پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۰، ۱۰:۴۴ ب.ظ

۰

   متن زیر به نقل از سایت شهید ادواردو که مربوط به سالهای قبل است عینا منعکس می گردد:

گروهکی موسوم به "سازمان مخفی جوانان مسلح چریکهای فدایی" که قبلا دکتر قدیری ابیانه را به ترور تهدید کرده بود، مجددا تهدید خود را تکرار کرده است و اعلام داشته است که در برنامه حضور وی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات (تپه های پونک) به مناسبت 16 آذرماه روز دانشجو و سخنرانی در مورد شهید مهدی ادواردو آنیلی، هسته های چریکی خود را به جلسه سخنرانی برای گوشمالی اعزام خواهد کرد.

این گروهک هتاک، لاف زن و دروغگو قبلا به اراجیفی روی آورده بود که توسل به آن موجب مضحکه قرار گرفتن آن سازمان شده بود. موضوع تهدید عینا به نقل از سایت دکتر قدیری ابیانه ذیلا منعکس می گردد:

گروهکی موسوم به "سازمان مخفی جوانان مسلح چریکهای فدایی" که قبلا اینجانب (قدیری ابیانه) را به ترور تهدید کرده بود و مدعی شده بود که روستای ابیانه در استان کرمان واقع شده است، مجددا تهدید خود را تکرار کرده است و اعلام داشته است که در برنامه حضور اینجانب (قدیری ابیانه) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات (تپه های پونک) به مناسبت 16 آذرماه روز دانشجو و سخنرانی در مورد شهید مهدی ادواردو آنیلی هسته های چریکی خود را به جلسه سخنرانی برای گوشمالی اعزام خواهد کرد.

متن تهدید این گروهک که در سایت آن سازمان منعکس شده است با حذف بخشی از فحاشی ها به شرح زیر است: "جهت گوش مالی جیره خوار و مزدور رژیم قدیری ابیانه .:(16 آذر برنامه سخنرانی در دانشگاه آزاد و نمایش فیلم ادواردو منگول).

مزدور کثیف و جیره خوار جهت اطلاع ( تو ) و ارباب (ددمنشت) اعلام می کنیم که در تاریخ ۱۶ اذر تعدادی از رفقا در هسته های چر یکی مسلح وابسته به کمیته شمال سازمان مخفی جوانان مسلح در دانشگاه ازاد حضور خواهند یافت .

تصویر مزدور جیره خوار و همدست قاتلین هزاران ایرانی بیگناه .

محمد حسن قدیری ابیانه که سالهای سال نیز در سفارت خانه های تروریستی جمهوری اسلامی علیه ملت ایران به توطئه مشغول بود. چریک های مسلح"

گرچه با شناختی که از این نوع گروهک دارم مطمئنم آنها از اعزام نیرو به جلسه خودداری می کنند و بعد از جلسه نیز مدعی خواهند شد که:

"وحشت سراپای مرا فراگرفته بود و دانشگاه غرق در نیروهای امنیتی بوده و لذا چریکها امکان عملیات را نیافتند، گرچه وحشت از چریک ها سراپای عناصر رژیم را فراگرفته بود."

شاید هم ادعا کنند که:

"چریکها یک یا چند بمب صوتی بی صدا!!! را در دانشگاه منفجر کردند به نحوی که صدای آن تا آنسوی مرزها نیز شنیده شد، گرچه چون بمب صوتی بی صدا بود، حتی نیروهای امنیتی نیز نتوانستند صدای آن را بشنوند و لذا ماموران از تاکتیک چریکها مبنی بر انفجار بمب صوتی بی صدا غافلگیر شدند و اصلا متوجه این اقدام چریکها، نه قبل و نه بعد از انفجار نشدند و این هم از اوج توانایی چریکی این چریک ها است."


در ارتباط با این تهدید لازم به ذکر است که امیدوارم این اعضا با حضور در جلسه راه را برای هدایت خویش فراهم نمایند. شاید به این واسطه از راه انحرافی ای که در پیش گرفته اند رهایی یابند.

ضمنا برای اینکه بتوانند بهتر هدف را شناسایی کنند آنها با به این آدرس در سایت خودم راهنمایی می کنم تاعکس رنگی مرا نیز داشته باشند تا بتوانند بهتر هدف گیری کنند.

اما یک نکته قابل توجه است و آن اینکه اگر علی رغم این تهدید چریکها آنها در دانشگاه حضور نیابند و مرا به قول خودشان تنبیه نکنند، نشاندهنده ضعف آنها و بلکه این موضوع خواهد بود که آنها اصولا نیرویی ندارند که بخواهند عملیات چریکی انجام دهند و تنها در حد تعداد اندکی وبلاگ نویس مقیم خارج خواهند بود و کارشان این است که ترورهایی را که دیگران انجام می دهند بر عهده بگیرند، مثل بر عهده گرفتن ترور شهید قاضی مقدس.

ظاهرا آغایان چرک ها خیلی به قبایشان برخورده که چرا علیرغم تهدید آنها به ترور اینجانب، بنده برنامه های عمومی خویش را از قبل در سایتم اعلام می کنم و تهدیدهای آنها هیچ خللی در برنامه های اینجانب نداشته است. کافی است نگاهی به برنامه های آبان ماه اینجانب بیاندازید.

این گوی و این میدان. وعده ما در 16 آذر در دانشگاه آزاد اسلامی.

ضمنا در آینده به دعوت از اینجانب برای حضور در مراسم در شمال کشور بیش از پیش لبیک خواهم گفت تا چرکها زحمت سفر به تهران را هم برای ترور اینجانب به خود ندهند.

۹۰/۱۰/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">