پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۲۹ ب.ظ

متاسفانه تصاویری از خانم نعیمه اشراقی نوه حضرت امام (ره) منتشر میشود که نه با شأن یک بانوی مسلمان مناسبت دارد، و نه شایسته ی خانواده ی امام (ره) است.  این در حالی است که ایشان ادعا می کند که دیگران امام را خوب نشناخته اند!

ظاهر شدن با این آرایش در ملأ عام و در حضور  نامحرمان چه ضرورتی دارد؟ آن هم برای یکی از منسوبین امام (ره) که باید الگوی اجتماع باشند؛ در همه ی ابعاد، چه ظاهر و پوشش، چه گفتار و اظهارنظر و اتخاذ مواضع.

این رفتار نامناسب از سوی ایشان، و بی تفاوتی همسرشان صلاحیت هر دو را در بدست گرفتن برخی مسئولیتها زیر سؤال میبرد. چرا باید کسی با این ظاهر نامناسب به سمت معاونت شرکت نفت کیش منصوب شود؟

باید از کسی که میگوید «جدی نگرفتن زنان خطای بزرگی است» پرسید آیا جدی بودن زن به تحریک شهوات نامحرمان بستگی دارد؟

بنده معتقدم آنچه که باید قبل از هر چیز جدی گرفته شود، وقوع اینگونه خطاهای رفتاری از سوی افرادی همچون ایشان است. زیرا به نظر میرسد زنی از خاندان امام (ره) که چنین رفتاری از وی سر میزند، شایستگی هیچ مسئولیتی در نظامی که همان امام پایه گذاری کرده است را ندارد.

نعیمه اشراقی : حقیقتا به چادر علاقه ندارم !http://emadnews.com/uploads/2013/03/images-13.jpgنعیمی اشراقی در مصاحبه ای در پاسخ به این سوال که «بعضی‌ها از شما انتقاد می‌کنند که چرا عکس‌هایی جذاب از خودتان را در صفحه فیس بوکتان می‌گذارید. برای این قبیل دوستانتان معمولاً چه پاسخی دارید؟» می گوید:

من اعتقاد دارم همین انتخاب درست است. ما مگر در دینمان با زیبایی سر ستیز داریم؟ من عکسی را انتخاب کردم که احساس کردم زنده است، با مخاطب حرف می‌زند و ارتباط می‌گیرد.

وی در جای دیگری در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا شما چادر را به عنوان پوشش انتخاب کرده‌اید؟ می گوید: «بله، چادر سر می‌کنم. من نسبت به حجاب نگاه مثبتی دارم و شخصا حجاب را دوست دارم. اما حقیقتا به چادر علاقه ندارم، چون هم سختی برایم ایجاد می‌کند و هم وقتی سر تا پای یک خانم سیاه است، چندان دید قشنگی در نگاه آدم ایجاد نمی‌کند. همچنین راحتی چادر خیلی کم است و فرد گاهی با چادر برای خودش خطر ایجاد می‌کند»

چرا باید وی از طریق آرایش صورت با مردان نامحرم ارتباط برقرار کند؟ چرا اصرار دارد که دید قشنگی نزد مردان نامحرم  نسبت به خود ایجاد کند؟ تازه وی تمایلش را برای نمایندگی مجلس اعلام کرده است. غافل از اینکه کمترین شانسی برای احراز صلاحیت ندارد.

۹۲/۰۵/۰۲

نظرات  (۱۰)

حضرت عباسی اینرا بافتوایی حضرت امام ره در باره حجاب وارایش مقایسه کنید -رساله امام-- خانواده اشراقی باید تکلیف خود را با

فتوا های امام روشن کند .چه همسر اقای خاتمی وچه ایشان باید

بی پرده مسائل را بیان کنند . ودر خصوص این قسمت  فتوا ها مراجع رک حرف بزنند وفقط با این کار خود انانی که به نوعی وابسته به ایشان هستند مجبور می کنند حرفهای  غیر فقیهی وعلمی بزنند  خوب من در ایجا این قسمت را می گذارم خود قضاوت کنید          

می‌گذارید. برای این قبیل دوستانتان معمولاً چه پاسخی دارید؟» می گوید:

من اعتقاد دارم همین انتخاب درست است. ما مگر در دینمان با زیبایی سر ستیز داریم؟ من عکسی را انتخاب کردم که احساس کردم زنده است، با مخاطب حرف می‌زند و ارتباط می‌گیرد.

