پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۸ تیر ۱۳۹۲، ۰۱:۵۰ ب.ظ

۹

همه سران حدود بیست‎وهفت، هشت دقیقه تمام، مژه نزدند. این‎که می‎گم مژه نزدند، غلو نمی‎کنم. اغراق نیست، چون نگاه می‎کردم، همه سران مبهوت مانده بودند.

به گزارش جهان، پنجره در مطلبی برخی اظهارنظرهای عجیب مقامات ارشد دولت نهم و دهم را درباره امام زمان(عج)، رجعت و معنویت را در شماره جدیدش منتشر کرد که در ادامه می خوانید:

احمدینژاد در دیدار با آیتالله جوادی آملی پس از سخنرانی در سازمان ملل/سال ۸۴

وقتی در خیابان‎‎ها راه می‎رفتیم، به هر ساختمانی می‎رفتیم، همه توجهات به‎سمت هیئت ایرانی بود، کأنه هیچ کس دیگری نبود. من روز آخری که سخنرانی کردم، تقریبا همه سران بودند یکی از همان جمع به من گفت: «وقتی تو شروع کردی «بسم‎ا...» و «اللهم» را گفتی، من دیدم یک نوری آمد، تو را احاطه کرد و تو رفتی در یک حصن و حصاری... تا آخر»؛ من خودم هم اینو احساس کردم که فضا یک دفعه عوض شد و همه سران حدود بیست‎وهفت، هشت دقیقه تمام، مژه نزدند. این‎که می‎گم مژه نزدند، غلو نمی‎کنم. اغراق نیست، چون نگاه می‎کردم، همه سران مبهوت مانده بودند. انگار یک دستی همه آنان را گرفته بود، آن‎جا نشانده بود. چشم‎‎ها و گوش‎های‎شان را باز کرده بود که ببینند از جمهوری اسلامی پیام چیست.

احمدی نژاد / سفر استانی به سیستان و بلوچستان/ سال ۸۵

احمدی‎نژاد در پاسخ به اعتراض یکی از معاونین استانداری که اعتبارات کشور محدود است و چرا این همه وعده‎‎های ده‎‎ها میلیارد تومانی به هر شهر داده می‎شود، گفته است: «نگران نباشید دو سال دیگر امام زمان (عجل‎الله‎تعالی‎فرجه‎الشریف) ظهور می‎کند و همه مشکلات را حل می‎کند.»

مهرماه ۸۶/دانشگاه کلمبیا

احمدی‎نژاد در دانشگاه کلمبیا سخنرانی می‎کند و ادعا می‎کند امام زمان به کمک وی آمده است و جلسه را مدیریت کرده است.

احمدینژاد در جمع طلاب مشهد/ اردیبهشت ۸۷

«امام زمان دارد جهان را مدیریت می‎کند و ما داریم می‎بینیم دست هدایت آقا امام زمان در همه امور کشور نمایان است.»

احمدینژاد در کنفرانس خبری/سال ۸۷

«انکار کردن کمک امام زمان خیلی بد است. خیلی بد است که بگوییم طی چند صد سال آینده امام ظهور نخواهد کرد؛ آیا شما این را می‎گویید؟»

احمدی نژاد دیماه ۸۹

رئیس‎جمهوری، با تأکید بر این‎که یقینا حضرت ولی عصر (عجل‎الله‎تعالی‎فرجه‎الشریف) اجرای موفق طرح هدفمندی یارانه‎ها را به‎عنوان صاحب اصلی عدالت مدیریت و هدایت می‎کنند، گفت: «من پیش از اجرای طرح هدفمند شدن یارانه‎ها خدمت مقام معظم رهبری رسیدم و ایشان فرمودند 'پول یارانه‎‎ها پول امام زمان است و برکت دارد.»

پیام احمدینژاد در پی فوت هوگو چاوز/ سال ۹۱

تردید ندارم که او بازخواهد گشت و به‎همراه همه صالحان و حضرت مسیح (علیه‎السلام) و [به‎عنوان] تنها باقیمانده از نسل پاکان، انسان کامل، خواهد آمد و جامعه بشری را در استقرار صلح و عدالت کامل و مهربانی و کمال یاری خواهد کرد. تا چاوز را در زمره یاران حضرت ولی عصر قرار دهد.

