقا رو ندیدین؟؟ چرا خودتونو به اون در میزنین؟؟ سکوت اگر میکردین بهتر بود از اون توضیحی که دادین!!
یه چیز دیگه... من خودم توی این 8سال از دولت و از شخص احمدی نژاد حمایت کردم. برای این که نمیخواستم مملکتم رو تضعیف کنم. توی دلم غصه میخوردم، ولی مراقب بودم نظام رو تخریب نکنم. اما الان که مطالب شما رو میخونم دیگه خیلی دلم میسوزه!... آقا! شما فکر میکنید مردم در جریان برگزاری انتخابات نیستن؟ تیم برگزارکننده انتخابات که از آسمون نمیاد! همین ماییم که در شعبه های اخذ رأی میشیم مسئول صندوق و بازرس و این حرفا. شما میدونین، ماهم میدونیم، همیشه توی همه ی انتخابات ها اعمال نظر میشه و یه اتفاقایی میفته. این نه بده، نه جای سرزنش داره. در همه جای دنیا همینه، و بایدم باشه. این بصورت کلی معنیش تقلب نیست. ولی برادر! دور قبل، با اون شرایط که یه عده از مردم پشت در شعبه ی اخذ رأی کتک خوردن و پلیس متفرقشون کرد و نذاشت رأی بدن... و... و... با همه ی اینا موسوی 13 میلیون رأی داشت. خداوکیلی احمدی نژاد بیشتر از 16 میلیون داشت؟؟؟ اگه همه چی سالم برگزار میشد، موسوی برده بود. در بهترین وضعیت کار به دور دوم می کشید. فقط برای اینکه روی خاتمی رو با 21 میلیون رأی کم کنن و نشون بدن که احمدی نژاد طرفداراشو از دست نداده، رأیش شد 24 میلیون!!!!
حالا انکار کنین. اونایی که نمیدونن و بیخبر هستن که هیچ.. ولی شما و مایی که میدونیم، چه جایی برای انکار وجود داره؟؟؟
پیش خودتون، وجدانتون، و پیش خدا هم میتونین توجیه کنین؟؟!!
حالا گذشت. خوب شد که موسوی نیومد. رأی مجدد احمدی نژاد به نفع اقتدار نظام بود (فقط رأی آوردنش؛ وگرنه خودش از اول تا آخر کلاً ضرره!!!).
الانم اینو بدونین که مردم حالشون از هر چی اصلاح طلب و اصولگراست بهم میخوره. مردم آرامش میخوان. روحانی اگه اصلاح طلب محض بود رأیش اینقدر نمیشد.
مردم از جنگیدن با تمام دنیا خسته شدن. به اصلاح طلبا رأی میدن برای اینکه فکر میکنن اونا با آرامش بیشتری با دنیا برخورد میکنن. شمشیرو از رو نمی بندن....
خلاصه اینکه از تحلیل های فضایی دست بردارین. یه جوری حرف نزنین که مردم عادی احساس کنن شما دلتون خوشه به یه مشت شعار و تخیل و از درد مردم بی خبرین و واسه خودتون حرف سر هم میکنین.
بپذیرید که اگه اصولگراها حرفشونو یکی میکردن و با یک گزینه ی واحد میومدن هم، فوقش کار میکشید به دور دوم. و توی دور دوم اصولگراها با مغز به زمین میخوردن! مردم همون 4 سال پیش نشون دادن که از اصولگراها هم ناامید شدن، مثل اصلاح طلبا!!!
این 4 سال مردم تحمل کردن و با شمارش معکوس منتظر بودن تا عمر این دولت سر بیاد.
این بازی اصلاح طلبی و اصولگرایی بازی بیهوده ایه که خسارتشو مردم دادن...
 تو رو خدا دست بردارین از این بازیها. اینو بفهمین که خواست مردم این چیزایی که شما میگین نیست.
نه خاتمی، نه احمدی نژاد هیچ گلی بسر این ملت نزدن.
آقای قدیری! برای ما همون آقای قدیری مستقل و روشن بین و خردمند و منصف و مؤمن باقی بمونید و خودتونو آلوده ی اینجور اصولگرایی ها نکنید.
ما بجز اصول دینمون به هیچ اصلی گرایش نداریم. ولمون کنین توروخدا!!!!
   
پاسخ:

با سلام  دوست عزیز.

بنده وقتی می گویم اصولگرا هستم همان اصول دینمان را می گویم. وگرنه بنده عضو هیچ حزب و گروهی نیستم.

معتقدک که جامعه باید روز به روز بهتر بشه یعنی مطابق با اصول اسلامی اسلامی تر بشه.

