پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۲، ۰۲:۴۴ ب.ظ

۷

قدیری خرماحمد خرم وزیر اسبق راه عضو کمیسیون زیر بنایی ستاد زیربنایی دولت یازدهم است. وی در گذشته خواستار نظارت سه کشور خارجی بر انتخابات کشور شده بود. وی همچنین بحران اقتصادی را فرصتی برای اصلاح طلبان دانسته بود. چنین فردی که به استقلال کشور و نهادهای رسمی آن اعتقادی ندارد نباید هیچ سمت مدیریتی در جمهوری اسلامی داشته باشد.
در حقیقت پیشنهاد نظارت کشورهای خارجی بر انتخابات ایران خیانت محسوب می گردد. بهتر است اقای روحانی وی را از کمیسیون مذکور نیز حذف کند.

احمد خرم وزیر راه دولت اصلاحات در مصاحبه با روزنامه زنجیره ای اعتماد گفته است: الان احزاب و انجمن های اصلاح طلب کمی بیش از حد لازم محافظه کار شده اند. بالاخره هزینه برخورد کردن را باید به جان خرید. نمی شود بدون هزینه در صحنه بود و فعالیت کرد. وی در بخش دیگری از صحبت خود می گوید: به نظر من احساس وجود بحران زمینه را برای تعامل بیشتر فراهم کرده است.

آقای خرم وجود بحران را زمینه مناسبی برای تعامل می داند. در حقیقت او تحریم های بیگانگان علیه انقلاب اسلامی و علیه مردم را برای اصلاح طلبان یک فرصت میداند!

مقامات آمریکایی قبلا گفته بودند که اصلاح طلبان از ایران خواستار تشدید تحریم ها شده اند. آقای خرم در اظهار نظری خائنانه گفته بود که باید سه کشور خارجی بر انتخابات ایران نظارت کنند.

محمد رضا خاتمی هم در ملاقات خصوصی با سفیر ایران پیروزی های هسته ای ایران را به ضرر اصلاح طلبان ارزیابی کرده بود! وی در مصاحبه با خبرنگاری غربی نظام سلطنتی اسپانیا را مدل مطلوبی از حکومت برای ایران دانسته بود.

احمد خرم در مصاحبه با این روزنامه همانند روسای سابقش به تعیین شرط جهت حضور اصلاح طلبان در انتخابات پرداخته و با اعلام شروط ۶ گانه که به زعم وی موجب تضمین سلامت انتخابات می شود حضور اصلاح طلبان در انتخابات پیش رو را منوط به تحقق این شرایط می داند.

"صراط" - یکی از روزنامه های اصلاح طلب که تلاش خود را به کار بسته تا اصلاحات را زنده نشان دهد با احمد خرم وزیر راه دولت اصلاحات به گفتگو نشسته است .

به گزارش سرویس سیاسی صراط نیوز ، احمد خرم در مصاحبه با این روزنامه همانند روسای سابقش به تعیین شرط جهت حضور اصلاح طلبان در انتخابات پرداخته و با اعلام شروط ۶ گانه که به زعم وی موجب تضمین سلامت انتخابات می شود حضور اصلاح طلبان در انتخابات پیش رو را  منوط به تحقق این شرایط می داند.

وزیر راه دولت اصلاحات در تشریح یکی از شروط جالبش برای انتخابات آورده : پذیرفتن یک نظارت بیرونی مثلا دعوت کردن از سه کشور اسلامی !! وی در ادامه دو کشور مالزی و ترکیه را برای اینکار انتخاب کرده و تعیین کشور سوم را به بقیه سپرده است!

خرم درپایان با رو آوردن به تهدید گفت: این شروط ما است و اگر حتی یکی از این شروط تحقق نپذیرد انتخابات رقابتی در کار نخواهد بود!

خرم در قسمتی از گفتگوی خود با آرمان روابط عمومی به سوالی مشابه آنچه چند هفته پیش از محمد رضا خاتمی پرسیده شده بود  که چرا اصولگرا ها از اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات خواهش و اصرار! می کنند گفت: یکی از دلایل دعوت برخی اصولگرایان از اصلاح طلبان برای آن است تا تنور انتخابات را گرم کنند . وی افزود: اصلاح طلبان نباید هیزم تنور اصولگرایان باشد.

