پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۰، ۰۸:۲۲ ق.ظ

۰

دشمن می‌خواهد عناصر خود را وارد مجلس کند

سه شنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۰، ۰۸:۲۲ ق.ظ

به گزارش «نسیم»، محمدحسن قدیری ابیانه عصر جمعه در گردهمایی اعضای کانون‌ها و رده‌های بسیج دانشجویی استان قم در تالار امام خمینی(ره) پردیس قم دانشگاه تهران تاکید کرد: پیشنهاد می‌کنم هر مسئول بسیج در هر رده‌ای که هست یک معاون بین الملل داشته باشد و این معاون بین الملل مسئول هماهنگی برای اثر گذاری روی مخاطب بین الملل باشد.

وی با اشاره به اینکه نسل جوان باید در عرصه سایبر به تولید محتوا اقدام کند، تاکید کرد: آمریکا می‌خواهد خانواده کسانی که در جنگ‌های عراق و افغانستان حضور دارند به فرزندانشان افتخار کنند اما باید با برملا کردن جنایت‌های سربازان آمریکایی موجب تزلزل در جبهه نظامی آمریکا شویم.

این کارشناس مسائل بین الملل با اشاره به برداشت نادرست از میزان درآمد نفتی گفت: مردم اکثر تصور غیر واقعی از درآمد دولت دارند و این موجب می‌شود فکر کنند دولت هر کاری بخواهد می‌تواند انجام دهد و تمام مشکلات را می‌توانند با درآمد نفت حل کند.

وی تاکید کرد: این تصور از درآمد نفت فاجعه است و ما اگر بخواهیم از اقتصاد وابسته به نفت رهایی بیابیم باید وابستگی ذهنی به مقوله در آمد نفت را کاهش دهیم.

قدیری ابیانه به انتخابات مجلس اشاره کرد و اظهار داشت: نامزدهای انتخابات وعده کارهای بزرگ می‌دهند اما نمی‌گویند که چگونه و با چه درآمدی می‌خواهند این وعده‌ها را عملی کنند.

وی اضافه کرد: ما از هرکسی که در خط ولایت باشد حمایت می‌کنیم اما این را هم باید بدانیم که دشمن می‌خواهد عناصر خود را وارد مجلس کند و در این خصوص باید هوشیاری لازم را داشته باشیم.

کارشناس مسائل بین الملل خاطرنشان کرد: ما از سیاسیون انتظار داریم که سینه خود را سپر کنند تا تیرها به رهبری نخورد.

۹۰/۱۲/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">