اما در مورد مشایی. یک کسی مثل بنده ا گر مشایی را تحلیل و افشا کند اسکال ندارد ولی اگر یکی مثل دبیر شورای عالی امنیت ملی می خواست علنی نقد کنه صلاح نبود. جلیلی هم به همین دلیل انگ ارتباط با دولت و جریان انحرافی را خورد که موضع نگرفت. به هر حال معتقدم یکی باید جواب انحرافی ها رو بده و من خودم را مسئول می دونم. اینها برنامه داشتند و با افشاگری های بنده قدری ضربه خوردند. از کاری که کردم خوشحالم. انگ وابستگی به مشایی به بنده که اصلا نمی چسبد.

بنده گفتم که برنامه برایم ملاک است ولی این را هم گفتم که کف مطالبات بنده این است که اصولگرا باشد و ولایتمدار.

آقای جلیلی تقریبا برنامه ای نداد و ازاین بابت حق با شما است اما کسانی که برنامه دادند چه گفتند؟

هیچکدام برنامه ندادند. گفتند مشکل چیست و گفتند که حل مشکل اشتغال،‌تورم  و گرانی و قدرت ژول ملی و قدرت خرید مردم رادر اولویت گذاشته اند.

پس هیچکدام برنامه ندادند و فقط شعار بود. برخی ها گفتند 100 روزه و برخی ها گفتند دوساله مشکلات را حل می کنند. که به نظر بنده شدنی نیست. اصولا معتقدم دولت به تنهایی نمی تواند مشکلات را حل کند مگر مردم همراهی و مشارکت کنند.

اقلا آنکه برنامه نداده بهتر از کسی است که وعده های بیجا و نشدنی داده است.

البته همه نامزدها مسلمان م تعهد و دلسوز کشور هستند.

آقای رضایی بهتر از دیگران به موضوعات اقتصادی اشراف داشت ولی او هم شعارهایی داد که به نظر بنده شعارهای نشدنی است.

مثلا اینکه گفته 23 میلیون تومان جهیزیه به دخترها می دهد این مبلغ معادل 42 سال یارانه نقدی است. یا معادل 28 سال سهم هر نفر از نفت است.

شعارهای دیگر مردم پسند و نشدنی. هیچکدام نگفتند منابع این برنامه هار از کجا تامین می کنند.

بنده خودم برنامه داشتم و دارم ولی خوب احراز صلاحیت نشدم. و برنامه هایم قابل دانلود است. البته ممکن است برنامه های بنده رای آور نباشد ولی برنامه ای است که در صورت تحقق بهاهداف خواهیم رسید. آنهمبا مشارکت مردم.

بنده ولایتمداری آ»ها را نفی نکردم.

هیچکدام را هم به دزدی متهم نکردم. از آقای غرضی هم خیلی خوشم آمد. البته او گفت که ارزش ریال از دهها سال قبل چه روندی را طی کرده ولی در مورد دستمزدها نگفت که افزایشش بیش از افزایش نرخ ارزهای خارجی بوده.

بله بنده ناراحتم ازاینکه روحانی رای آورده ولی به او تبریک می گویم و بالاتر از تبریک آمادگی دارم اگر بخواهند کمکشان کنم. چون الان دیگر رئیس جمهور ایران است.

تبریک گفتن عیب نیست. حسن هم هست.

در مورد هاله نور شما متوجه نشدید که این مطلب بنده کنایه و طنز است.

ای کاش احمدی ن‍‍ژاد در مورد هاله نور دروغ می گفت. بدتر آن است که باورش شده باشد. و به نظرم باورش شده بود.

باورش شده که مشایی مقدس است.

یعنی او متوهم است و کار را به جایی می رساند که می نویسد تردید ندارم که چاوز رجعت خواهد کرد. این بدتر است.

شما در مورد تقلب در انتخابات 88 دچار توهم هستیئ هرچند سران فتنه می دانستند که دروغ می گویند و متوهم نبودند. اگر اشکال داشت قانونا اعتراض می کردند و به پیشنهاد شمارش ده درصد آراء تن می دادند. خودشان هم می دانستند تقلب نشده. تاج زاده و دیگران اعتراف کردند.

به هر حال از نظرتون متشکرم.

اولا رای ملت در 88، 40 میلیون بود که احمدی نژاد 4 میلیون بیشتر از نصف اورده بود نه 11 میلیون تفاوت.شما برای روحانی تفاوت را از نصف حساب می کنید حال آنکه برای احمدی نژاد را نه!!!!!
پاسخ:
به هر حال ما به رای اکثریت به روحانی تمکین کردیم ولی اصلاح طلبان بر علیه رای ملت در صدد کودتا بودند وفتنه به پا کردند.
دیکتاتور تر از جناح چپ من سراغ ندارم . چون سالها با آنها کار کردم . خدایی اگر آرا بر عکس بود اینها دبشب چه میگردند مجددا آتش به پا نمیکردند.
آفرین دکتر خوب جواب دادی .اگر کسی یک ذره انصاف عقل و درایت داشته باشه همین چند کلمه بسه.
موفق باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">