پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۲، ۰۱:۲۷ ق.ظ

۰

قدیری ابیانه با بیان این مطلب که برگزاری نمایشگاه قرآن کریم تبلیغات دروغین و وقیحانه حکمای مرتجع منطقه مبنی بر تحریف قرآن توسط شیعیان را خنثی می کند، گفت: باید حقایق قرآن از طریق علوم هنری همچون نقاشی و طراحی برای آحاد ملتها تبیین شود.

محمدحسن قدیری ابیانه،در گفت وگو با خبرنگار ستاد خبری بیست ویکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم،با بیان این مطلب که این نمایشگاه گامی منحصر به فرد در جهان اسلام است، گفت: از زیبایی های این نمایشگاه علاوه بر محتوای آن، حضور گسترده مردم برای بازدید از نمایشگاه است.
وی ادامه داد: حضور پر شور بازدیدکنندگان از نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، انس و الفت و اعتقاد مردم به کلام الله را نشان می دهد.
کارشناس مسائل بین الملل با اشاره به اینکه امیدواریم اقدام خوب جمهوری اسلامی ایران در برپایی نمایشگاه قرآن، به سایرکشورها نیز سرایت کند، بیان داشت: امیدواریم در آینده ای نه چندان دور شاهد برگزاری این نوع نمایشگاه ها در سایر کشورهای اسلامی نیز باشیم.
وی با بیان این مطلب که نمایشگاه فرصتی را فراهم می کند که محصولات قرآنی در بخش های مختلف از جمله در زمینه های هنری در اختیار علاقمندان قرار گیرد، افزود: از زیبایی های این نمایشگاه به تصویر کشیده شدن قصه های قرآنی و برخی از آیات در قالب های هنری است.
قدیری ابیانه با اشاره به اینکه پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران در عرصه های علمی با وجود تهدیدات و تحریم های گسترده علیه ما، موجب شده که باور به امکان برقراری حکومت اسلامی و تحقق پیشرفت در سایه قرآن کریم تقویت شود خاطرنشان کرد: به برکت قرآن کریم امروز شاهدیم که ملت های مسلمان خواستار کنار زدن دولتهای غیر اسلامی و تلاش برای حاکم کردن حکومت های اسلامی هستند.
وی تاکید کرد: نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تبلیغات دروغین و وقیحانه وهابیت و حکمای مرتجع منطقه خاورمیانه مبنی بر تحریف قرآن توسط شیعیان را خنثی می کند.
کارشناس عالی امور استراتژیک با اشاره به اینکه یکی از راههای تبلیغ اسلام به تصویر کشیدن آیات و روایات است، گفت: شناسایی این آیات و روایات و تبدیل ان به هنرهای تجسمی همچون نقاشی و طراحی می تواند زمینه ای برای معرفی حقایق قرآنی باشد.

۹۲/۰۴/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">