پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۵۳ ب.ظ

۳

پس از پخش نخستین مستند تلویزیونی انتخاباتی سعید جلیلی با عنوان «مردم +1»، اداره جنگلبانی نوشهر مانع از ادامه حضور دامدار افشاگر مافیای قطع درختان در محل کار خود شد.

دیدبان: پس از پخش نخستین مستند تلویزیونی انتخاباتی سعید جلیلی با عنوان «مردم +1»، اداره جنگلبانی شهرستان نوشهر مانع از ادامه حضور حسین اسلامی ـ دامدار افشاگر در فیلم ـ در محل کار خود شد.

در بخشی از مستند «مردم + 1» با اشاره به وجود مافیا در قطع درختان تنومند جنگل‌های شمال کشور، تصاویری از قطع درختان پخش شد اما جنگلبانی نوشهر در اقدامی عجیب و بجای پرداختن به اصل موضوع و اقدام علیه مافیای قطع درختان، حسین اسلامی ـ دامدار افشاگر در فیلم ـ را از حضور در جنگل، منع و ضمن تخریب اصطبل دام‌های وی، او را با جریمه مالی روبرو کرده و برخی اموال وی را مصادره کردند.

بنابر این گزارش اطلاعات رسیده حاکی از کشته شدن 6 راس از دام‌های وی به دلیل تخریب اصطبل و همچنین نابود کردن تمام محصولات لبنی اوست.

در اینجا می‌توانید بخشی از این مستند که مربوط به افشای مافیای قطع درختان است را ببینید.

مناسب است اقدام مذکور به عنوان اخلال در انتخابات مورد رسیدگی قرار گیرد. ضمنا ظاهرا سود و سوء استفاده از جنگل آنقدر بالا است که برخورد مافیایی با نامبرده کرده اند. خوب است دبیر محترم شورای عالی امنیت مل یدستور بررسی این مورد را بدهند.

۹۲/۰۳/۲۸

نظرات  (۳)

واقعا تاسف باره. خواهشا پیگیری کنید.

کجاست ازادی بیان
بهتر هست شما این موضوع را به سازمان بازرسی کل کشور ارجاع دهید 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">