ملکزاده معاون رئیسجمهور و رئیس سازمان گردشگری/ سال ۹۱

درسته که بنده رو آقای احمدی‎نژاد به‎عنوان معاون رئیس‎جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی و... حکم داده، ولی بنده این حکم خودم رو از حضرت ولی عصر (عجل‎الله‎تعالی‎فرجه‎الشریف) و عنایات خاصه حضرت علی بن موسی الرضا (علیه‎السلام) دارم.

مشایی در دیدار شماری از نخبگان/ اردیبهشت ۹۲

خیلی فکر کردم که چطور می‎توانیم امام زمان (عجل‎الله‎تعالی‎فرجه‎الشریف) را به دنیا معرفی کنیم و خداوند لطف کرد و بعد از این‎که آشناتر شدیم، دیدیم خودشان به فکر امروز و جهان بودند. امامی که آن‎ها به القاب مختلف معرفی می‎کنند، بهار انسان است. بهار انسان‎ها!

غلامحسین الهام/۳ تیر ۹۲

احمدی نژاد وفادارترین و هوشمندترین یاور امام زمان بوده و ان‎شاءالله با ظهور حضرت امام زمان (عجل‎الله‎تعالی‎فرجه‎الشریف) دکتر محمود احمدی‎نژاد نیز رجعتی دوباره خواهد داشت و در آن زمان به‎دنبال استقرار اسلام ناب خواهد بود.

این داستان ادامه دارد؟!

۹۲/۰۴/۰۸

نظرات  (۹)

دوست عزیزم، دیده بان 1404

از توضیحات شما ممنونم. من البته یک تحلیلگر سیاسی نیستم. یکی از مردم عادی کوچه و بازارم. اما از تحلیل شما استفاده کردم.
ضمناً وبلاگتان را نمیتوانم ببینم. ظاهراً آدرس را اشتباه تایپ کرده اید.

خداوند عاقبت و فرجام کار همه ی ما و مسئولان نظاممان را خیر قرار دهد و به همه ی ما بصیرت عطا کند.

