پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۲، ۰۵:۳۰ ب.ظ

۳

http://www.apam.ir/wp-content/uploads/2011/10/index.php_.pngصفحه 166 کتاب زن در اسلام و غرب تالیف قدیری ابیانه:

مسئولان بلندمرتبه ارتش آمریکا امیدوارند با آزادی رابطه جنسی نظامیان ارتش با حیوانات، آمار تجاوزات درون‌سازمانی ارتش آمریکا رو به کاهش گزارد. مجلس سنا آمریکا با لغو قانون مجازات نظامیان ارتش آمریکا که به برقراری روابط جنسی با حیوانات تمایل دارند، موافقت کرد.

   به گزارش بولتن‌نیوز 3 دی 1390 مجلس سنای آمریکا طرح لغو مجازات برای نظامیان همجنس‌گرا و سربازانی که با حیوانات روابط جنسی انجام می‌دهند، با 93 رای موافق و هفت رأی ممتنع به تصویب رساند. این قانون در حالی در ایالات متحده به‌تازگی به تصویب رسید که تا پیش از این بر اساس ماده 125 آیین دادرسی نظامی ارتکاب لواط با انسان، همچنین برقراری رابطه جنسی با حیوانات را غیر قانونی دانسته بود و هر شخص نظامی که با همجنس خود و یا حیوانات رابطه جنسی برقرار می‌کرد، در صورتی که اتهام وی به اثبات می‌رسید، در دادگاه نظامی محاکمه می‌شد.

    به موجب این قانون:

الف) هر فرد مشمول این فصل از قانون که مرتکب جماع نفسانی غیرطبیعی و خلاف اصول متعارف با فرد دیگری، اعم از همجنس یا جنس مخالف و یا با یک حیوان گردد، محکوم به جرم لواط خواهد بود. نفوذ هرچند اندک برای احراز جرم و نقض این قانون کافی است.

    ب) هر فردی که ارتکاب به جرم لواط از سوی وی محرز گردد، باید طبق حکم دادگاه نظامی مجازات شود.

   چرایی به‌رای‌گذاشتن طرح رابطه با حیوانات را باید در اظهارات رئیس انجمن پژوهش‌های خانواده آمریکا جست. «تونی پرکینز» در این‌باره به سی‌ان‌ان گفت: تلاش برای حذف لواط از قوانین نظامی از سوی سناتورهای لیبرال دموکرات سنای آمریکا آغاز و با حمایت پرزیدنت اوباما همراه شد تا سیاست «نپرس و نگوی» ارتش را از میان بردارند .وی افزود: «این بحث به طور کلی در مورد استفاده در ارتش برای پیش‎برد برنامه‌های اجتماعی رادیکال حکومتی است». پرکینز ادامه داد: «آنها نه‎تنها سیاست نپرس و نگو را به حالت تعلیق درآوردند، بلکه با مشکل دیگری نیز مواجه بودند و آن اینکه، طبق قوانین جزائی ارتش، عمل لواط غیرقانونی است؛ درست همان‎گونه که زنا غیرقانونی محسوب می‌شود. پس آنها می‌بایست ممنوعیت قانونی علیه لواط را نیز از بین می‌بردند.

   پرکینز گفت: «در حال حاضر، طبق آیین‌نامه هماهنگ دادرسی نظامی (UCMJ)  هیچ ابزار قانونی برای مجازات حیوانی‌گری و آزار و اذیت جنسی حیوانات وجود ندارد».

   باب مگینیس، سرهنگ سابق ارتش، به سایت خبری CNSNews.com  گفت: چنانچه سربازی مرتکب عمل لواط با حیوانی شود- اعم از اینکه این حیوان متعلق به دولت باشد یا نباشد، آیا طبق قوانین هماهنگ ارتش این عمل، جرم قابل تعقیبی خواهد بود یا خیر؟ به اعتقاد من این پرسش هنوز پاسخی ندارد.

این سرهنگ ارتش آمریکا افزود: خواننده این سطور پس از اینکه از خندیدن دست بردارد، لازم است این سؤال را مطرح کند که آیا مسئله منافع دولت، منافع ارتش و منافع کشور را به بهترین شکل ممکن تأمین می‌کند یا خیر؟ من که این‎طور فکر نمی‌کنم.

