پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۲، ۰۲:۴۲ ب.ظ

۲

متاسفانه امکان سوء استفاده از اطلاعات موجود در وزارت اطلاعات برای دولت هایی که سرکار می آنید وجود دارد.

روسای جمهور برای ماندن خودشان و یا واگذاری قدرت به جناح و حزبشان ممکن است تلاش کنند از اطلاعات موجود در وزارت اطلاعات برای تخریب رقبایشان سوء استفاده کرده و یا حتی با پاپوش درست کردن برای رقبایشان از امکانات این وزارت بهره ببرند. گذاشتن شنود و یا ورود به حریم خصوصی رقبا می تواند با این هدف انجام گیرد.

شنیده شده است که جریان انحرافی اقداماتی را در این رابطه انجام داده است و بنا داشتند برای زمینه سازی برای پیروزی نامزد جریان  انحرافی حتی وزیر اطلاعات را تغییر دهند که با حکم حکومتی رهبری این تغییر منتفی شد.

هدف اصلی وزارت اطلاعات باید حفظ امنیت ملی باشد و نباید بتوانند از اطلاعات و امکانات آن برای حذف رقبا در انتخابات و باقی ماندن در قدرت سوء استفاده شود.

لذا بهتر است وزارت اطلاعات به سازمان تبدیل شده و از زیر نظر دولت خارج شده و زیر نظر مستقیم مقام معظم رهبری قرار گیرد. چنین تحولی مانع سوء استفاده حزبی و گروهی و جناحی از اطلاعات و امکانات این وزارتخانه خواهد شد.

قدیری ابیانه، کارشناس مسائل سیاسی در سایت شخصی خود نوشت: وزارت اطلاعات باید از زیر نظر دولت خارج شود تا از امکان هرگونه سوء استفاده جناحی جلوگیری به عمل آید.

۹۲/۰۴/۲۴

نظرات  (۲)

چنین پیشنهادی را تا کنون نشنیده بودم. ولی حالا که مطالب شما را  خواندم می بینم این موضوع چقدر مهم است. آیا این پیشنهاد را بصورت رسمی به رهبر معظم انقلاب اعلام کرده اید؟
پاسخ:
خیر. فقط در رسانه ها
۲۵ تیر ۹۲ ، ۱۵:۴۸ اعتدال گرا
اقای دکتر لطفا در مورد امار کذب دکتر روحانی در مجلس درباره اشتغالزایی و لگدمال کردن خدمات دولت،(خدماتی که بارها مورد ستایش مقام معظم رهبری واقع شده) در سایت روشنگری فرمایید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">