با امتنان
sh
۱۳ تیر ۹۲ ، ۱۶:۵۳ دیده بان1404
دیدگاه شمادرباب سیاست یعنى سیاست لیبرال؛سیاست سکولار سیاستى که دین را از سیاست جدا مى داند واژگان بیان شده از جانب شماهم تایید حرف بنده است(قدرت؛اعتبار؛شهرت...)درباب مردم و تفکر آنان و حتى درباب انتخابشان اشتباه فکر کردید شاید یک جوان نسل سومى براساس بیانات جناب احمدى نژاد که مستند مستدل صحبت کرد راى داد اما نسل اول و دوم انقلاب که زندگى کردن در آن دوران را نمیتوان اینطور تحلیل کرد.جناب راى آقا روحانى راى2حزب و3قشر بود.کارگزاران(سرمایه گذاران)واصلاح طلبان(حامیانه موسوى و خاتمى)و برخى عوام(که شعارهاى ایشان را معیار انتخاب قراردادن که درصورت انجام ندان باعث ریزش راى خواهد بود) البته جناب روحانى باید تمام سعى خود را در به انجام رساندن شعار هاى خود داشته باشد تا راى او با ریزش روبه رو نشود.شما اگر انتخابات گذشته که در سایت جناب دکتر موجود است را بررسى کنید خواهید دید که خیلى مسائل دست به دست هم داد جناب روحانى راى آورد.بر اساس بیانات مقام معظم رهبرى هم نباید فعالیت ها و خدمت گزارى هاى دولت را زیر سوال برد.و درباب انحراف ایشان هم باید مقابله کرد و اعلام برائت.که بنده در وبلاگ شخصى خود(dideban1404.blogfa.comدرباب انتخابات92 بیانات و تحلیل هایى را درج کردم.باتشکر از تحلیل و بیان شما.
۱۳ تیر ۹۲ ، ۱۶:۴۹ دیده بان1404
سلام.((درجوابsh)).جنابى که تحلیل سیاسى به دور از تعصب داشتید برخى از بیانات شما قابل قبول است اما برخى دیگر را که بیان کردید باعث این برداشت شد که شما شناخت اصولى بر جامعه و مردم ایران ندارید.اول از شما میپرسم که چه کسانى برچسب(انحرافى)(جلیلى بیاد جنگ میشه)(آیاجلیلى همان احمدى نژاد است؟)...در سطح جامعه باب کرد؟؟؟مگر نه اینکه روزنامه ى آرمان وابسته به اصلاح طلبان این دیدگاه را در ذهن مردم جاداد باتیتر(آیاجلیلى همان احمدى نژداست)یاستاد برخى از کاندیدا بودن که چون سواد تحلیل واستدلال نداشتن و علاوه بر آن کاندیداى مورد نظر برنامه اى بر اساس واقعیت و حقیقت جامعه نداشتند امابا القاى اینکه فلانى پشت سر ماست وضع اقتصادى خوب میشود راى جمع کردن.اما این را هم نباید فراموش کرد که اگر نشود آبرو وحیثیت برخى ها بدتر از وضع موجود مى شود زیرا نبود واقع بینى از بودجه برخى مسائل مردم رابدبین تر خواهد کرد. و هواداران برخى از کاندیداحاضر بودن به زمین و زمان چنگ بزنن تا کاندیداى موردنظرشون راى بیاره(یعنى همان دروغ؛سیاه نمایى؛...)((بله جناب هاشمى جایگاه غیر قابل انکارى دارد اما این جایگاه براى چه کسانى و چه قشرى قابل قبول است؟؟))((بگیم10میلیون از اون18میلیون))که برخى هاشون سرمایه دار بودن و در دوران احمدى نژاد دچار وضع اسفبارى شده بودند و برخى عوام که فکر کردن با اومدن هاشمى وضعشون خوب خواهد شد که اگر نشود این راى با ریزش روبه رو مى شود.درباب رد صلاحیت هاشمى و مشایى تحلیلى که بیان کردید یعنى زیر سوال بردن شوراى نگهبان؛شاید هاشمى و مشایى سکوت کردن درباب رد صلاحیت اما اطرافیان آنان با نامه به رهبرى همچون دختر امام دست به گلایه و نامه بازى زدن که احمدى نژاد هم گفت بنده هم به رهبرى نامه مینویسم.مجبور به سکوت بودند به چنددلیل1)فتنه ى88ودیدگاه مردم نسبت به آنان 2)اینکه آقاى روحانى دوست و رفیق جناب هاشمى تایید صلاحیت شده3)بستر جامعه چه رفتارى را میطلبد...شاید روز9دى رابا خودشان مرور کردند و سکوت کردن.هاشمى از منظر برخى ها داراى ابهت است نه اکثر جامعه.راستى چرا هر دوره جناب رفسنجانى پا به عرصه ى انتخاباتى میگذارند؟؟!!چرا در این دوره بیان میکرد اگر رهبرى اجازه دهد وارد عرصه مى شوم!!همچینم نباید مدیون ایشان باشیم.
سلام
با اجازه ی آقای دکتر

ببخشید «کریم عزیز»
مادامی که احمدی نژاد نظرش بطور قطعی روی مشایی بود، مطمئن باشید که در مقابل رد صلاحیت او، بلوایی بپا میکرد دیدنی!!
در حالی که مشایی شد یک وسیله ای برای حواس پرت کردن، و نظر احمدی نژاد روی جلیلی بود.

اینها همه ش یک بازی بود که به مردم القا کند گزینه ی دولت حذف شد! و دولت هم سکوت کرد! و جلیلی هم ربطی به دولت ندارد! چون احمدی نژاد اصلاً درباره اش حرف نمیزند! و تازه خود آقای جلیلی صراحتاً اعلام کرده که «اگر احمدی نژاد از من حمایت کند، من از او تبرّی میجویم»!!!