خرم در پایان با خوش بینی خاص اصلاح طلبان گفت: اگر شروط اصلاح طلبان محقق شود صد در صد پیروزی از آن اصلاح طلبان است !

۹۲/۰۴/۱۷

نظرات  (۷)

مجلس ششم دستشون بود حدود 70 نفر از نماینده هاشون از شهرام جزایری به اتفاق رئیس مجلسشون پول گرفت البته متاسفانه امروز خبری درج شد که 21 نفر از نماینده های محترم مجلس پیشنهاد کردند بعد از اتمام دوره نمایندگیشون بهشون اجازه حمل سلاح و کارت ترافیک داده بشه ظاهرا اینجا رو با آمریکا اشتباه گرفتند 
پاسخ:
چه اشکالی داره بهشون کارت ترافیک بدن?
انشاالله تو انتخابات مجلس هم با قدرت شرکت میکنیم و مجلس هم تمام اصلاح طلب میکنیم دیگه اوون موقع  اگه خدا ااز دست آقای قدری و امثالهم را راحت میشیم .  دوست دارم قضایای  سال 88 رو روحانی بیاد گروهی تشکیل بده بررسی کنند ببینیم شما ها باز چه ج.ری حمله میکنید
پاسخ:
آقای روحانی قبلا راجع به فتنه 88 نظرش را گفته و فتنه گران را محکوم کردهاست.
ضمنا دولت اصلاحات و مجلس ششم دست شما بود. چه کردید؟ در فرض شما هم باز به عنوان شهروند نظراتم را بیان خواهم کرد کما اینکه در آ« زمان اینچنین کردم.
۱۸ تیر ۹۲ ، ۱۴:۴۶ حسین مازوچیان
سلام . هم من هم شما یادمون هست که خرم یکی از ضعیفترین وزرای دولت اصلاحات بود و اگه خاتمی رویه ی احمدی نژاد رو داشت همون 6 ماه اول برش داشته بود.حادثه ی قطار نیشابور یادمون نرفته.
۱۷ تیر ۹۲ ، ۲۳:۵۱ محمدصادقی
خیلی خوب بود ممنـــــــــون

 منم با نظر شما موافقم کسیکه  صحت انتخابات را بدون مدرک زیر سوال ببرد و از عوامل بیگانه برای دخالت در کشور سخن بگوید صلاحیت چنین پستی را ندارد ولی  

70 میلیون شهروند در کشور داریم آیا آقای روحانی می تواند به پیشنهاد تمامی مردم گوش دهد؟ 

بحث شخص نیست کاری نداریم خرم کی هست و چیکار کرده ولی رئیس جمهور باید مستقل باشه و تحت فشار از طرف گروهها و جریانات قرار نگیرد و اگر معتقد هست فردی شایسته پست وزیری هست انتخاب نماید درست هست که نمایندگان حق دارند که تائید نکنند ولی ما میبینیم این اظهار نظرها در مورد نحوه چینش کابینه از طرف گروهها و اشخاص صورت میگیره وحتی به نماینده ها هم تعیین تکلیف می کنند 
پاسخ:
بنده به عنوان شهروند حق انتقاد و پیشنهاد دارم. یادتان نرود که او رئیس جمهور همه ایرانیان است و نباید بگذارد نامحرمان در مناسب حکومتی بنشینند.
کسی که پیشنهاد دخالت بیگانگان در امور داخلی ایران را می دهد فاقد صلاحیت مسئولیت در نظام اسلامی است.
یک دفعه  هم روحانی بیاد ریاست جمهوری رو به شما بده و شما وزیر تعیین کنید 18 میلیون به روحانی رای دادند و حق انتخاب وزیر بر عهده رئیس جمهور هست 
پاسخ:
این حق را هم به مجلس دادند که تایید نکند. کسی که مشکلات مردم را برای خودش فرصت بداند. کسی که خواستار نظارت بیگانگان بر انتخابات که امور داخلی ایران است بشود به درد کارمندی هم نمی خورد چه رسد به وزارت.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">