پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۲، ۰۴:۰۹ ب.ظ

۳

محمدحسن قدیری ابیانه در گفتگو با «نسیم»: عصبانیت سلفی‌ها در مصر در مقابل تفکر شیعیان به‌علت نگرانی از منطق قوی تشیع است/ سلفی‌ها و وهابیون دست‌پرورده استعمار انگلیس هستند.

مهمترین محورهای گفتگوی محمد حسن قدیری ابیانه، کارشناس مسائل سیاسی با خبرنگار «نسیم»، به شرح زیر است:

-  سفارت خانه های آمریکا و اسراییل در مصر به نمایندگی از آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی عامل اصلی دامن زدن به اختلافات قومی ، قبیله ای و مذهبی برای رواج بی ثباتی در این کشور مهم عربی است.

-  صهیونیست و آمریکا توانسته اند از سلفی‌ها و وهابیون در اعمال تروریستی و اختلاف افکنی در کشورهای مختلف استفاده کنند.

-  اسراییل و غرب در مصر در دامن زدن به اختلافات و شیعه هراسی موفقیت‌هایی را کسب و کشتار شیعیان را در مصر باید نتیجه توطیه صهیونیست‌ها دانست.

-  هم دستی صهیونیست‌ها و وهابیون با رژیم صهیونیستی و آمریکا در سوریه نیز کاملا مشهود و صهیونیست ها بصورت آشکار از سلفی‌ها و وهابیون تروریست در سوریه حمایت و آنها را مسلح می‌کنند.

-  در صورت حاکمیت سلفی ها در سوریه چنان قتل عامی از مردم به راه خواهد افتاد که در تاریخ بشریت کم نظیر خواهد بود.

-  عصبانیت سلفی ها در مصر در مقابل شیعیان بخاطر نگرانی از منطق قوی تشیع و پایه ی سست سلفی گری و وهابیت که ریشه در استمرار انگلیس دارد می‌باشد.

-  ابراز نگرانی از گسترش تشیع در مصر نشانه احساس ضعف در مقابل منطق شیعه است.

-  مردم مصر به تعامل با پیروان سایر مذاهب اقوام و دوستان اهل بیت معروف هستند.

-  سلفی‌ها و وهابیون دست پرورده استعمار انگلیس هستند و در مقابل شیعیان احساس ضعف می‌کنند.

-  شیعیان همواره احترام اهل سنت را در هر کشوری چه اقلیت و چه اکثریت حفظ کرده‌اند و بر وحدت همه مسلمانان در مقابل سلطه‌گری استکبار ایستادگی می‌کنند.

۹۲/۰۴/۰۴

نظرات  (۳)

۰۴ تیر ۹۲ ، ۲۲:۰۴ یزدان سهرابی

قتل وحشتناک 4 شیعه مصری به دست افراط گرایان مذهبی، خروجی عدم آگاهی، تفکر های کپک زده سلفی های افراطی  و نشانه بارزی از تفرقه افکنی استکبار جهانی است، دین مبین اسلام هیچ گاه دستور به  اقدام خشنونت طلبانه و غیر انسانی نداده است، این افراد نه تنها پیرو سنت رسول الله(ص) نیستند بلکه تفکرشان برخاسته از افکار شیطانی است چرا که شیطان انسان را همواره به قتل و نوع کشی دعوت می کند و همانگونه که در قرآن کریم آمده است،  چهره خبیث شیطان به عنوان ان الشیطان لکما عدومبین معرفی شده است.