ولی با همه ی اینها بیشتر مردم از لحن و بیان و مواضع آقای جلیلی به این نتیجه رسیدند که جلیلی حتی اگر گزینه ی دولت هم نیست، خواسته یا ناخواسته «کپی برابر اصلِ» احمدی نژاد است! و از ترس اینکه مبادا آمدن جلیلی عملاً مساوی باشد با ابقای احمدی نژادیسم!!! به او رآی ندادند.

حقیقت این است که آقای جلیلی، حتی اگر صددرصد هم «مبرّی و بلکه حتی مبرّا» از احمدی نژاد بود، ولی تاوان شباهتهای فراوان با احمدی نژاد را داد. و این مایه ی تأسف است! چون احمدی نژاد با عملکرد نادرست باعث شد مفاهیمی چون «ساده زیستی»، «مقاومت»، «مردمی بودن» و بسیاری ارزشهای دیگر سقوط کند و بی اعتبار شود.
همچنانکه عملکرد به دور از دقت و تدبیر خاتمی مفاهیمی همچون «آزادی»، «اندیشه»، «اصلاحات»، «تنش زدایی» و ارزشهای متعدد دیگری را زیر سؤال برد.

ضمناً اگر محققانه و بدور از تعصب بررسی کنیم، نمی توانیم نقش هاشمی را در این باره نادیده بگیریم.
در جایی که هاشمی با آن جایگاه غیر قابل انکار، رد صلاحیت میشود، مشایی دیگر چه حرفی برای گفتن دارد؟؟!!
 اگر هاشمی در برابر نظر شورای نگهبان غوغا بپا میکرد، دستاویز خوبی بود که احمدی نژاد هم بلوایی به راه بیندازد و بدنامی و تقصیرش بیفتد به گردن هاشمی. ولی وقتی هاشمی چنین نکرد، احمدی نژاد عملاً خلع سلاح شد. چون در آن شرایط احمدی نژاد یا هر کس دیگری اگر هر اقدامی غیر از سکوت میکرد، آبروی «خودش» را باخته بود!
.........

بنابراین آقای دکتر شما در تحلیلهایتان درباره ی مشایی ابداً اشتباه نکردید. ولی داستان کلاً تغییر کرد و بازی گردانان بگونه ی دیگری بازی کردند!! و این یعنی سیاست!!

فقط یک نکته:
هاسمی را چرا ندیده میگیرید؟؟؟
در سال 84 اگر هاشمی در عرصه ی انتخابات نبود، احمدی نژاد چگونه میتوانست دیده بشود؟؟!! احمدی نژاد قدرت و شهرت و اعتبار و ریاست جمهوری را مدیون هاشمی است. به هاشمی حمله کرد و به چشم آمد! از هاشمی دیو غارتگر ساخت و رأی مردمی را بدست آورد که در توهم وحشت و نفرت از هاشمی گرفتار شده بودند. هرچند که گذشت زمان نشان داد محبوبیت مردی چون هاشمی را باد نیاورده که باد ببرد!!

امسال هم هاشمی با آمدنش فضای کشور را زنده و متحول کرد. این را هرکس انکار کند، بنظر من یا واقعاً کم اطلاع است یا واقعاً با هاشمی عناد دارد.
هاشمی با پذیرفتنِ رد صلاحیتش همه ی کسانی را که به طمع بهره برداری از این مسئله بودند ناکام گذاشت و آبروی دولت و احمدی نژاد را هم خرید و نگذاشت در پایان کار یک نقطه ی منفی دیگر به کارنامه ی احمدی نژاد اضافه شود.
با حمایتش از روحانی راه را برای او هموار کرد.
این مقدارش را دیگر همه میفهمند.

البته یک عامل مهم در پیروزی روحانی، عملکرد احمدی نژاد بود. عملکرد غلط او باعث شد تا احتمال پیروزی هر کسی که وارد عرصه بشود و دورترین فاصله ی ممکن با او را داشته باشد، در رقابت به شدت بالا برود!

