پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۰، ۰۸:۲۳ ق.ظ

۰

انعکاس گسترده یک مطلب به نقل از سایت قدیری ابیانه

در تاریخ 13 شهریور 1390 مطلبی را تحت عنوان "ملاکی برای انتخاب همسری زیبا" به شرح زیر نوشتم که با عناون "زن مشارکتی نگیرید" به صورت گسترده ای در اینترنت منعکس گردید.

نتایج بررسی در گوگل نشان می دهد که مطلب مذکور در بیش از 112000 صفحه اینترنتی منعکس شده است.

البته برخی ها حدیث پایانی آنر ا در انعکاس مطلب حذف کردند.


ملاکی برای انتخاب همسری زیبا

یک سایت اینترنتی به مقایسه چهره آرایش کرده و بی آرایش هنرپیشه های ایرانی پرداخته است. این عکس ها می تواند نشانه خوبی برای کسانی باشد که ملاک زیبا بودن در انتخاب همسرشان برایشان مهم است.

بسیاری از زنان محجبه که ممکن است نسبت به بزک کرده ها زیبا جلوه نکنند، در صورت آرایش می توانند از این زنان پیشی بگیرند با این تفاوت که آنها آرایش و زیبایی و جذابت خود را انحصارا برای همسرشان می خواهند و راضی نمی شوند به صورتی در ملا عام ظاهر شوند که شهوت نامحرمان را برانگیزند.

توصیه بنده به مردانی که می خواهند ازدواج کنند این است که زن مشارکتی نگیرند، یعنی زنی بگیرند که جذابیت های جنسی شان را به مشارکت عموم نگذارند و آن را صرفا برای همسرشان بخواهند و در این زمینه حتما انحصار طلب باشند. پس در لحاظ زیبایی، یادتان نرود همسرتان را  صرفا از بین زنان محجبه و مومنه انتخاب کنید.

پیامبر گرامی اسلام (ص) فرموده اند: «بهترین زنان شما، زنی است که برای شوهرش آرایش و خودنمایی کند، اما خود را از نامحرمان بپوشاند.

۹۰/۱۲/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">