پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۴۱ ب.ظ

۳

اندیشکده گیت استون خاطرنشان کرد: ایرانی‌ها بهترین استراتژیست‌ها در خاورمیانه و حتی بهتر از استراتژیست‌های غرب هستند و به همین دلیل است که ایرانی‌ها به طور مداوم غرب را در تنگنا قرار می‌دهند و بر آن برتری می‌یابند.

هارولد رود تحلیلگر آمریکایی در این گزارش تحلیلی می‌نویسد: تقریبا حتمی است که ما به حسن روحانی رئیس‌جمهوری جدید ایران زمان می‌دهیم تا موقعیت خود را مستحکم کند و از این طریق به ایران حتی زمان بیشتری می‌دهیم تا توانایی هسته‌ای خود را توسعه دهد. این معنای انتخابات ریاست‌جمهوری اخیر ایران است که توسط رهبر عالی ایران تدارک شد.

وی می‌افزاید: برگزاری انتخابات اخیر یک حرکت ماهرانه از سوی رهبر جمهوری اسلامی و پیروزی برای وی در کنار شکست برای غرب و اسرائیل بود.

این اندیشکده آمریکایی در ارزیابی انتخابات ایران نوشت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر عالی ایران بار دیگر ثابت کرد که یک استراتژیست چیره‌دست و قهار است.

۹۲/۰۴/۰۹

نظرات  (۳)

 جانم فدای سیدعلی

۱۰ تیر ۹۲ ، ۲۳:۱۶ حامدسلمانی از کاشان
در دنیای سیاست معمولا افراد نمیتوانند ویژگی های مثبت خود را افزایش دهند واکثرا افراد ویژگیهای خوب خود را از دست میدهند.اما رهبر ایران با وجود اینکه نیم قرن از عمر فعالیت های سیاسی شان میگذرد باید گفت چیزی به جز زندگی زاهدانه خدمت خالصانه و حکومت عادلانه از ایشان دیده نشده است.ارزومند توفیق روز افزون ایشان هستیم.
نایب امام زمانه دیگه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">