پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۲، ۰۱:۳۹ ب.ظ

۲

قدیری‌ابیانه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران: ژست مضحک حقوق بشری کانادا در قبال ایران

یک کارشناس مسائل استراتژیک گفت: دولتمردان فعلی کانادا برده صهیونیست‌ها هستند که حماقت در دیپلماسی را به حداکثر رسانده‌اند.

 " محمد‌حسن قدیری‌ابیانه " در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اظهارات مداخله‌جویانه وزیر خارجه کانادا بر علیه کشورمان، گفت: در کانادا انتخاباتی برای انتخاب شخص اول وجود ندارد چرا که نظام حکومتی این کشور به صورت سلطنتی اداره می‌شود.

وی تصریح کرد: گرفتن ژست‌های حقوق بشری توسط کانادا مضحک است چرا که کانادا برخلاف کلیه کشورهای دیگر اجازه دایر شدن صندوق‌های رای برای حضور ایرانیان در انتخابات ریاست جمهوری را فراهم نکرد.

 

این کارشناس مسائل استراتژیک افزود: کانادا به دزدان بیت‌المال پناهندگی می‌دهد و باید گفت که حکام فعلی کانادا  برده صهیونیست‌ها هستند و حماقت در دیپلماسی را به حداکثر رسانده‌اند.

 

وی ادامه داد: حتی کشورهایی مانند انگلیس و آمریکا اجازه برقراری صندوق‌های رای برای ایرانیان مقیم را صادر کردند اما کانادا مانع رای دادن ایرانیان شد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: ایرانیان مقیم کانادا  برای استفاده از حقشان باید کانادا را ترک و سرمایه خود را به ایران منتقل کنند و علاوه بر آن کسانی که قصد مهاجرت و تحصیل در کانادا را دارند بهتر است در تصمیم خود تجدید نظر کنند.

ملاحظات:  وزیر خارجه کانادا مجبور به عذر خواهی از ایران شد.

۹۲/۰۴/۰۲

نظرات  (۲)

آیا شما در کابینه آقای روحانی حضور خواهید داشت ؟سفیر ؟وزیر؟ معاون وزیر ؟مدیر؟چون شما یک فرد مذهبی معتقد وارزشی هستید و در هرپستی که حضور داشته باشید خیانت نمی کنید بهترین پست برای شما وزیر جهاد کشاورزی هست تا با نظریات وافکار خود می توانید ایران را به خودکفائی کشاورزی برسانید   
پاسخ:
هیچ پیشنهادی به بنده نشده است. قطعا وزارت جهاد کشاورزی به تخصصی نیاز دارد که بنده فاقد ان هستم. از لطف شما هم متشکرم.
ولی در این مطلب ننوشتید کانادا در باره ایران چه گفته؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">