 بی شک این اقدام شیطانی افراط گرایان به ظاهرسنی مذهب مصر، عملی است که هیچ انسان آزاده و عدالت طلبی پذیرای آن نیست و  وجدان انسان های فهیم و آگاه را بدرد می آورد، سلفی های های افراطی مصر و کشورهای عربی چنانچه می خواهند از تفکر شیطانی خود دفاع کنند راهش کشتن آنسان های آزاده و خداجو نیست، راهش حمله ددمنشانه و وحشیانه گرگ صفتانه نیست، بلکه بهترین روش برای دفاع از هر دین و آئینی منطق و استدلال روشن و مبرهن است، ازآنجا  که در مذهب تشیع منطق، استدلال، انسانیت، شعور و معرفت جاری است ، سلفی های افراطی بدلیل عدم حجت و استدلال کافی در دفاع از تفکر کپک زده خود که برخاسته از اندیشه های انگلیسی و استعماری است  راهی جز کشتار وحشیانه و دعوت به قتل عام شیعیان ندارند، ابزارشان قتل، اهدافشان استعماری و نفاق است.

نیمه شعبان نماد، عدالت طلبی، آزادگی ،آرامش،سلامت و سعادت بشری  است، حال آیا  این سلفی های افراطی  بوی از انسانیت و شرافت برده اند،که این گونه انسان های طالب حقیقت و آزادگی و انسانیت را به فجیع ترین روش ها به قتل می رسانند.

بی شک، استعمار جهانی به سرکردگی اسرائیل غاصب،  انگلیس و آمریکا خواب های رنگینی برای مسلمانان دیده اند، که با ایجاد تفرقه و نفاق در بین مسلمانان جهان در صدد تحقق نقشه خود خواهد بود، امروز ما شاهد و نظاره گر  قتل و عام شیعیان مظلوم در سوریه، عراق، افغانستان،پاکستان و... بدون هیچ گناهی هستیم ، فرزندان شیعه سه ساله، به جرم شیعه بودن سر برده می شوند ،جوانان شیعه را به جرم شیعه بودن گردن می زنند، آیا این همان تحقق نقشه شیطانی کفر نیست،آیا در نقشه شیطانی کفر محدود نابودی شیعه تنها ترسیم شده است!؟ شیوخ، ومفتی های عرب بدانند، در این نقشه شیطانی، آنها نیز قربانی خواهند شد.

سران و شیوخ مرتجع عرب، مقصر اصلی این کشتارهای بی رحمانه و وحشیانه اند، حال دستگاه قضایی مصرمی بایست بدون هر گونه مماشات، تساهل و تسامح با عاملان قتل شیعیان در مصر برخورد نماید و آنها را در دادگاه بی طرف و عادل محاکمه نماید، و مسببان را به جزای عمل حیوانی خود برساند، چرا که عدم برخورد جدی با عاملان این فتنه، آتش آن یقیناً دامن مفتی ها، مسئولان حکومت مصر را فرا خواهد گرفت و فردا نوبت آنان خواهد شد.

مسلمانان در سراسر جهان و مخصوصاً در کشورهای عربی بدانند ، راه نجات از فتنه و کفر جهانی که با لطایف االحیل به جنگ با اسلام و انسانیت آمده است،  تمسک به آیه نورانی قرآن حکیم یعنی: و اعتصمو بحبل الله جمیعاً و لا تفرقوا است، و عدول از آن گناهی نابخشودنی خواهدبود.

 

/مدرس دانشگاه پیام نور

 

سلام استاد 
به نظر شما خطر وهابیت ترکیه و عراق رو هم تهدید میکنه؟
و لبنانو وارد فصل جدیدی از جنگ کنه؟
استاد مگه سایر کشورها در مورد نقش پشت پرده سفارات usa &england نمیدونند که اجازه ی جولان در تمام عرصه ها رو بشون میدن!
چرا جلو گیری نمی کنند؟
یعنی ممکنه مثله اردن. مصر هم دارایه سیاست پشت پرده ای باشه؟ 
سلام استاد 
به نظر شما خطر وهابیت ترکیه و عراق رو هم تهدید میکنه؟
و لبنانو وارد فصل جدیدی از جنگ کنه؟
استاد مگه سایر کشورها در مورد نقش پشت پرده سفارات usa &england نمیدونند که اجازه ی جولان در تمام عرصه ها رو بشون میدن!
چرا جلو گیری نمی کنند؟
یعنی ممکنه مثله اردن. مصر هم دارایه سیاست پشت پرده ای باشه؟ 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">