پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۲۱ ب.ظ

۰

پاسخی به مقاله اجنه منتشره در سایت ایران

يكشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۲۱ ب.ظ

سایت ایران در مطلبی تحت عنوان «اصول‌گرایان و درس‌های انتخابات ۹۲» با ذکر صفاتی مثل « انقلابی، مکتبی و مردمی، شجاع و تیزبین برای آقای محمود احمدی نژاد نوشته است: «جریان مدعی اصولگرایی در نبود احمدی نژاد وزنی برای تأثیرگذاری در حوزه‌هایی که با انتخاب مردم مرتبط است ندارد و این گزاره در انتخابات اخیر به اثبات رسید.»

//bayanbox.ir/id/4329803325139678629?viewدر ادامه مقاله به هزینه های میلیاردی در تبلیغات انتخاباتی اشاره کرده ولی به هزینه کردن صدها میلیاردها تومان از بیت‌المال توسط رئیس جمهور به نفع مشایی اشاره ای نمی‌نماید.

سایت ایران که این مقاله را به نقل از ایرنا نوشته است مدعی است که اصول‌گرایان آراء خود را به این دلیل از دست دادند که از پشتوانه احمدی نژاد بی بهره بودند حال آنکه یکی از دلایل کمتر بودن آراء آنها به دلیل تبلیغ گسترده رقبا بر حمایت پنهان احمدی نژاد از جلیلی بود و این نگرانی که جلیلی ادامه دهنده روش احمدی نژاد در دور دوم  باشد.

لطمه ای که احمدی نژاد به گفتمان انقلابی زد را باید از این گفتمان زدود و ای کاش زودتر و قاطع‌تر آقای جلیلی مواضعش را در مورد مشایی و احمدی نژاد روشن می‌کرد.

روزنامه ای که در روز اعلام اسامی نامزدهای احراز صلاحیت شده هیچ اشاره‌ای به آن نکرد و روز پنجشنبه 23 مهر یعنی یک روز قبل از برگزاری انتخابات تیتر اصلی‌اش بود «مشایی کیست؟».

یعنی روزنامه ای که با زحمت زیاد شکل گرفته است را با حاکمیت عناصر خودفروش جریان انحرافی به کاغذ پاره تبدیل کرده است. از یک انسان به دور است که این‌چنین روزنامه ای را به لجن بکشد. شاید کار اجنه بوده!

و اما در مورد وزن جریان انحرافی و احمدی ن‍ژاد همین بس که در حالی که گروه های مختلف اصولگرا و اصلاح طلب توانستند با نسبت های متفاوت، نامزدهای خود را روانه شورای شهر تهران کنند، هیچ یک از منسوبین به دولت که با لیست «در امتداد مهر» در انتخابات شورای شهر تهران شرکت کرده بودند، موفق به کسب رای مردم نشدند.

پروین احمدی نژاد عضو شورای سوم و خواهر رئیس جمهور فعلی، شیخ الاسلامی وزیر کار و رئیس دفتر احمدی نژاد،، علی ذبیحی مشاور ارشد احمدی نژاد، هما فلاح تفتی همسر سعید مرتضوی رئیس سازمان تامین اجتماعی و کرد زنگنه رئیس سازمان خصوصی سازی از اعضای اصلی فهرست انتخاباتی دولت بودند که هیچکدام در انتخابات شورای شهر  تهران برگزیده نشدند.

امید است مرداد ماه، خبرگزاری ایرنا و روزنامه ایران و رسانه های وابسته به دولت و کارمندان شریفشان از  از شر جریان انحرافی رهایی یابند بدون اینکه گرفتار فتنه گران شوند.

۹۲/۰۳/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">