پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۰۴ ب.ظ

۰

خبرگزاری فارس: تروریست خواندن حزب الله یعنی تروریسم خواندن یک ملت
کارشناس مسائل سیاسی گفت: قراردادن اسم حزب الله لبنان در لیست تروریست‌ها درحالی است که حزب الله فقط از خود و ملتش دفاع کرده است.

محمد حسن قدیری ابیانه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان درباره تصمیم نابخردانه اخیر اتحادیه اروپا مبنی بر قرار دادن حزب الله لبنان در لیست تروریست های دنیا اظهار کرد: حزب الله لبنان بخشی مهمی از ملت لبنان را تشکیل می‌دهد.

وی بیان کرد: قرار دادن حزب الله لبنان در لیست اسامی تروریست‌های جهان از سوی اتحادیه اروپا یعنی ملتی را تروریست نامیدن است.

کارشناس مسائل استراتژیک و سیاست خارجه افزود: قرار دادن اسم شاخه نظامی حزب الله لبنان در لیست تروریست‌ها در حالی است که حزب الله لبنان فقط در مقابل اشغالگری و تجاوز رژیم صهیونیستی و جنایات ضد بشری این رژیم غاصب از خود و ملت لبنان دفاع کرده است.

وی تاکید کرد: از سوی اتحادیه اروپا، ایستادن در مقابل کشور متجاوز اسرائیل غاصب و بیرون راندن آنان از خاک لبنان جرم حزب الله محسوب می‌شود و این در صورتی است که این اتحادیه اسامی منافقین خیانت کار و مجرم حقیقی را از لیست تروریست ها خارج کرده است.

قدیری‌ابیانه ادامه داد: حمایت از تروریست های واقعی در سوریه و همکاری با رژیم صهیونیستی که مظهر دولت تروریسم است، از سوی اتحادیه اروپا نیز مصداق رفتارهای غلط و مغرضانه این اتحادیه است.

وی تصریح کرد: اقدام و تصمیم اخیر اتحادیه اروپا نقطه ننگینی دیگری بر عملکردهای سیاه و ننگین اتحادیه اروپا افزود و البته این اقدام نمی‌تواند هیچ خدشه‌ای به قدرت حزب الله وارد کند.

سفیر اسبق ایران در مکزیک واسترالیا تاکید کرد: تمام اقدام‌های اتحادیه اروپا علیه دشمنان رژیم غاصب اسرائیل و حمایت‌های آنان از این رژیم، نجات دهنده این دولت متجاوز و غاصب برای ادامه حیاتش نخواهد بود و طبق گزارشات پنتاگون سقوط اسرائیل تا سال 2025 حتمی است.

وی اضافه کرد: کشورهای اروپایی و سران آنان بطور قطع از این تصمیم خود در آینده پشیمان خواهند شد و لازم به ذکر است که جبهه مقاومت تا محو کامل رژیم صهیونیستی و بازگشت کامل فلسطین به نقشه دست از مبارزه نخواهند کشید. 

قدیری‌ابیانه در پایان دهه آینده را دهه اضمحلال رژیم اسرائیل و هم پیمانانش دانست.

۹۲/۰۵/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">