۱۳ تیر ۹۲ ، ۰۹:۴۳ حامی ومنتقد دکتر احمدی نژاد
با سلام.
انسان های پاک اشتباه نمی کنند سادگی می کنندوسادگی پاکترین اشتباه دنیاست.
به نظرم ایران  دیگه شایدرییس جمهوری مثل احمدی نژاد که هم مردمی بود وانقلابی وولایت مدار که یک تنه بدون اینکه کسی بهش تبریک بگه وحتی یک عکس هم با امام نداشته باشه ! برای مردم کارکنه ،به روی خود نخواهد دید
پاسخ:
متاسفانه اعتقاد خود به ولایتمداری ایشان را کاملا از دست داده ام.
شما بارها گفته بودیید که اگه مشایی تایید نشه برای ریاست جمهوری احمدی نژاد دوباره قهر خواهد کرد ویه بازی در خواهد آورد ولی ایشان جواب خبرنگار رشاتودی روسیه را بسیار عالی جواب داد چرا شما از این رفتار احمدی نژاد دفاع نمی کنید جادارد در تحلیل خود تجدید نظر کنید یا حداقل شدت نبخشید دوستار شما کریم
پاسخ:
بله. آقای احمدی نژاد و مشایی هر دو خوب عمل کردند. بنده انتظار غیر منطقی از آقای احمدی نژاد داشتم. ولی بعد از انتخابات خوب برخورد کرد. اعتراضی نکرد. به روحانی تبریک گفت و به دیدن او رفت و در مصاحبه با رسانه های روسیه نیز از روحانی حمایت کرد.
رفتارش بسیار خوب بود.
بنابراین یا ما در تحلیلمان اشتباه کردیم. یا دعاهای از جمله خودم که آرزو کردم عاقبت به خیر شود موثر شد و یا اینکه به نحوی مهار گردید.
به هر حال رفتارهای غیر منظقی و اظهارات خود وی چنین برداشتی را ایجاد کرده بود. مثل همراهی با مشایی در روز ثبت نام و تبلیغ به نفع وی و البته همراه بردن مشایی در سفرهای های ریاست جمهوری و بازی تبلیغاتی پرچم را تحویل مشایی دادن و امثال آن.
۱۰ تیر ۹۲ ، ۱۶:۴۶ برگرفته از وبلاگ علیرضا احمدی نژاد

-احمدی نژاد در سال 1392: من نه استاندار بودم نه شهردار بودم و نه رئیس جمهور بودم من هیچ کدام از این ها نبودم من فقط اشتباهی بودم!?>

فکر می کنم پس ازپایان سریال مرد هزار چهره اولین پیامک طنزی که برام اومد همین بالایی بود،ازاین دست پیامک ها کم به دست من نمی رسد و من هم مثل بقیه می خندم و برای دوستام می فرستم و...،اما نمی دونم این آخری چرا یه جورایی من رو به فکر واداشت،...من اشتباهی بودم.

چند وقت پیش بابام (دکتر احمدی نژاد) تعریف می کرد که یکی از این آقایون بهش گفته بودکه می دونی مشکل شما چیه؟ و بعد ادامه داده بودکه مشکل شما اینه که خارج از دایره هستی برای همین هم هست که چپ و راست ، مدعیان اصولگرایی و اصلاح طلبی {داخل دایره ای ها!!}باهات این طوری برخورد میکننn. تواین سه سال به واسطه اخباری که به دست ما می رسید و شرایطی که یک نفر مثل من دارد واقعا به این نکته پی بردم که احمدی نژاد اشتباهی رئیس جمهور شد!آخه نمی شود که یکی بیاید همین جوری بخواهد نون ها رو آجر کنئ ، زنجیر اون دایره رو پاره کند  و بخواهد که به سمت عدالت(به سمت عدالت) حرکت کند و نخواهد در این بین سهم دوستان داخل دایره را بدهد ، کسی بیاید که نخواهد ...،

خلاصه این که تو این دوره زمونه که اتحاد یک حرکت کمیاب اجتماعی است با کمی دقت می توان شاهد شکل گیری یک اتحاد بزرگ اصول گرنمایان(+)اصلاح طلب نمایان_ در جهت دوختن و اتصال نقاط آسیب دیده دایره و همچنین بیرون انداختن نفوذی های احمدی نژادی در دایره_بود که خوشبختانه فکر می کنم این اتحاد تا سال آینده به 100% برسد.