وی در جای دیگری در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا شما چادر را به عنوان پوشش انتخاب کرده‌اید؟ می گوید: «بله، چادر سر می‌کنم. من نسبت به حجاب نگاه مثبتی دارم و شخصا حجاب را دوست دارم. اما حقیقتا به چادر علاقه ندارم، چون هم سختی برایم ایجاد می‌کند و هم وقتی سر تا پای یک خانم سیاه است، چندان دید قشنگی در نگاه آدم ایجاد نمی‌کند. همچنین راحتی چادر خیلی کم است و فرد گاهی با چادر برای خودش خطر ایجاد می‌کند



این مطلب به نقل از سایت دکتر قدیری ابیانه www.ghadiri.ir می باشد.

حداقل اینکه ایشان تظاهر نکرده اند. سالیان سال انتخاب مدیران بر اساس داشتن ته ریش بود. فکر نمی کنید دیگر نظر دهی آدم ها بر اساس ظاهر  بس است . آیا در دور و ور خود آدم هایی را نمی شناسید که ته ریش دارند و نماز می خوانند ولی از رانت استفاده می کنند؟
پاسخ:
حجاب داشتن ضروری است ولی این به این معنی نیست که داشتن حجاب کفایت می کند و یا هر کس حجاب داشت آدم خوبی است. ریش داشتن خوب است ولی این به این معنی نیست که هر مردی ریش داشت آدم مومنی است. ریش داشته باشد ولی ریشه هم داشته باشد.
ضمنا اینکه گفتید سالیان سال انتخاب مدیران بر اساس داشتن ریش بوده ادعای بی اساسی است.
من از خانوم نعیمه اشراقی یک سؤال دارم و آن این است که اگر نسبتشان با امام را بگذاریم کنار، ایشان از خودشان چه چیزی دارند که بتوانند با آن نظر جامعه را به خود معطوف کنند؟؟
نعیمه ی اشراقی بعنوان یک زن ایرانی چه افتخاراتی در رزومه ی کاری و علمی و سوابق و عملکردهایش دارد؟؟
نعیمه ی اشراقی باید بداند اگر سایه ی آبروی امام بر سرش نبود، خودش به عنوان یک فعال سیاسی و اجتماعی هیچ وزنی نداشت!!!... البته الان هم همان سایه ی پر احترام و عزیز باعث شده تا امر بر ایشان مشتبه شود و ایشان خیال کند که انگار واقعاً کسی هستند!!!!
سلام. جناب جلیل و خانم سمیرا


چرا  ایشان جهت جلب دیدگاه و نظر از شانیت امام و حجاب اسلامی استفاده نمی کنند که الگوی یک زن با حجاب جامعه باشند نه از طریق آرایش و اعمالی که...

جلب نظر با آرایش و خودنمایی کار سختی نیست بلکه هنر آن است که ایشان با حجاب و پوششی محکم اما بیانی زیبا و گیرا نظر دیگران را جلب کند...

کسی که حاضر برای گرفتن ارتباط در فضای مجازی و حتی فضای حقیقی با هر کس و ناکس نه از بیان و کلام و عمل منطقی و جدی و صالح که در شانیت یک زن است استفاده کند و الگویی باشد برای زنان جامعه بلکه متوسل می شود به آرایش جهت برقرار ارتباط آن هم نه یک فرد عادی بلکه نوه ی امام بدون شک باعث تاسف است.

بنده اعمال و بیانات ایشان را در ابعاد دین و اسلام بررسی نمیکنم  بیانات ایشان را اگر در ابعاد روان شناسی خانواده و اجتماع ...بررسی کنیم خواهید دید این سخنان را چه کسانی برای چه بیان می کند. فکر کنم حجاب ایشان اجباری بوده است که تا همین حد را هم به خاطر امام حفظ کرده است...


شخصی که می خواهد برای ارتباط و جهت دیده شدن  و جلب نظر اطرافیان متوسل به اعمالی بشود که حتی امام خمینی هم نمی پسندند و حتی زنان غربی با درک و شعوربالا  یا کسانی که تجربیات داشتند در این باب  این اعمال را نمی پذیرند ؛ چطور ما به عنوان یک شهروند بپذیریم که اینان بر ای فرهنگ و آینده ی یک کشور اسلامی تصمیم بگیرند.