   وی افزود: متأسفانه بپسندیم یا نه، سربازان در گذشته، خواسته یا ناخواسته، مرتکب این نوع رفتارها شده‌اند. تصویب این طرح در حالی است که در بیشتر ایالت‌های آمریکا، همجنس‌گرایان دارای مشروعیت قانونی بوده، حتی در برخی ایالات، همجنس‌گرایان دارای حق قانونی ازدواج با یکدیگر نیز هستند. در تاریخ ۱۹ دسامبر ۲۰۱۰ میلادی، با رأی مجلس سنای ایالات متحده آمریکا، حضور همجنس‌گرایان در نیروهای نظامی ایالات متحده آمریکا مجاز شد. قانون «نپرس، نگو» که برای سال‌ها مانع از اعلام گرایش همجنس‌گرایانه برخی سربازان ارتش آمریکا بود، با رأی موافق ۶۵ عضو سنا و به رغم مخالفت ۳۱ سناتور عضو حزب جمهوری‌خواه باطل شد. مسئولان بلندمرتبه ارتش آمریکا امیدوارند با آزادی رابطه جنسی نظامیان ارتش با حیوانات، آمار تجاوزات درون سازمانی ارتش آمریکا رو به کاهش گزارد؛ چراکه به‌تازگی اداره امور کهنه‌سربازان آمریکایی در گزارشی با اشاره به وضعیت سوء استفاده‌های جنسی نظامیان آمریکایی آورده است: از هر سه سرباز زن آمریکایی یک نفر در دوران خدمت در ارتش مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته است و بیشتر این افراد اجازه شکایت در این خصوص را نداشته‌اند.  طبق این گزارش خطر مورد تجاوز قرارگرفتن سربازان زن آمریکایی حاضر در جنگ عراق بیش از کشته شدن در حوادث تروریستی در این کشور بوده است. با توجه به اینکه نزدیک به دویست هزار زن در ارتش آمریکا خدمت می‌کنند، تاکنون نزدیک به 67000 سرباز زن آمریکایی مورد تجاوز قرار گرفته‌اند.

http://www.apam.ir/wp-content/uploads/2011/10/index.php_.png

http://www.hamechibazar.ir/wp-content/uploads/3621.jpg

http://20ist.com/wp-content/uploads/2012/04/Monaliza-3.jpg

http://www.iiiwe.com/image/external/600x0/V2hVcFNwVCVcNVcoUXxYewl5A3hUaQMhADcGPgk3AG9WblhuWiMAYlRoDTAMIVlmVDkGMgIxCz5WcwZ_DjFRZVdlVXJTY1QxXDdXdVEjWGIJegNlVGEDNAAnBjoJOABvVmRYJ1pnAHFUYA,,.jpg

http://www.apam.ir/wp-content/uploads/2011/10/index.php_.png

http://www.iiiwe.com/image/external/600x0/V2hVcFNwVCVcNVcoUXxYewl5A3hUaQMhADcGPgk3AG9WblhuWiMAYlRoDTAMIVlmVDkGMgIxCz5WcwZ_DjFRZVdlVXJTY1QxXDdXdVEjWGIJegNlVGEDNAAnBjoJOABvVmRYJ1pnAHFUYA,,.jpg

http://www.hamechibazar.ir/wp-content/uploads/3621.jpg

http://20ist.com/wp-content/uploads/2012/04/Monaliza-3.jpg

۹۲/۰۴/۰۴

نظرات  (۳)

البته نگهداری حیوانات حلال گوشت همانند مرغ وخروس اگر کسی حیاط داشته باشد نه تنها از لحاظ شرعی اشکال ندارد بلکه حتی من شنیدم نگهداری این حیوانات موجب دور شدن بلایا از خانه انسان میشود 
متاسفانه در کشور ما هم مردم به نگهداری حیوانات در خانه می پردازند و نه به این حد که در غرب است ولی شاید روزی در کشور ما هم این اتفاق شوم بیفتد زیرا هر روز و هر روز تهاجم فرهنگی غرب بیشتر و بیشتر می شود.از لباس ،سبک آرایش ،نحوه ی زندگی و.... تجملات و چشم هم چشمی آفت جامعه ی ایران شده است مدگرایی که خود از غرب سرچشمه می گیرد.شاید روزی مد شود که باید با حیوان ازدواج کرد!همان طور که مد شد در تهران و خیلی جای دیگر حیواناتی مانند سگ و میمون و...را سوار ماشین ،در خانه و ...نگهداری می کنند.
پاسخ:
ان شاالله هرگز چنین اتفاقی در کشور ما رخ نمی دهد.
در هرصورت غربیها دیگه از انسانیت خارج شدند ونمیشه نام انسان را بر روی آنها گذاشت ودر حقیقت با حیوان هیچ تفاوتی ندارند ولی چیزی که فکر منو مشغول کرده این هست که اینها با این همه فساد جنسی که انجام میدهند و اینهمه تجاوز و لواط چه جوری از لحاظ علمی اینهمه پیشرفت کردند>؟ ولی ما که دیندار هستیم ومسلمان ومعتقد واین گناهان را انجام نمی دهیم پس چرا از لحاظ علمی اینهمه عقب هستیم چرا اینهمه فساد مالی صورت میگیرد؟
پاسخ:
آنها به خاطر همجنس بازی و رابطه با حیوانات و بی حجابی و فحشا پیشرفت نکردند. بلکه به دلیل ساعت مفید کار و قناعت و ساعت مفید مطالعه پیشرفت کردند. ژاپنیها که زندگی اخلاقی تری داشتند بیشتر از غربی ها پیشرفت کردند. اگر غربی ها این روابط فساد آلود را نداشتند خیلی بیشتر پیشرفت می کردند.
بنده در کتاب «کلیدهای پیشرفت، عوامل و موانع فرهنگی کار، تولید و سرمایه» علل پیشرفت این کشورها و نیز علل عقب ماندگی های خودمان و راه حل ها را مطرح کردهام که می توانید آ« را خریداری یا به صورت رایگان از سایت خودم دانلود فرمایید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">