احمدی نژاد اشتباهی بود چون معادلات نباید اینجوری جواب می داد و اشتباهی بود چون صاحبان اصلی این انقلاب (مردم) حامی او بوده وهستند و اشتباهی خواهد بود تا وقتی بخواهد با مردم باشد.

پاسخ:
او با شعارهای انقلابی و اسلامی و ولایتمداری آمد بعد زد به جدول تا چپ کرد. خودش مقصر است. ایا انتظار داشت ولایتمداران ولایت را رها کنند و او و مشایی را بچسبند؟!!! 
ببخشید یادم رفت این مثال رو هم بزنم که مثلا اگه همون شب مناظره ایشون با آقای کروبی و طرح قضیه هاله نور توسط کروبی و تکذیبش توسط احمدی نژاد آیا بهتر نبود ما هم هرچند آقای کروبی رو قبول نداشتیم ولی این یه حرفشو درست میدونستیم ولی متاسفانه ما ترجیخ دادیم برای قدرت چشممون رو روی دروغ گویی احمدی نژاد پیرامون هاله نور تو مناظره ببندیم
پاسخ:
هیچ رئیس جمهوری بیخطا نیست. تا زمانی که امتیازات مثبت بر منفی غلبه داشته باشدباید حمایت محتاطانه و منتقدانه کرد. و وقتی امتیازات منفی بر مثبت غلبه می کند باید مقابله کرد.
آقای ابیانه جسارت نشه ولی اتفاقا خوب شد شما اینا رو زدین تا معلوم شه انحراف احمدی نژاد از همون سال 84 هم بوده حالا انصافا تاکید دارم انصافا چرا جریان اصولگرایی در برابر این انحرافات که خودتون نمونه اش رو هم حتی در سال 84تا 87 آوردین سکوت کرد؟ قبول کنید سکوت مصلحتی اون روز اصول گراها اشتباه بود من خودم اصولگرا هستم ولی انصافا ما اشتباه کردیم که همون زمان که داستان هاله نور تو سازمان ملل رو مطرح کرد سکوت کردیم نباید میذاشتیم احمدی نژاد نماد اصول گرایی بشه خواهش میکنیم فقط نگید همه این ها القائات مشایی بوده خود احمدی نژاد به تنههایی سر دسته این انحراف بود ما اصول گراها حتی به شخصی مثل عماد افروغ هم که تو برنامه پارک ملت چند تا انتقاد ساده کرد بی رحمانه حمله کردیم وحالا آقای افروغ حق داره بگه اصول گرا نماها شکست خوردند نه اصول گرایی بله مصداق اصول گرای واقعی آقای افروغ  و توکلی هستن که حقیقت رو گفتن نه کسانی که به خاطر مصلحت ها پا روی حقیقت گذاشتن قبول کنید بینی و بین اللهی اشتباه کردیم اگه یک بار هم مردانه از مردم ایران عذر خواهی کنیم این مردم انقدر بخشنده هستن که ما رو ببخشن نه اینکه حالا بیاییم و با طرد احمدی نژاد جوری رفتار کنیم که انگار ما ازش حمایت نمی کردیم میگم بحث اینه که این انحراف قبل از خانه نشینی 11 روزه هم بود و ما ترجیح دادیم سکوت کنیم و اتفاقا از شخص خود آقای احمدی نژاد هم ناشی میشد کاش همه ما اصول گرا ها آقای افروغ رو سرلوحه اصول گرایی و مصداق بارز اصول گرایی بدونیم و سعی کنیم مثل ایشون رفتار کنیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">