اینان برای پر رنگ شدن وبالا بردن شانیت خود در جامعه دست به اعمالی میزنند که از منظر بزرگان جهان عواملی هستند که باعث کمرنگ تر شدن شانیت انسان می شود


بنده به شخصه چطور این شخص را بپذیرم جهت وزیر کشورم.دقیقا همان چیزی که سران کشور های غربی و اروپایی می خواهند ...
شما همان سران کشور های اروپایی را ببینید در مجلس پارلمان یا مراسم های عمومی و رسمی سازمان ها ی بین المللی و داخلی چقدر رسمی پوشش دارند((نحوه ی آرایششان اصلا آرایش می کنند, نحوه ی پوششان,((اگر یک روسری بر سر اشتون کنید بهتر است از...)) ایشان این رسمیت را در پوشش خود حفظ نکرده است علاوه بر پوشش که یک معیار است در کشور اسلامی مانند ایران اعمالش هم در فتنه ی 88 عامل رد صلاحیت ایشان است.

فردا پس فردا هم برای گرفتن ویزا... حاضر است روسری...
دوستان آیا بحث آرایش ایشان و پوشش ایشان و بیانات ایشان در فتنه ی 88 و حتی برخی مسائل سیاسی و اجتماعی ...کافی نیست برای رد صلاحیت ایشان؛


پس شما ملاک و معیار تایید صلاحیت را بیان کنید

 

وبا توجه به برخی  نقدها که به استاد دارم.


استاد یک شهروند هست اما ،ایشان از فعالان سیاسی و دارای دکترای علوم استراتژیک است. بنده از جنابعالی این سوال را دارم
اگر امثال ایشان نظر ندهند و انتقاد نکند چه کسی باید نظر بدهد؟؟؟!!!!شما یا بنده فکر می کنیم ایشان دارند نظرشان را تحمیل می کنند اما آمار وب سایت ایشان و حتی مطبوعات و رسانه ها در باب ایشان این فکر را نمیکنن.و به جد به نظر ایشان نیازمندیم در سطح مختلف جامعه چرا زیرا ایشان صاحبنظر هستند.
ببخشید چرا شما هر روز به وب سایت ایشان می آیید و گاها نظر می دهید؟؟!! نظراتتان هم اغلب تایید بیانات ایشان است

.

من مانده ام برخی از بستگان امام بر سر چه سفره ای نشستند که...

سلام
اعتراض شما بجاست. مردم برای خانواده ی امام احترام قائلند. امام(ره) شخصیت بینظیری بودند که بخاطر اخلاص و ایمانشون خداوند بهشون عزت داد. عزتی که کسی نمیتونه به راحتی مخدوشش کنه.
خاندان امام هم بخاطر انتسابشون به امام در دل مردم جا دارند. واقعاً از خانواده و دوستان نزدیک امام انتظار بیشتری میره.
شاید اگه این عکسها مربوط به یه مجری تلویزیون یا یک نوازنده یا مثلاً یک هنرپیشه ی سینما بود، اشکالی نداشت. شاید حتی قابل تحسین هم بود. چون این در مقابل پوشش و آرایش امروز بانوان هنرمند، خیلی خوبه و نشانه ی تعهد و اعتقاد و نجابت و باوره.
ولی همین پوشش برای کسی که عضو خاندان علما و مراجع هست، یک عیب بزرگه. اونوقت خیلیا میگن: عجب!!... اگه این وضع حجاب برای یک خانومی از خانواده ی مراجع قابل قبول باشه، پس برای بقیه ی خانومهای جامعه، داشتن یه شال و لچک کوچولو هم کافیه.
تو مملکتی که نوه ی بزرگترین مرجع دینی شون اینجوری ظاهر میشه، خب طبیعیه که بازیگراش اونجوری باشن!!
یه چیزایی نسبیه. و هرکسی به نسبت جایگاه خودش باید رعایت کنه.

آقای دکتر!... این عکس چقدر شبیه یه بازیگریه! داداش اگه همه عکساش همینجوریه که حلّه که آقا! آرایش مارایش نداره که!!

پاسخ:
بقیه مطلب را هم بخوانید.
من که توی اینترنت تصاویر ایشونو سرچ کردم حتی یه عکس بی حجابم ندیدم. یعنی اصلاً حجابشون مشکلی نداره. اگه منظورتون آرایشه، که به نظر من اونم خیلی زننده نیست.
پاسخ:
خیلی زننده است. برای نوه امام بودن شرم آور است.
شما آقای قدیری به عنوان یک شهروند فقط می توانید نظر خود را بیان کنیدو نمی توانید نظراتتان را به مسئولین تحمیل کنید 
پاسخ:
من هم فقط نظر خودم را اعلام کردم. سایت هم برای انی است که نظراتم را بیان کنم.
دمت گرم

سلام

ایشون در حال حاضر در ایران هستند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">